BZP: „Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego”
14.11.2025
2025/BZP 00532426/01
Powiat Lubelski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9d3c36-a9c2-4de1-9412-356786ba69b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023975/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Gleboznawcza klasyfikacja gruntów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12139573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: poczta elektroniczna: przetargi@powiat.lublin.pl LUB https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213957
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał
Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,
ogłoszenia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. W przypadku wiadomości prywatnych, Zamawiający przekazuje je na adres
poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w druku oferta, na co Wykonawca wyraża zgodę i zobowiązuje się do utrzymania
jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że wiadomości przekazane na adres poczty elektronicznej
wskazany przez Wykonawcę zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią. O zmianie adresu poczty
elektronicznej do przekazywania korespondencji związanej z danym postępowaniem Wykonawca niezwłocznie zawiadamia
Zamawiającego składając oświadczenie osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy.
Wykonawca jako profesjonalny podmiot ma obowiązek śledzenia i sprawdzania komunikatów oraz wiadomości bezpośrednio na
platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu
SPAM. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za sytuację, gdy Wykonawca nie dostanie e-maila z powiadomieniem z platformy.
Wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów
pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu. Uwaga. Złożenie pliku na platformie oznacza jego dostarczenie.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).
Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformy tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma).
h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Szczegól.informacje - roz. IX SWZ (ograniczone pole tekstowe)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przetwarzanie danych osobowych z w związku z przeprowadzeniem postępowania
odbywać się będzie zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „rozporządzenia 2016/679”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jej
realizacji, przechowywania dokumentacji postępowania (protokołu postępowania z załącznikami) na wypadek kontroli prowadzonej
przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji do archiwum a następnie jej zbrakowania.
2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Celem przetwarzania danych jest
prowadzenie postępowania, zawarcie oraz realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych
osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
4. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
5. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
6. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
7. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników
Szczegól. informacje - roz. XXXVIII SWZ (ograniczone pole tekstowe)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.56.2025.MG1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3) Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
a) zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,
b) zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4) Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5) Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6) Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.
7) W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
3. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
4. Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1.
5. Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:
1) Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3.
2) Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
3) Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/.
SZCZEGÓŁOWY ZAŁ NR 1 DO OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:
O = T+C
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).
Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów.
Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
C min
C = ------- x 60 pkt
C o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium cena,
- najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,
- cena ofertowa brutto.
2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów.
Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:
T min
T = ------- x 40 pkt
T o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium termin realizacji,
– najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,
– termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.
Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy.
Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3) Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
a) zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,
b) zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4) Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5) Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6) Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.
7) W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
3. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
4. Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1.
5. Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:
1) Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3.
2) Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
3) Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/.
SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:
O = T+C
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).
Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów.
Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
C min
C = ------- x 60 pkt
C o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium cena,
- najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,
- cena ofertowa brutto.
2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów.
Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:
T min
T = ------- x 40 pkt
T o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium termin realizacji,
– najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,
– termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.
Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy.
Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3) Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
a) zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,
b) zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4) Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5) Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6) Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.
7) W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
3. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
4. Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1.
5. Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:
1) Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3.
2) Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
3) Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/.
SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:
O = T+C
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).
Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów.
Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
C min
C = ------- x 60 pkt
C o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium cena,
- najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,
- cena ofertowa brutto.
2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów.
Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:
T min
T = ------- x 40 pkt
T o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium termin realizacji,
– najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,
– termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.
Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy.
Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3) Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
a) zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,
b) zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4) Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5) Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6) Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.
7) W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
3. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
4. Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1.
5. Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:
1) Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3.
2) Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
3) Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/.
SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:
O = T+C
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).
Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów.
Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
C min
C = ------- x 60 pkt
C o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium cena,
- najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,
- cena ofertowa brutto.
2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów.
Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:
T min
T = ------- x 40 pkt
T o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium termin realizacji,
– najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,
– termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.
Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy.
Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3) Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
a) zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,
b) zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4) Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5) Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6) Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.
7) W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
3. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
4. Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1.
5. Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:
1) Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3.
2) Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
3) Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/.
SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:
O = T+C
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).
Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów.
Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
C min
C = ------- x 60 pkt
C o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium cena,
- najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,
- cena ofertowa brutto.
2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów.
Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:
T min
T = ------- x 40 pkt
T o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium termin realizacji,
– najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,
– termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.
Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy.
Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3) Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
a) zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,
b) zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4) Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5) Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6) Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.
7) W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
3. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
4. Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1.
5. Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:
1) Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3.
2) Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
3) Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/.
SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:
O = T+C
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).
Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów.
Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
C min
C = ------- x 60 pkt
C o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium cena,
- najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,
- cena ofertowa brutto.
2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów.
Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:
T min
T = ------- x 40 pkt
T o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium termin realizacji,
– najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,
– termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.
Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy.
Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 82 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2) Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3) Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
a) zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej,
b) zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4) Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5) Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6) Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w pkt 3.
7) W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
3. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą dokona rejestracji zleconej pracy geodezyjnej w oprogramowaniu do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego określając jednocześnie obszar pracy geodezyjnej. Dokonując rejestracji pracy geodezyjnej Zamawiający udostępni Wykonawcy numery działek ewidencyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy prac pobranie materiałów zasobu niezbędnych do wykonania zleconej pracy geodezyjnej za pośrednictwem geoportalu powiatu lubelskiego, tylko w przypadku posiadania przez Wykonawcę prac konta na wyżej wymienionym portalu. Wykonawca prac który nie posiada założonego konta na geoportalu otrzyma materiały zasobu w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
4. Charakterystyka poszczególnych części zamówienia zawarta jest w Tabeli nr 1.
5. Dodatkowy opis kolumn dla Tabeli Nr 1:
1) Kolumna nr 2 zawiera numery działek na potrzeby zamówienia, które nie odpowiadają numerom działek ewidencyjnych, które zostaną udostępnione Wykonawcy prac na zasadach określonych w ust. 3.
2) Kolumny nr 3, 4 zostały opracowane na podstawie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
3) Kolumny nr 5, 6 zawierają opis ukształtowania terenu (najniższy i najwyższy punkt) wyrażony w metrach. Opis został opracowany w oparciu funkcję „Raport o działce” dostępną na ogólnodostępnej stronie geoportalu krajowego: https://mapy.geoportal.gov.pl/.
SZCZEGÓŁOWY W ZAŁ NR 1 DO OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na łączną ocenę oferty składać się będą punkty uzyskane w kryterium ceny i punkty w kryterium termin realizacji , według wzoru:
O = T+C
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, w tym 60 punktów za kryterium ceny oraz 40 punktów za kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach).
Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą łączną ocenę oferty , Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1) Kryterium ceny 60% = 60 punktów.
Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
C min
C = ------- x 60 pkt
C o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium cena,
- najniższa cena ofertowa brutto spośród ofert nieodrzuconych,
- cena ofertowa brutto.
2) Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach) 40% = 40 punktów.
Punkty za kryterium termin realizacji zostaną obliczone według wzoru:
T min
T = ------- x 40 pkt
T o
gdzie:
- liczba punktów za kryterium termin realizacji,
– najkrótszy termin realizacji (wyrażony w dniach) spośród ofert nieodrzuconych,
– termin realizacji (wyrażony w dniach) badanej oferty.
Termin realizacji nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 120 dni od podpisania umowy.
Oferty w których termin realizacji zostanie wskazany spoza zakresu 60-120 dni podlegają odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji (wyrażony w dniach)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, co najmniej jedną osobę, z którą będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.). Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej przez wykonawcę.2. Wykonawca winien dysponować 1 osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonała co najmniej 3 projekty ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów (1 projekt = 1 operat techniczny przyjęty do zasobu, stanowiący podstawę do wydania decyzji).
UWAGA:
Zamawiający uzna kwalifikacje zawodowe uzyskane w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej (odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii) wymagane dla osób objętych opisem przedmiotu zamówienia, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający
może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku, który znajduje się na platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-25 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach wzakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z
2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie
zaprasza go do złożenia oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub, nie zaprasza go do negocjacji, a
także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia
publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
a) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów (art. 109 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp);
b) który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady (art. 109. ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp).