Burmistrz Ciechanowca zawiadamia o podjęciu przez Radę Miejską w Ciechanowcu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego gminy Ciechanowiec
19.09.2024
31.10.2024 18 dni do końca
34337600
osoba kontaktowa: email: sekretariat@ciechanowiec.pl
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Burmistrz Ciechanowca zawiadamia o podjęciu przez Radę Miejską w Ciechanowcu uchwały Nr 31/IV/24 Rady Miejskiej w Ciechanowcu z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego gminy Ciechanowiec.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt 1 i pkt 3, 46 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Burmistrz Ciechanowca zawiadamia o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego projektu planu ogólnego.
Zgodnie z wymogami ustawy granice przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego obejmują obszar całej Gminy Ciechanowiec. Dokument będzie określał podział obszaru gminy na strefy planistyczne oraz wskazywał gminne standardy urbanistyczne. Plan ogólny będzie stanowił akt prawa miejscowego, a ustalenia w nim zawarte będą wiążące dla planów miejscowych.
Wnioski do projektu planu ogólnego można składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 października 2024 roku.
Wniosek do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wzór formularza, na którym składa się wniosek, został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509) i jest dostępny:
1) na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego
2) w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, Ciechanowiec.
Wnioski można składać w postaci:
1) papierowej, na adres Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec lub
2) elektronicznej, na adres email: sekretariat@ciechanowiec.pl lub przez platformę ePUAP.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Ciechanowca. Wnioski złożone po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Informacje na temat planu ogólnego gminy Ciechanowiec udostępnione są na stronie internetowej - BIP UM w Ciechanowcu w zakładce PLANY I PROGRAMY / PLAN OGÓLNY GMINY CIECHANOWIEC.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB SKŁADAJĄCYCH WNIOSKI
Administrator danych: Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu jest: Gmina Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, reprezentowana przez Burmistrza Ciechanowca.
Inspektor ochrony danych: W sprawie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu uprawnień, mogą się Państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu za pomocą adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl, lub tel. 535 989 007.
Cel przetwarzania: Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań związanych ze sporządzaniem planu ogólnego gminy Ciechanowiec.
Podstawa przetwarzania danych: Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest obowiązkowe.
Źródło pochodzenia danych: Źródłem pochodzenia danych jest: wnioskodawca, ewidencje oraz inne osoby fizyczne składające wnioski.
Okres przechowywania danych: Państwa dane osobowe będą przechowywane wieczyście, czyli przez okres wynikający z klasyfikacji archiwizacyjnej.
Odbiorcy danych: Dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczenia usług dla administratora.
Prawa osób: Macie Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych, uzyskania ich kopii, sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl). Państwa prawo dostępu do informacji o źródle pochodzenia danych jest ograniczone, w zakresie w jakim wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano.