BZP: Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
30.10.2025
2025/BZP 00506056/01
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-959a0ef9-813d-4492-bd27-b638574ac74f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000661/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Najem sprzętu drukującego dla Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-74/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 385772,36 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń wielofunkcyjnych.
2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: dostarczenie, instalację, uruchomienie, skonfigurowanie w tzw. systemie zarządzająco-monitorującym 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych i przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego korzystających z urządzeń w zakresie ich obsługi.
3. Ww. urządzenia wielofunkcyjne muszą spełniać warunki techniczne wyszczególnione w załączniku nr 2a stanowiący opis przedmiotu zamówienia i których rok produkcji jest nie wcześniejszy niż 2025.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: opisany w dziale XII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej zamawiający uzna wykonawcę, który:1.1. wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch zamówień których przedmiotem było wydzierżawienie lub wypożyczenie co najmniej 10 urządzeń wielofunkcyjnych razem z dostawą materiałów eksploatacyjnych wraz ze świadczeniem usług serwisowych ww. urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimalnej 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto każde zamówienie.
W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już wykonany o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy) brutto;
1.2. wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje w zakresie instalacji i administrowania systemem Q-VISION, która ukończyła szkolenie i posiada imienny certyfikat potwierdzający ukończenie takiego szkolenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek okre-ślony w ust. 1 pkt 1.1 musi być w całości spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
2) dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, dopuszcza się wskazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku część dostaw już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:1) Wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie formularza oferty;
2) Wypełniony formularz cenowy stanowiący integralną część oferty, zgodny ze wzorcem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
3) Wypełniony formularz do oceny kryterium „funkcjonalność” – stanowiący załącznik nr 2b do SWZ;
4) Wypełniony wykaz oferowanego sprzętu stanowiący integralną część oferty, jako załącznik nr 2c do SWZ;
5) Załączenie do oferty oświadczenia wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
6) Załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ;
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt 5) i pkt 6) dotyczy każdego podmiotu;
8) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt 5) i 6) dotyczących każdego podmiotu wraz z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby (tj. jaki ro-dzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
9) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy;
10) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – do-kument zawierający dowody, o którym mowa w ust. 6 pkt 3;
11) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywil-na) – oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawar-cia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1.
4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomoc-nikiem, który w imieniu wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
5) Wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną muszą zostać uwidocznieni w Formularzu oferty, o którym mowa w ust. 2 pkt 1.