BZP: Część 1 "Dzierżawa zbiornika na ciekły azot oraz sukcesywne dostawy ciekłego azotu". Część 2 " Dzierżawa butli i dostawy gazów medycznych do zastosowań medycznych-tlen".
12.11.2025
2025/BZP 00525459/01
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny Mrągowo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Część 1 "Dzierżawa zbiornika na ciekły azot oraz sukcesywne dostawy ciekłego azotu".
Część 2 " Dzierżawa butli i dostawy gazów medycznych do zastosowań medycznych-tlen".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny Mrągowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510286697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Półwysep Czterech Wiatrów
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woszk.mragowo@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: woszkmragowo.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1 "Dzierżawa zbiornika na ciekły azot oraz sukcesywne dostawy ciekłego azotu".
Część 2 " Dzierżawa butli i dostawy gazów medycznych do zastosowań medycznych-tlen".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf99b999-5917-4499-bcca-e897d9e217b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00525459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115253/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dzierżawa zbiornika na ciekły azot i dostawa ciekłego azotu oraz dzierżawa butli i dostawa gazów medycznych do zastosowań medycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji i przekazywanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pomocą platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego” znajdującego się na stronie danego postępowania.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl Zamawiający może
również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej – woszk.mragowo@ron.mil.pl.
3. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości wysłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformie.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej oraz
Instrukcji składania ofert dla Wykonawców dostępnej na stronie Platformy.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
Informacje dotyczące w szczególności odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający
będzie zamieszczał na platformie zakupowej w zakładce „Komunikaty”.
6. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w
formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
7. Wykonawcy mają obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na
platformie zakupowej, ponieważ system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Za
zapoznanie z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca.
8. Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system. Nie jest
możliwe zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu otwarcia ofert.
9. Za datę przekazania (wpływu) ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, informacji lub
poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę
ich przesłania do Zamawiającego podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem
osobistym za pośrednictwem Platformy zakupowej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dzierżawa zbiornika na ciekły azot oraz sukcesywne dostawy ciekłego azotu.
2. Szczegółową specyfikację ilościową określa załącznik nr 2A do SWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań stanowią dokumenty określone w Załączniku nr 1A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111800-3 - Azot ciekły
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji w części 1 zamówienia. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w tabeli załącznik nr 2A do SWZ (Formularz kalkulacji ceny ofertowej).2. Zamawiający w terminie do 31 lipca 2027 r. złoży Wykonawcy oświadczenie o zleceniu wykonania opcji dla części 1 przedmiotu zamówienia.
3. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w pkt 2 w terminie do 31 lipca 2027 r. oznacza rezygnację z części przedmiotu Umowy objętego opcją. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dzierżawa butli i dostawy gazów medycznych do zastosowań medycznych-tlen.
2. Szczegółową specyfikację ilościową określają załączniki nr 2B do SWZ. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań stanowią
dla części nr 2 zamówienia dokumenty określone w Załączniku nr 1B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 i 8 ustawy Pzp oraz w celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA:
W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 dotyczy każdego Wykonawcy.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w ust. 2 składane będą przez każdego Wykonawcę.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 i 8 ustawy Pzp oraz w celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA:
W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 dotyczy każdego Wykonawcy.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w ust. 2 składane będą przez każdego Wykonawcę.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dane pełnomocnika i czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI SWZ ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Przed zawarciem Umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.