BZP: zakup usługi gastronomicznej w dniu 11.12.2025 r. odbywającej się w Gdyni
13.11.2025
2025/BZP 00529997/01
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
zakup usługi gastronomicznej w dniu 11.12.2025 r. odbywającej się w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup usługi gastronomicznej w dniu 11.12.2025 r. odbywającej się w Gdyni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a0bccb9-d0e9-4a2b-8df5-496c640b093c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 zakup usługi gastronomicznej w dniu 11.12.2025 r. odbywającej się w Gdyni.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.88.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup usługi gastronomicznej w formie bufetu dla 46 osób realizowanej w dniu 11 grudnia 2025 w Gdyni. Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia – bez ponoszenia dodatkowych kosztów – liczby posiłków w stosunku do pierwotnie zgłoszonej liczby, jednak nie więcej niż o 25%, pod wa-runkiem pisemnego zawiadomienia Wykonawcy do dnia 8 grudnia 2025 r. do godz. 15:00.6. W przypadku zwiększenia finalnej liczby posiłków, wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, ulega proporcjonalnemu zwiększeniu według cen jednostkowych określonych w Załączniku nr 1, bez konieczności sporządzania pisemnego aneksu do Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kucharza
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik, 11) że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z poda-niem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wy-konane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne do-kumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a jeże-li wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych doku-mentów – oświadczenie wykonawcy;Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna należyte wykonanie 1 usługi w zakresie działalności gastronomicznej, w tym organizacji imprez, dla co najmniej 40 osób
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty należy dołączyć jadłospis wraz z gramaturą posiłków po obróbce termicznej.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jadłospis wraz z gramaturą posiłków po obróbce termicznej.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy finalnej liczby uczestników kolacji bufetowej, a tym samym przysługującej im liczby posiłków, najpóźniej do dnia 8 grudnia 2025 r.
3. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia – bez ponoszenia dodatkowych kosztów – liczby posiłków w stosunku do pierwotnie zgłoszonej liczby, jednak nie więcej niż o 25%, pod wa-runkiem pisemnego zawiadomienia Wykonawcy do dnia 8 grudnia 2025 r. do godz. 15:00.
4. W przypadku zmniejszenia finalnej liczby posiłków, wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, ulega proporcjonalnemu obniżeniu według cen jednostkowych określonych w Załączniku nr 1, bez konieczności sporządzania pisemnego aneksu do Umowy.
5. Zamawiający może, w drodze pisemnych zamówień, zwiększyć liczbę usług gastronomicz-nych,
o których mowa w § 1 ust. 1 lit. a), do dnia 8 grudnia 2025 r., pod warunkiem potwierdze-nia przez Wykonawcę możliwości realizacji zwiększonego zakresu usług. W takim przypadku wynagrodzenie za usługi ulega odpowiedniemu zwiększeniu.
6. W przypadku zwiększenia finalnej liczby posiłków, wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, ulega proporcjonalnemu zwiększeniu według cen jednostkowych określonych w Załączniku nr 1, bez konieczności sporządzania pisemnego aneksu do Umowy.
7. Zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.