BZP: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Osiedla mieszkaniowego „Wrzosowe Wzgórze” Etap III"
29.10.2025
2025/BZP 00502541/01
Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Osiedla mieszkaniowego „Wrzosowe Wzgórze” Etap III"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Osiedla mieszkaniowego „Wrzosowe Wzgórze” Etap III"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa813a40-af39-4d74-a180-85e86408969a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/stbs3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/stbs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Użytkownika Zewnętrznego. Dotyczy to w szczególności: przekazywania dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań i wniosków w ramach postępowania.
2) Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Zamawiającego oraz kont jego Użytkowników Wewnętrznych. Dotyczy to w szczególności: przekazywania wezwań i zawiadomień, informacji i odpowiedzi na pytania.
3) Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania".
4) Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa się za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja".
5) Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy.
6) Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie, przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy, elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, służącego do uwierzytelnienia i podpisu.
7) Korzystanie z Platformy możliwe, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):
-Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniesze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11.
-Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek.
-system operacyjny Windows 7 i późniejsze.
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:
-zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
-w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
-oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Tp 64/DI/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie Osiedla mieszkaniowego „Wrzosowe Wzgórze” Etap III (dawna nazwa Osiedla „Glinki”) przy ulicy Józefa Romana w Szczecinie.
2. Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
3. Zakres robót podlegający nadzorowi inwestorskiemu obejmuje wykonanie pod klucz jedenastu budynków mieszkalnych (285 lokali mieszkalnych, p.u. – 15 627,74 m2 oraz 6 lokali usługowych, p.u. – 234,63 m2), wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej i zagospodarowania terenu wraz z realizacją wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach:
a) dokumentacji projektowej, tj. projektach budowlanych, technicznych i wykonawczych, przedmiarach robót;
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
wykonanych przez DOMINO Grupę Architektoniczną Wojciech Dunaj z siedzibą w Szczecinie przy Mickiewicza 118/5
oraz
b) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 734 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności techniczne lub zawodowe - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalny poziom zdolności umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli wykaże, że ma do dyspozycji:- Inspektorów nadzoru inwestorskiego, tj. osoby posiadające wykształcenie wyższe techniczne, przynależność do izby inżynierów budownictwa, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a. konstrukcyjno- budowlanej
– minimum dwóch inspektorów nadzoru, spośród których Wykonawca wskaże jednego pełniącego dodatkowo funkcję Koordynatora Zespołu nadzorującego, tj. Inspektorów nadzoru wszystkich branż. Każdy ze wskazanych inspektorów branży konstrukcyjno – budowlanej winien wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem (liczonym od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku Inspektora nadzoru lub Inżyniera Kontraktu lub Kierownika Budowy przy realizacji obiektów budowlanych, w tym winien wykazać się doświadczeniem na stanowisku Inspektora nadzoru lub Kierownika Budowy przy realizacji budowy minimum jednego budynku mieszkalnego lub budynku zamieszkania zbiorowego lub zespołu tych budynków o łącznej wartości robót min. 5 mln PLN brutto przypadającej na każde zadanie inwestycyjne, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2020r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu.
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- minimum jednego inspektora nadzoru z minimum trzyletnim doświadczeniem (liczonym od daty uzyskania uprawnień) związanym z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami w swojej specjalności, w tym nadzorowaniem lub kierowaniem robotami przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy minimum jednego budynku lub zespołu budynków o łącznej wartości robót min. 5 mln PLN brutto przypadającej na każde zadanie inwestycyjne oraz obiektów liniowych, których realizacja zakończyła się w okresie od 2020r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie, tj. np. jeden w zakresie instalacji, drugi w zakresie sieci.
c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych
- minimum jednego inspektora nadzoru z minimum trzyletnim doświadczeniem (liczonym od daty uzyskania uprawnień) związanym z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami w swojej specjalności, w tym nadzorowaniem lub kierowaniem robotami przy realizacji budowy, remontu lub przebudowy min. jednego budynku, którego realizacja zakończyła się w okresie od 2020r. do daty złożenia ofert w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony także wówczas, gdy wykonawca dysponuje na niniejsze stanowisko kilkoma osobami, które łącznie będą posiadały uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w powyższym zakresie, tj. np. jeden w zakresie instalacji, drugi w zakresie sieci.
d. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
- jednego inspektora nadzoru z minimum trzyletnim doświadczeniem (liczonym od daty uzyskania uprawnień) związanym z nadzorowaniem lub kierowaniem robotami w swojej specjalności.
oraz
- Inspektora ds. zieleni, tj. osobę posiadającą minimum wykształcenie średnie w zakresie leśnictwa, ogrodnictwa, architektury krajobrazu z minimum trzyletnim doświadczeniem związanym z utrzymaniem, zakładaniem lub projektowaniem zieleni
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.