BZP: Modernizacja Stadionu Miejskiego w Tykocinie
04.12.2025
2025/BZP 00577432/01
Gmina Tykocin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja Stadionu Miejskiego w Tykocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tykocin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659177
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 8
1.4.2.) Miejscowość: Tykocin
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-080
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 856869309
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umtykocin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umtykocin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577432
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00533565
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
18.2. Kryterium C: Cena brutto wykonania zamówienia (100 pkt wagi oceny).
1) Ocena kryterium cena będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;
2) Cena określa łączną wartość brutto (tj. z VAT) złożonej przez Wykonawcę oferty, wynikającej z uwzględnienia wszystkich kosztów jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;
3) Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
C=(Cmin/Co) x 60 pkt
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena,
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
Co - oznacza cenę brutto oferty badanej
4) Liczba punktów przyznana w ramach kryterium cena zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
5) Za kryterium cena oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
15.1. Kryterium G: Okres gwarancji (40 pkt wagi oceny).
1) Ocena kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;
2) Zamawiający przyjmuje, że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie oferowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 24 miesięcy do 60 miesięcy wyrażony w pełnych miesiącach.
3) Punkty za kryterium „Okres gwarancji ” (G) zostaną obliczone według wzoru:
G = (Gb/Gn) x 40 pkt
gdzie:
G- ilość punktów za kryterium okres gwarancji,
Gb – okres gwarancji oferty badanej,
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych.
4) Oferowany termin gwarancji należy oznaczyć w pełnych miesiącach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego.
5) Liczba punktów przyznana w ramach kryterium „okres gwarancji” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
6) Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy do na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.
7) Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24-miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
8) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60-msc. Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 60-msc., a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
9) W ramach kryterium okres gwarancji oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
18.3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Po zmianie:
18.2. Kryterium C: Cena brutto wykonania zamówienia (100 pkt wagi oceny).
1) Ocena kryterium cena będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;
2) Cena określa łączną wartość brutto (tj. z VAT) złożonej przez Wykonawcę oferty, wynikającej z uwzględnienia wszystkich kosztów jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;
3) Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
C=(Cmin/Co) x 60 pkt
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium - cena,
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia, spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
Co - oznacza cenę brutto oferty badanej
4) Liczba punktów przyznana w ramach kryterium cena zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
5) Za kryterium cena oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
15.1. Kryterium G: Okres gwarancji (40 pkt wagi oceny).
1) Ocena kryterium okres gwarancji będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę formularza ofertowego;
2) Zamawiający przyjmuje, że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie oferowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 60 miesięcy do 120 miesięcy wyrażony w pełnych miesiącach.
3) Punkty za kryterium „Okres gwarancji ” (G) zostaną obliczone według wzoru:
G = (Gb/Gn) x 40 pkt
gdzie:
G- ilość punktów za kryterium okres gwarancji,
Gb – okres gwarancji oferty badanej,
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych.
4) Oferowany termin gwarancji należy oznaczyć w pełnych miesiącach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego.
5) Liczba punktów przyznana w ramach kryterium „okres gwarancji” zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
6) Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy do na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.
7) Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 60-miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
8) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 120-msc. Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 120-msc., a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
9) W ramach kryterium okres gwarancji oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
18.3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2025-12-22
Po zmianie:
2026-05-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków pochodzących w ramach udzielonej pomocy finansowej w formie dotacji celowej jednostkom samorządu terytorialnego z terenu województwa podlaskiego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Sportowej w Województwach, z przeznaczeniem na dofinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Stadionu Miejskiego w Tykocinie”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane w ramach udzielonej pomocy finansowej w formie dotacji celowej jednostkom samorządu terytorialnego z terenu województwa podlaskiego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Sportowej w Województwach, z przeznaczeniem na dofinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Stadionu Miejskiego w Tykocinie”.
25 Zalecenia Zamawiającego.
25.1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
25.2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
25.3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
25.4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
25.5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
25.6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
2) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
3) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
25.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
25.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
25.9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
25.10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
25.11. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
25.12. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
Po zmianie:
2.10. Zamówienie jest współfinansowane ze środków pochodzących w ramach udzielonej pomocy finansowej w formie dotacji celowej jednostkom samorządu terytorialnego z terenu województwa podlaskiego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Sportowej w Województwach, z przeznaczeniem na dofinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Stadionu Miejskiego w Tykocinie”, jak również ze środków w formie dotacji celowej pochodzącej z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Sportowej w Województwach pochodzących z Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadania pn. „Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ulicy Kochanowskiego w Tykocinie”.
2.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane w ramach udzielonej pomocy finansowej w formie dotacji celowej jednostkom samorządu terytorialnego z terenu województwa podlaskiego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Sportowej w Województwach, z przeznaczeniem na dofinansowanie realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Stadionu Miejskiego w Tykocinie”, jak również środków w formie dotacji celowej pochodzącej z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Sportowej w Województwach pochodzących z Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadania pn. „Modernizacja Stadionu Miejskiego przy ulicy Kochanowskiego w Tykocinie”.
2.12. W przypadku utraty przez Zamawiającego uzyskanych dotacji przeznaczonych na współfinansowanie przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności niewykonania przedmiotu umowy lub jego części w terminie umownym, w szczególności w wyniku braku rozliczenia poszczególnych płatności w terminach określonych w dokumentach zamówienia (w szczególności we wzorze umowy), Wykonawca poniesie odpowiedzialność odszkodowawczą, w szczególności będzie zobowiązany do naprawienia szkody.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-05 10:00
Po zmianie:
2025-12-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-05 10:30
Po zmianie:
2025-12-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-30
Po zmianie:
2026-01-05
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
25.1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
25.2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
25.3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
25.4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
25.5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
25.6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
2) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
3) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
25.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
25.8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
25.9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
25.10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
25.11. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.