BZP: „Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie”
17.10.2025
2025/BZP 00482229/01
KRAKOWSKI SZKOLNY OŚRODEK SPORTOWY IM. SZARYCH SZEREGÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKI SZKOLNY OŚRODEK SPORTOWY IM. SZARYCH SZEREGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstania Warszawskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-541
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73d7b7bc-35e9-4210-bc2a-3ba883a49e3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071905/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73d7b7bc-35e9-4210-bc2a-3ba883a49e3f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.272.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wyposażeniu w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) na który składają się:
2.1.1. projekt opracowany przez: Biuro Usług Projektowych i Elektrycznych Studio Energetyczne ‘76, ul. Gersona 10/44, 30-818 Kraków, FMS-konstruktorzy sp.p., ul. Rybitwy 22/228, 30-722 Kraków, PROHVAC SP. Z O.O., ul. Świerkowa 7, 32-010 Kocmyrzów,
2.1.2. przedmiar robót budowlanych,
2.1.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
2.2. Załączniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, zgodnie z poniższymi zasadami:1.1. W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy (gwarantowany), który obejmuje wykonanie zakresu:
- montaż kanałów instalacji wentylacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej
- montaż osprzętu wentylacyjnego
- montaż instalacji chłodniczej dla sali nr 58
- montaż instalacji skroplin
- montaż urządzeń dachowych wentylacyjnych i chłodniczych dla N1W1 oraz Wd4
- wykonanie podstaw dachowych pod centralę i agregat chłodniczy N1W1 oraz Wd4
- wykonanie niezbędnych przebić w ścianach
- próby, rozruch i regulacje instalacji wentylacyjnej
- montaż rolet mechanicznych okiennych w salach gimnastycznych
1.2. W ramach opcji nr 1 należy wykonać następujący zakres:
- montaż urządzeń dachowych wentylacyjnych i chłodniczych dla N2W2 i N3W3
- wykonanie podstaw dachowych pod centralę i agregat chłodniczy N2W2 i N3W3
- próby, rozruch i regulacje instalacji wentylacyjnej
2. Powyższy podział na część gwarantowaną i opcję nr 1 został również odzwierciedlony w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
3. Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji nr 1.
4. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5 .Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie.
6. W celu skorzystania z prawa opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 850 000,00 zł.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane (w ramach odrębnych umów) obejmujące wykonanie robót polegających na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej o wartości min. 600 000,00 zł brutto każda umowa.
2.2. dysponował na etapie realizacji umowy, co najmniej:
2.2.1 jedną (1) osobą Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2.2.2 jedną (1) osobą Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 850 000,00 zł,
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi, czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie,
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Tabela równoważności dla przykładowych produktów i materiałów, jest częścią dokumentacji projektowej.Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne względem opisywanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, winien wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga załączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych tj. tabel równoważności zawierających zestawienia parametrów materiałów lub urządzeń projektowanych i proponowanych, przy pomocy których wykonawca wykaże, że zaoferowane materiały oraz urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z formularzem oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca składa:1. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 3 lub 4 do SWZ),
2. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 5 do SWZ – jeżeli dotyczy),
3. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
4. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, z zastrzeżeniem pkt 2.1.1. Działu XI SWZ).
5. Tabela Równoważności -Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 15 Działu III SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa w pkt 3.1.1 Działu V SWZ., może zostać spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym j mowa w pkt 3.2.1. Działu V SWZ, musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
3. W odniesieniu do warunków, o który mowa w pkt 3.2.1. SWZ Działu V, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, zgodnie z art. 58 ust 2 Pzp wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum zobowiązani są do:
1) ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (w przypadku konsorcjum) albo w przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwa lub umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wspólników spółki cywilnej w szczególności do reprezentowania wykonawców w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli na etapie realizacji robót nią objętych wystąpią następujące przesłanki:1) strony w trybie przewidzianym w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonają zmiany niniejszej umowy w taki sposób, że realizacja świadczenia wynikającego z tej zmiany będzie warunkowała wykonanie świadczeń objętych niniejszą umową (przed ww. zmianą); w takim przypadku strony mogą przesunąć także termin zakończenia wykonania niniejszej umowy,
2) Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i właściwy organ (konserwator zabytków) wstrzyma roboty; w takim wypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy odpowiednio do decyzji organu,
3) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy; w takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy, stosownie do potrzeb,
4) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w projekcie aranżacji lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie,
5) decyzje administracyjne, których uzyskanie warunkuje wykonanie niniejszej umowy zostaną wydane (z powodów, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności)
w terminie późniejszym, niż wynikający z obowiązujących przepisów prawa,
6) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie aranżacji, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemożliwiających wykonanie umowy zgodnie z założonym harmonogramem. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie: do dnia 30 grudnia 2025 r., zgodnie z następującym podziałem:1.1. zakres podstawowy (gwarantowany) do dnia 30 grudnia 2025 r.
1.2. zakres objęty prawem opcji nr 1 - od dnia przekazania oświadczenia o skorzystaniu przez Zamawiającego z praw opcji do dnia 30 grudnia 2025 r.
2. Terminy wykonania zamówienia, o których mowa w pkt 1 obejmują 7-dniowy okres na odbiór, liczony od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości obiektu do odbioru.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
3.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
3.2. art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia).
3.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.