Prezydent m. st. Warszawy zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
25.09.2024
34338603
URZĄD DZIELNICY BIAŁOŁĘKA M. ST. WARSZAWY
ul. MODLIŃSKA 197
03-122
WARSZAWA
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 162), art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.), art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z 5 czerwca 1998 r o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 107), art. 1 ust. 1 ustawy z 15 marca 2002 r. o ustroju Miasta Stołecznego Warszawy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1817),
zawiadamia się,
o wszczęciu postępowania administracyjnego, na wniosek Prezydenta m. st. Warszawy, reprezentowanego przez Burmistrza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, z 12.08.2024 r. w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie i przebudowie odcinka drogi publicznej, klasy lokalnej ul. Winorośli, na działkach ew. z obr. 4-01-09 nr: 47/84 i 37/16 (wydzielona z działki ew. nr 37/13).
Nieruchomości lub ich części, które planowane są do przejęcia na rzecz jednostki samorządu terytorialnego m. st. Warszawy to działka nr ew. 37/16 z obr. 4-01-09.
Stronom służy prawo zapoznania się z aktami sprawy (w tym szczegółowymi danymi wniosku) oraz zgłaszania wniosków i zastrzeżeń w Urzędzie Dzielnicy Białołęka, w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, tel.: 0-22 44 38 283, pokój nr 404A, w godzinach poniedziałek 8-16, czwartek 14-16, do czasu wydania decyzji, nie krócej niż 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia w prasie lokalnej.