BZP: Dostawa i montaż biogazowego agregatu kogeneracyjnego
30.10.2025
2025/BZP 00505527/01
SATER KÓRNIK Sp. z o. o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż biogazowego agregatu kogeneracyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SATER KÓRNIK Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630194002
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Czmoń 73
1.4.2.) Miejscowość: Czmoń
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-035
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@saterkornik.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.saterkornik.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sektor energetyczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505527
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00483665
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego – Sater Kórnik Sp. z o.o., Czmoń nr 73, 62-035 Kórnik.
2. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia:
I etap:
1) dostarczenie kompletnego urządzenia,
2) montaż i podłączenie urządzenie do istniejącej infrastruktury,
3) przeprowadzenie prób działania dostarczonego urządzenia bez synchronizacji z siecią,
4) przygotowanie urządzenia do przyłączenia mikroinstalacji w trybie zgłoszenia,
5) szkolenie przedstawicieli Zamawiającego,
6) odbiór faktyczny i podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
II etap:
1) przyłączenie mikroinstalacji w trybie zgłoszenia
2) rozruch próbny:
a) powołanie Komisji rozruchowej w składzie: przedstawiciel Zamawiającego, przedstawiciel Wykonawcy, przedstawiciel Operatora sieci,
b) dokonanie komisyjnego praktycznego uruchomienia urządzenia z synchronizacją z siecią (próba rozruchu) oraz sprawdzenie poprawności pracy urządzenia,
c) wpis do dziennika rozruchu i podpisanie protokołu rozruchu.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) I etap – do 4 miesięcy od daty podpisania umowy,
2) II etap - do 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) oraz art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
Po zmianie:
1. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego – Sater Kórnik Sp. z o.o., Czmoń nr 73, 62-035 Kórnik.
2. Etapy realizacji przedmiotu zamówienia:
I etap:
1) dostarczenie kompletnego urządzenia,
2) montaż i podłączenie urządzenie do istniejącej infrastruktury,
3) przeprowadzenie prób działania dostarczonego urządzenia bez synchronizacji z siecią,
4) przygotowanie urządzenia do przyłączenia mikroinstalacji w trybie zgłoszenia,
5) szkolenie przedstawicieli Zamawiającego,
6) odbiór faktyczny i podpisanie protokołu odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
II etap:
1) przyłączenie mikroinstalacji w trybie zgłoszenia
2) rozruch próbny:
a) powołanie Komisji rozruchowej w składzie: przedstawiciel Zamawiającego, przedstawiciel Wykonawcy, przedstawiciel Operatora sieci,
b) dokonanie komisyjnego praktycznego uruchomienia urządzenia z synchronizacją z siecią (próba rozruchu) oraz sprawdzenie poprawności pracy urządzenia,
c) wpis do dziennika rozruchu i podpisanie protokołu rozruchu.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) I etap – do 4 miesięcy od daty podpisania umowy,
2) II etap - do 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) oraz art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
4. Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 131 ust. 2 Pzp złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej przez Wykonawcę.
1) Zamawiający wyznacza trzy terminy wizji lokalnej: na dzień 28 października 2025 r. (wtorek), na dzień 29 października 2025 r. (środa) oraz 4 listopada 2025 r. (wtorek). Wizje odbywać się będą w godzinach ustalonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, każdorazowo jednak w przedziale godzin od 10:00 do 14:00., na zasadach określonych w Rozdziale IV SWZ.
2) Złożenie oferty bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej podlega sankcji w postaci odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
3) Wykonawca musi wskazać w ofercie osobę, która odbywała wizję lokalną w jego imieniu i potwierdziła swój udział wpisem w dniu wizji na Listę osób uczestniczących w wizji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-06 10:00
Po zmianie:
2025-11-14 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-06 10:30
Po zmianie:
2025-11-14 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-05
Po zmianie:
2025-12-13