BZP: ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA „TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN”
02.12.2025
2025/BZP 00571204/01
GMINA GARWOLIN
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA „TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16
1.4.2.) Miejscowość: Garwolin
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571204
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00555179
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji działań w zakresie ochrony ludności oraz obrony cywilnej na obszarze gminy Garwolin. Jego celem jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców poprzez zapewnienie odpowiednich zasobów technicznych, umożliwiających szybkie i skuteczne reagowanie w sytuacjach kryzysowych, takich jak awarie infrastruktury, powodzie czy przerwy w dostawie energii elektrycznej.
CZĘŚĆ II: ZAKUP DRONÓW
- Dron – 3 szt.
Miejsce dostawy: Gmina Garwolin ul. Mazowiecka 16, 08-400 Garwolin
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 na podstawie którego Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić Kosztorys Ofertowy – Załącznik nr 7B.
Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesięcy* , licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia).
*Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji.
*Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami, przy czym zobowiązany jest wskazać w Kosztorysie ofertowym nazwę producenta, model oferowanego przedmiotu zamówienia.
Projekt dofinansowany z Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
Uwaga: Wykonawca składając ofertę, potwierdza, że jest świadomy, iż realizacja zamówienia odbywa się w ramach ww. projektu i zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w zakresie i terminie opisanym w SWZ.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji działań w zakresie ochrony ludności oraz obrony cywilnej na obszarze gminy Garwolin. Jego celem jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców poprzez zapewnienie odpowiednich zasobów technicznych, umożliwiających szybkie i skuteczne reagowanie w sytuacjach kryzysowych, takich jak awarie infrastruktury, powodzie czy przerwy w dostawie energii elektrycznej.
CZĘŚĆ II: ZAKUP DRONÓW
- Dron – 3 szt.
Miejsce dostawy: Gmina Garwolin ul. Mazowiecka 16, 08-400 Garwolin
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 _ ZMIANA na podstawie którego Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić Kosztorys Ofertowy – Załącznik nr 7B.
Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 24 miesięcy* , licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia).
*Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji.
*Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XIX SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załącznikami, przy czym zobowiązany jest wskazać w Kosztorysie ofertowym nazwę producenta, model oferowanego przedmiotu zamówienia.
Projekt dofinansowany z Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
Uwaga: Wykonawca składając ofertę, potwierdza, że jest świadomy, iż realizacja zamówienia odbywa się w ramach ww. projektu i zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w zakresie i terminie opisanym w SWZ.