BZP: Dostawa, montaż i uruchomienie mobilnego agregatu wraz z przyczepą na potrzeby PSSE w Koninie
29.10.2025
2025/BZP 00503940/01
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie mobilnego agregatu wraz z przyczepą na potrzeby PSSE w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000778188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632439052
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.psse.konin@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-konin
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie mobilnego agregatu wraz z przyczepą na potrzeby PSSE w Koninie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5335f1e2-f435-4194-bf1f-52a82b982490
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106877/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa, montaż i uruchomienie mobilnego agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą na potrzeby PSSE w Koninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5335f1e2-f435-4194-bf1f-52a82b9824903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w sposób następujący:
a) przy użyciu strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, pełny link znajduje się w ogłoszeniu o zamówieniu - dotyczy tylko złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z ofertą przetargową,
b) przy użyciu poczty elektronicznej : email: administracja.psse.konin@sanepid.gov.pl
w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, wzywanie do wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, uzupełnienie dokumentów itp.)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzający złożyć ofertę) musi posiadać konto z rolą „Wykonawca”, posiadający uprawnienia do składania ofert, na Platformie e – Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont użytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e – Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać z infolinii Platformy e-Zamówienia dostępnej pod numerem telefonu 32/77-88-999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust.6 ustawy Pzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawniania źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w informacjach dla Wykonawców.
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020 ,poz.2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020, poz. 2415).
a) Ofertę oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodów, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf.
b) Ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OEA-A.272.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego mobilnego agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą, podłączeniem okablowania, podłączeniem uziemienia, serwisem początkowym.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych z uwagi na jednorodny charakter zamówienia. Zapewniona zostaje w ten sposób jednolitość świadczenia oraz zwiększa się odpowiedzialność wykonawcy za rezultat końcowy. Podział zamówienia na części oznaczałoby znaczący wzrost zaangażowania zamawiającego do nadzoru i koordynacji nad realizacją zamówień oraz generowałoby dodatkowy, niepotrzebny wzrost kosztów u zamawiającego.
Opis wymagań i parametrów technicznych znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
Zakres prac:
1. Ułożenie okablowania:
a. Dostawa, podłączenie i ułożenie kabla odbioru mocy pomiędzy agregatem prądotwórczym, a zewnętrznym układem SZR. Typ kabla YKY lub YKXS. Przekrój dobrany pod kątem obciążalności długotrwałej przewodu (uwzględniając maksymalną moc agregatu prądotwórczego) i spadku napięcia na kablu na poziomie maksymalnie 3%. Kabel należy ułożyć w wykopie na głębokości min. 0,7m i zabezpieczyć rurą osłonową.
b. Ułożenie kabla zasilania odbiorów własnych agregatu pomiędzy agregatem prądotwórczym, a zewnętrznym układem SZR. Typ kabla YKY lub YKSY. Przekrój kabla dobrany na podstawie wymagań producenta urządzenia. Kabel należy ułożyć w wykopie na głębokości min. 0,7m i zabezpieczyć rurą osłonową.
c. Ułożenie okablowania sterującego i komunikacyjnego pomiędzy agregatem prądotwórczym, a zewnętrznym układem SZR. Typ i przekrój kabli należy dobrać na podstawie wymagań producenta urządzeń. Typy kabli muszą umożliwiać bezpośrednie ułożenie ich w ziemi. Kabel należy ułożyć w wykopie na głębokości min. 0,7m i zabezpieczyć rurą osłonową.
2. Przygotowanie uziemienia agregatu
a. Wykonanie uziemienia pionowego, poziomego lub mieszanego dla agregatu prądotwórczego. Rezystancja uziemienia powinna wynosić nie więcej niż 5Ω. Elementy uziomu pogrążone w ziemi powinny być wykonanie ze stali ocynkowanej ogniowo lub miedziowane. Połączenia muszą być zabezpieczone przed oddziaływaniem wilgoci i korozji.
3. Podłączenia w głównej rozdzielnicy budynku:
a. Należy wykonać zmiany w głównej rozdzielnicy budynku uwzględniające wpięcie zewnętrznego układu SZR pomiędzy licznikiem energii elektrycznej, a głównym wyłącznikiem prądu budynku (wyłączenie prądu głównym wyłącznikiem nie powinno powodować uruchomienia agregatu prądotwórczego). Wszystkie elementy wykorzystane do łączeń (złączki, bloki rozdzielcze, aparatura łączeniowa itp.) muszą zostać dobrane pod kątem przekroju i materiału podłączonego przewodu.
4. Dostawa i montaż zewnętrznego układu SZR (samoczynne załączanie rezerwy):
a. Zewnętrzny układ SZR należy zlokalizować przy zewnętrznej ścianie budynku w pobliżu rozdzielnicy głównej budynku (rozdzielnica wewnętrzna).
b. Dane techniczne układu:
- Stycznikowy układ przełączający, trójfazowy
- Prąd znamionowy układu min. 80A.
- Stopień ochrony obudowy min. IP 44
5. Dostawa i montaż mobilnego agregatu prądotwórczego:
a. Zakres prac: dostawa urządzenia wraz z przyczepą samochodową, podłączenia
okablowania, podłączenie uziemienia, serwis początkowy urządzenia.
b. Dane techniczne agregatu prądotwórczego:
- Moc maksymalna: min. 55,0 kVA / 44,0 kW,
- Moc znamionowa: min. 50,0 kVA / 40,0 kW,
- Częstotliwość: 50 Hz,
- Napięcie: 230/400V,
- Elektroniczna regulacja napięcia: +/- 1%,
- Paliwo: olej napędowy,
- Pojemność zbiornika paliwa: min. 250 l,
- Poziom emisji spalin – EURO Stage 5
- Czas pracy na jednym zbiorniku paliwa przy obciążeniu 75%: przynajmniej 24h,
- Głośność nie przekraczająca 70dBA,
- Agregat w obudowie odpornej na czynniki atmosferyczne,
- Agregat przystosowany do pracy ciągłej,
- Agregat wyposażony w akumulator rozruchowy i układ ładowania akumulatora,
- Agregat wyposażony w przycisk awaryjnego zatrzymania,
- Agregat wyposażony w grzałkę ułatwiającą rozruch urządzenia zimą,
- Zamykany na klucz wlew paliwa,
- Pomiar ciśnienia oleju, pomiar temperatury silnika,
- Kontrola poziomu paliwa,
- Sygnalizator dźwiękowy awarii,
- Tłumik wydechu,
- Sterownik urządzenia z pomiarem napięcia, prądu, mocy czynnej, biernej i pozornej,
- Sterownik z licznikiem czasu pracy agregatu i licznikiem przeglądów,
- Sterownik z możliwości podłączenia dodatkowych modułów komunikacyjnych (Ethernet, ModBus, LTE itp.
c. Przyczepa samochodowa do przewozu tylko agregatu:
- Ładowność i wymiar platformy transportowej przyczepy dopasowany do masy i gabarytów agregatu z pełnym zbiornikiem paliwa i płynami eksploatacyjnymi,
- Dopuszczalna masa całkowita przyczepy nieprzekraczająca 3 t.
- Konstrukcja przyczepy wykonana ze stali cynkowanej ogniowo
- Przyczepa jednoosiowa lub dwuosiowa wyposażona w hamulec najazdowy oraz postojowy,
- Przyczepa wyposażona w cztery podpory śrubowe wysuwane korbą oraz przynajmniej dwa kliny pod koła
- Instalacja oświetlenia przyczepy 12V, spełniająca wymagania polskich przepisów dotyczących oświetlenia przyczep samochodowych,
- Ogumienie pneumatyczne, bezdętkowe o nośności i indeksie prędkości dostosowane do masy maksymalnej przyczepy i maksymalnej prędkości pojazdu. Opony wielosezonowe.
- Wyposażenie przyczepy: koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica
- Przyczepa musi spełniać wymagania polskich przepisów dopuszczających ją do ruchu drogowego. Wraz z przyczepą należy dostarczyć dokumentację niezbędno do jej rejestracji.
6. Uruchomienie układu:
a. Wykonanie serwisu początkowego urządzenia,
b. Dostawa paliwa niezbędnego do początkowych testów, odbioru urządzenia i szkolenia użytkowników
c. Przeprowadzenie testów i prób działania
d. Wykonanie pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznej w zakresie przeprowadzonych prac i zmian w istniejącej instalacji budynku
7. Szkolenie użytkowników wyznaczonych do obsługi agregatu
8. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej:
a. karty techniczne urządzeń,
b. instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim,
c. schematy podłączeń w rozdzielnicy budynku oraz w układzie SZR i agregatu,
d. protokoły z serwisu początkowego urządzenia, testów i prób działania
e. protokoły z pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznej
f. dokumentacja rejestracyjna przyczepy
9. Wykonywanie okresowych przeglądów gwarancyjnych agregatu prądotwórczego w terminach i zgodnie z zakresem przewidywanym przez instrukcję eksploatacyjną urządzenia
10. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich zgód, pozwoleń, aprobat technicznych, dopuszczenia urządzenia do pracy o ile takowe będą wymagane odpowiednimi przepisami prawa.
Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej.
Wizja lokalna jest obowiązkowa. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia oferty po udziale w wizji lokalnej.
Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 04.11.2025 r., na godzinę 10:00.
Spotkanie odbędzie się przed wejściem do budynku zlokalizowanego przy ul. Stanisława Staszica 16 w Koninie.
Udział w wizji lokalnej należy zgłaszać mailowo: administracja.psse.konin@sanepid.gov.pl
Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w tym przepisami BHP i ergonomii pracy, przeciwpożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz zgodnie z wymogami zamawiającego zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
Przedmiot dostawy nie może być prototypem, musi pochodzić z seryjnej produkcji oraz musi
spełniać obowiązujące w Polsce normy i przepisy prawa, musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia
nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wszelkie użyte w niniejszej SWZ i załącznikach do niej nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, wymagane certyfikaty itp., w tym nazwy handlowe, oznaczenia lub znaki towarowe, patenty, określenia pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzujące produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a które mogły pojawić się w SWZ i załącznikach do niej, stanowią jedynie przykłady zastosowań lub wymagań i należy rozumieć je każdorazowo jak opatrzone dopiskiem „ lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ( w przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VIII SWZ, dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej, zamawiający samodzielnie go pobierze z bazy danych).
2. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z póź.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku 5 do SWZ;
3.Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VI- według załącznika nr 8 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Do podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ww. postanowienia stosuje się odpowiednio.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- dokumenty producenta w języku polskim, potwierdzające oferowane parametry w zakresie wymagań minimalnych. Przykładem takich dokumentów mogą być m.in.: specyfikacja techniczna, broszura informacyjna lub dane techniczne – wyłącznie producenta.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- dokumenty producenta w języku polskim, potwierdzające oferowane parametry w zakresie wymagań minimalnych. Przykładem takich dokumentów mogą być m.in.: specyfikacja techniczna, broszura informacyjna lub dane techniczne – wyłącznie producenta.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1b) Wypełnione formularz z parametrami technicznymi - Załączniki nr 2
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3,7 do SWZ,
d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ
e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – Załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców
b) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
c) Treść pełnomocnictwa załączanego do oferty, w postaci elektronicznej, w formie: oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
d) Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, w tym celu każdy z członków konsorcjum indywidualnie oświadczenie (zał. nr 3 i 7 do SWZ).
e) Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie.
f) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularz oferty.
g) Formularz oferty musi zostać podpisany przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
h) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez Pełnomocnika.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art.455 ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wizja lokalna jest obowiązkowa. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia oferty po udziale w wizji lokalnej.Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 04.11.2025 r., na godzinę 10:00.
Spotkanie odbędzie się przed wejściem do budynku zlokalizowanego przy ul. Stanisława Staszica 16 w Koninie.
Udział w wizji lokalnej należy zgłaszać mailowo: administracja.psse.konin@sanepid.gov.pl