BZP: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Polanowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą" w formule zaprojektuj i wybuduj.
21.10.2025
2025/BZP 00487898/01
Gmina Polanów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Polanowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą" w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Polanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (94)318-83-51/(94)318-83-29,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@polanow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Polanowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą" w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24276201-454f-48ca-8ede-33449a674a33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycja dofinansowana w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Priorytet 3 Fundusze Europejskie na rzecz mobilnego Pomorza Zachodniego. Działanie 3.1 Czysty transport miejski (ZIT).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24276201-454f-48ca-8ede-33449a674a333.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy to składania ofert wraz z załącznikami) na adres e-mail: m.dworakowska@polanow.eu oraz adresy e-mail Wykonawców podane jako wiążące do komunikacji w toku postępowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu określony w ofercie).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Polanów z siedzibą – Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, 76 – 010 Polanów,
b)inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Polanów jest Jerzy Hirowicz, e-mail: j.hirowicz@polanow.eu,
c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym.
d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3ustawy Pzp,
e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
f)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO,
h)posiada Pani/Pan:
−na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
−na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
i) nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GM.II.271.24.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego
w Polanowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą" w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie sporządzonego PFU.
Zgodnie z wytycznymi zamawiającego planuje się wykonać ciąg pieszo-rowerowy:
1.Nawierzchnia: bitumiczna lub z kostki betonowej niefazowanej, zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej;
2.Szerokość: nominalna 2,5 m – dopuszczalne są miejscowe zwężenia w granicy przepisów techniczno-budowlanych;
3.Pochylenie podłużne i poprzeczne: w granicach przepisów techniczno-budowlanych oraz z uwzględnieniem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
4.Odwodnienie: grawitacyjne na tereny zielone dostępne w granicy opracowania;
5.Stopnie i schody: ze względu na dostępność dla osób z niepełnosprawnościami, nie dopuszcza się uskoków większych niż 4 cm, ze wskazaniem na rozwiązania bez progowe;
6.Oświetlenie ciągu pieszo-jezdnego- należy uwzględnić lampy wzdłuż ciągu (oświetlenie kroczące / z czujnikiem ruchu)
Ponadto zakres prac obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:
a)Uzyskanie niezbędnych map sytuacyjno–wysokościowych, map do celów projektowych, ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów.
b)Projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczo - budowlany, projekt techniczny) – 4 kpl. (wymagane branże budowlane).
c)Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia( jeżeli będzie wymagana).
d)Uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień.
f)Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy (jeżeli będą wymagane)..
g)Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji pozwolenia wodnoprawnego (ostateczne decyzje o ile w procesie inwestycyjnym będą wymagane).
h)Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę (ostateczna decyzja jeżeli będzie wymagana).
i)Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, zgód, warunków
z administratorami sieci i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa dla potrzeb realizacji inwestycji.
j)Uzgodnienie dokumentacji projektowej i rozwiązań w niej zawartych z odpowiednimi urzędami, instytucjami, zespołem uzgodnienia dokumentacji projektowej (jeżeli będą wymagane).
k)Opłaty związane z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii, decyzji, (w tym opłaty administracyjne) ponosi Wykonawca.
l)Pozostałe wymagane opracowania:
a. Przedmiary robót – (dla każdej wymaganej branży) – z podziałem na poszczególne działy w uzgodnieniu z Zamawiającym ( po wykonaniu dokumentacji projektowej) – 4 egz.
b. Kosztorysy inwestorskie (dla każdej wymaganej branży) – z podziałem na poszczególne działy w uzgodnieniu z Zamawiającym ( po wykonaniu dokumentacji projektowej) – 4 egz.
c. Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych ( po wykonaniu dokumentacji projektowej) – 4 egz.
d. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego.
e. Dokumentacja projektowa wykonana dla potrzeb realizacji inwestycji, przedmiary, kosztorysy i STWiOR, powinny być zapisane na nośniku CD i przekazane Zamawiającemu.
f. Ponadto wykonawca zapewnia pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanego zadania dla całego zakresu branżowego, aż do zakończenia okresu gwarancyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli:
wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) zdolność techniczna
Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na: budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub drogi rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego, o długości minimum 500 mb., przy czym jedna z robót została zrealizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Uwaga: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekty budowlane zostały ukończone w taki sposób, że stanowią one całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami.
4.2) zdolność zawodowa
Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia tj. co najmniej:
a)projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, który wykonał projekt budowlano-wykonawczy lub budowlany, który dotyczył budowy lub przebudowy lub remontu drogi lub drogi rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego, o długości minimum 500 mb.
b)kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającym - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej zrealizowanej dla inwestycji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi lub drogi rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego o długości minimum 500 mb.
c)1 osoba (kierownik robót branży elektrycznej) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane musza być zgodne z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2025 r., poz. 418) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów
obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym również oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie że nie zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2025r. poz. 514 )
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykaz robót wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 4 do swz („Doświadczenie Wykonawcy”).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do swz (kadra techniczna)
3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym jego opłacenie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy. 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
5.1. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
5.2.określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
5.3.czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.