BZP: Zakup wraz z dostawą i montażem 2 sztuk kontenerów mieszkalnych całorocznych
31.10.2025
2025/BZP 00509418/01
Gmina Szczuczyn
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem 2 sztuk kontenerów mieszkalnych całorocznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23
1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i montażem 2 sztuk kontenerów mieszkalnych całorocznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adb519ec-0eb9-47b0-a8b7-2d088b3b5c6c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029695/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wraz z dostawą i montażem 2 sztuk kontenerów mieszkalnych całorocznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów, lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. z 2020r. poz. 344).
2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1.1. SWZ składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.4.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn.5.Oświadczenia, wnioski
zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują Zamawiającemu w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.6.Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.7.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.8.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.9.Zamawiający, zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10, d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczuczyn, Plac 1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn, telefon: 86 273 50 80;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@um.szczuczyn.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakup wraz z dostawą i montażem 2 sztuk kontenerów mieszkalnych całorocznych, znak sprawy – RK.271.1.2025, prowadzonym w trybie podstawowym z art. 275, pkt 1;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RK.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa z rozładunkiem i montażem 2 szt. kontenerów mieszkalnych całorocznych o pow. min. 29 m² każdy (ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu). Obiekty powinny być składane z dwóch modułów. Każdy kontener musi zawierać zaplecze sanit. (łazienkę), aneks kuchenny oraz pom. mieszkalne (pokój). Obiekt niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem płaskim. Oparty na planie układu prostokąta. Kontener w pełni wyposażony w inst. wewn., gotowe do użytkowania po przywiezieniu na miejsce (przyłącza w zakresie Zamawiającego). Kontener musi być przystosowany do funkcjonowania w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych (posiadać warstwy izolacyjne). Kontener musi posiadać instalację uziemiającą. Obiekt musi posiadać możliwość przeładunku przy użyciu podnośnika widłowego. Konstrukcja kontenera musi umożliwiać budowę obiektów kontenerowych do 2 kondygnacji naziemnych. Konstrukcja musi umożliwiać mocowanie schodów/podestów do górnej kondygnacji na zewnątrz kontenera w przypadku budowy drugiej kondygnacji. Kontenery powinny mieć możliwość łączenia w większe pomieszczenia dłuższymi ścianami.PARAMETRY ZABUDOWY: Pow. zab. - min. 29m2 każdy, wys. – min. 2,5m, kubatura – min. 37m3, szer. jednego modułu – min. 2,4 m (kontener złożony z dwóch modułów o łącznej szerokości min. 4,8 m), długość - min. 6,00 m, ilość kond. – 1. Konstrukcja stalowa oparta na ramie kontenera 20 stopowego o wym. Zew. 6058x2438x2591mm (dopuszcza się tolerancje określone dla konten. 20’ serii IC w normie PN-ISO 688:2018-05 lub równoważnej), z kształtowników giętych na zimno, spawana, zabezpieczona antykorozyjnie, malowana na kolor biały RAL 9010. Powłoka antykorozyjna spełniająca warunki 5-letniej trwałości oraz gwarancji producenta. Konstrukcja kontenera – rama nośna podłogi i stropodachu połączone ze sobą trwale słupkami narożnymi. Rama podłogi wykonana z kształtowników stalowych, do ramy przyspawane elementy nośne podłogi. Rama stropodachu wykonana z kształtowników stalowych. Konstrukcja oraz elementy składowe muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa pożarowego jak dla budynków lub ich części zakwalifikowanych co najmniej do klasy E odporności p.poż. zgodnie z wymaganiami przepisów przeciwpożarowych. Konstrukcja kontenera musi być oparta na materiałach niepalnych lub niezapalnych, niekapiących i nieodpadających pod wpływem ognia lub samogasnących dopuszczonych do budowy pomieszczeń mieszkalnych. Ściany zewn. – wykonane z płyt warstwowych – ocieplane, o współczynniku przenikalności cieplnej do 0,2W/m2K, malowane na kolor białych RAL 9010. Warstwa zewn. – blacha stalowa o odpowiedniej grubości zapewniającej sztywność i bezpieczeństwo konstrukcji, obustronnie ocynkowana, pokryta powłoką ochronną malarską, profilowana. Wypełnienie: rdzeń konstrukcyjno-izolacyjny z materiałów lekkich. Warstwa wewn.: blacha stalowa o grubości zapewniającej sztywność i bezpieczeństwo konstrukcji, obustronnie ocynkowana i pokryta powłoką poliestrową w kolorze białym RAL 9010, profilowanie gładkie. Stropodach wykonany w układzie warstwowym, z konstrukcją ramy dachu malowaną na kolor biały RAL 9010. Dach musi być wyposażony w system odprowadzania wody deszczowej (niedopuszczalne jest rozwiązanie zakładające przelewanie się wody deszczowej z dachu bezpośrednio po ścianach kontenera). Warstwa zewn. z blachy stalowej ocynkowanej lub przetłaczanej, wypełnienie z materiałów lekkich o grubości zapewniającej współczynnik przenikalności cieplnej nie wyższy niż 0,15W/m2K oraz klasę odporności pożarowej jak dla budynków mieszkalnych. Warstwa wewn. (sufit) wg rozwiązania konstrukcyjnego producenta – kolor biały RAL 9010. W konstrukcji technologicznej stropodachu powinny być umieszczone otwory do mocowania końcówek haka zawiesi lin stalowych dźwigu. Umieszczenie tych otworów nie może ograniczać możliwości spiętrzenia kontenerów. Dopuszczalne obciążenie stropodachu – min. 100kg/m2. Podłoga wykonana w układzie warstwowym, z konstrukcją ramy, izolowana, pokryta materiałem antypoślizgowym. Warstwa denna z blachy cynkowanej, dodatkowo zabezpieczonej antykorozyjnie, lakierowanej. Wypełnienie z materiałów lekkich o grubości zapewniającej współczynnik przenikalności cieplnej do 0,3W/m2K ( z wyłączeniem powierzchni nad kieszeniami transportowymi). Warstwa wewnętrzna wg rozwiązania konstrukcyjnego producenta. Podłoga izolowana, pokryta materiałem antypoślizgowym, nienasiąkliwym, zmywalnym. Dopuszczalne obciążenie użytkowe podłogi – min. 200kg/m2. Kontener powinien posiadać min. 3 oddzielne okna uchylno-rozwieralne o pow. min. 0,95 m2 w pomieszczeniu pokojowym, jedno okno uchylne zlokalizowane w łazience o pow. min 0,25 m2. Okna wyposażone w rolety antywł. Wymagana min. pow. okna ma być mierzona po zewnętrznym obrysie okna. Okna z szybą bezpieczną wykonane z profili PCV w kolorze kontenera, współ. przenikalności cieplnej do 0,9W/m2K. Drzwi stalowe z samozamykaczem, o wym. 90x200 cm ocieplane (wewnątrzwarstwowe), malowane jak kolor ściany kontenera. Współ. przenikalności cieplnej max. 1,3 W/m2K, wyposażone w trzpienie przeciwwyważeniowe po stronie zawiasów, min. 3 zawiasy, po 2 różne zamki z wkładkami patentowymi, szyld z klamką, po 3 klucze do każdego zamka. INSTALACJE Wentylacja mech. (nawiewna/wywiewna) – kratki wentyl.– min . po 1 w łazience i aneksie kuchennym. Napływ powietrza do pomieszczeń odbywać się będzie za pomocą nawietrzaków okiennych. Kanalizacja sanitarna musi odprowadzać ścieki z łazienki i aneksu kuchennego docelowo do zbiornika zewnętrznego na nieczystości ciekłe. Wykonanie wewn. instalacji kanalizacyjnej z rur litych PVC, przy zachowaniu spadków określanych w materiałach technicznych dla danej średnicy przewodu wraz z zabezpieczonym złączem do podłączenia zbiornika na nieczystości ciekłe (Ø110). Instalacja z tworzywa sztucznego, wszelkie złącza mają zapewnić łatwy montaż i trwałe połączenia. Doprowadzenie instalacji wodnej do łazienki i aneksu kuchennego. Zasilanie w wodę powinno być zapewnione poprzez 1 złącze zewnętrzne Ø 16 . Budynek ogrzewany za pomocą min. 2szt. grzejników elektr. - z termostatem o mocy grzewczej zapewniającym temperaturę od 21ºC do 24ºC bez względu na warunki atmosferyczne. Zlokalizowanych 1 szt. w pomieszczeniu pokojowym i 1 szt. w łazience.
W celu utrzymywania temperatury komfortu w okresie letnim zaprojektować i wyposażyć w klimatyzację min. 2,5kW. Klimatyzator z funkcją grzania. Klimatyzator typu split lub monoblok powinien być zamontowany, napełniony środkiem chłodniczym, gotowym do użytkowania.
Instalacja elektryczna odbiorcza niskiego napięcia powinna zapewniać odbiorcom dostawę energii w sposób niezawodny i całkowicie bezpieczny, o napięciu znamionowym 400/230 V, w układzie TN-S, w wykonaniu hermetycznym i sposobie ochrony urządzeń przed szkodliwymi oddziaływaniami środowiska IP-44. Podłączenie instalacji odbiorczej (gniazda wejścia, wyjścia) do zewnętrznej zasilającej sieci kablowej niskiego napięcia (ze względu na łatwość łączenia) zrealizować poprzez gniazdo wtykowe 3-fazowe o właściwym prądzie znamionowym, umieszczone na zewnątrz kontenera w taki sposób, aby nie wystawało poza obrys ścian kontenera i po podłączeniu była możliwość jego osłony (zamknięcia).
Instalacja elektryczna winna być wykonana w taki sposób by zapewniała:
• właściwe natężenie światła dla tego typu pomieszczeń
• zasilanie dla podgrzewacza wody
• zasilanie klimatyzatora
• zasilanie grzejników elektrycznego
• zasilanie instalacji gniazda wtykowego zabezpieczonego bezpiecznikami o wielkości nie mniejszej niż 16A dla każdego gniazda: min.3 szt. w łazience, min. 3 szt. w aneksie kuchennym, min. 5 szt. w pomieszczeniu pokojowym.
Instalacja elektryczna kontenera powinna posiadać:
• rozdzielnię, wyłącznik różnicowo-prądowy;
• instalację uziemiającą.
• wyłącznik – min. 1 szt w łazience, 1 szt. aneks kuchenny, 1 szt. pom. pokojowe
• kabel z gniazdem i wtyczką (63A) do łączenia kontenerów ustawionych obok siebie dłuższymi bokami -1 szt.
WYPOS. DODATKOWE Każdy kontener musi być wyposażony w zestaw kuchenny (minikuchnia): zlewozmywak z baterią, mała lodówka (poj. min. 46l), płyta elektryczna grzewcza dwupalnikowa, 2 szafki górne nad zlewem, 2 szafki stojące. Łazienka musi być wyposażona w kompakt WC, umywalkę z baterią, monolityczną kabinę prysznicową, szafkę z lustrem, grzejnik elektryczny. Pom. pokojowe: klimatyzator i grzejnik elektryczny, 1 rozkładana dwuosobowa kanapa/sofa z funkcją spania, 1 łóżko z materacem/kanapa jednoosobowa, 1 szafa dwudrzwiowa, 1 komoda szer. min. 100 cm. Kontener musi być fabrycznie nowy. Kontener i urządzenia wchodzące w skład ukompletowania mają posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Materiały użyte do produkcji kontenera oraz stanowiące trwałe wyposażenie kontenera muszą być wykonane z materiałów konstrukcyjnych i wykończeniowych spełniających warunki wynikające z Polskich Norm (lub równoważne). Okres gwarancyjny na kontener mieszkalny minimum 24 mies. Trwałość powłok lakierniczych wewnętrznych i zewnętrznych min. 5 lat. W przypadku reklamacji transport kontenera na terenie kraju do naprawy i po naprawie odbywa się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Wyposażenie każdego kontenera w instrukcję montażu i demontażu. Materiały zastosowane do budowy i wykończenia kontenera muszą zapewnić należytą estetykę, dużą odporność na warunki klimatyczne, niskie koszty konserwacji, możliwość wielokrotnego użycia, okres eksploatacji nie krótszy niż 15 lat. Ponadto, muszą być odporne na wilgoć i łatwe do utrzymania czystości przy użyciu standardowych środków.
Dostawca zapewni bezpłatne szkolenie w zakresie konserwacji i bezpiecznej obsługi kontenera.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie wykonanych dostaw: na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał:
• dostawę minimum dwóch kontenerów (w jednej lub dwóch umowach) mieszkalnych, całorocznych tego samego rodzaju lub podobnych funkcjonalnie do przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zgodnie z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykaz dostaw zgodnego z załącznikiem do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik numer 6 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.