Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Spiczyn
12.11.2024
10.12.2024 4 dni do końca
34345992
osoba kontaktowa: e-mail: adres:gmina@spiczyn.pl
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Spiczyn
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1, w związku z art. 8h ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Spiczyn Uchwały Nr IV/39/2024 z dnia 6 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Spiczyn. Granice obszaru przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego obejmują obszar w granicach administracyjnych gminy z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalone przez ministra właściwego do spraw transportu .
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu ogólnego gminy w terminie do dnia 10 grudnia 2024 roku.
Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej na adres: Urząd Gminy Spiczyn, 21-077 Spiczyn lub formie dokumentu elektronicznego za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności:
- poczty elektronicznej email na adres:gmina@spiczyn.pl
- za pośrednictwem platformy ePUAP (adres skrytki: URZĄD GMINY SPICZYN 84bqwno01j)
na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2509). Wzór formularza dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne pod linkiem: https://ugspiczyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=584
Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Spiczyn.
Jednocześnie, na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 1 i pkt 3, art. 46 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1114.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego projektu planu ogólnego. Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi w zakresie ochrony środowiska do Wójta Gminy Spiczyn w trybie analogicznym jak wnioski do ww. projektu planu ogólnego, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2024 roku.
Szczegółowe informacje o pracach nad projektem planu ogólnego gminy Spiczyn publikowane będą na stronie internetowej Urzędu Gminy Spiczyn w zakładce Plan ogólny, w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Zagospodarowanie przestrzenne – Plan ogólny.
Wójt Gminy Spiczyn
Tomasz Iwanicki
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzania planu ogólnego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:
- Dane Administratora:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Spiczyn, adres: Urząd Gminy w Spiczynie, Spiczyn 10c, 21-077 Spiczyn.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą Państwo kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@lokalneogniwo.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Cele przetwarzania i podstawa prawna
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku o wydanie zaświadczenia / wypisu i wyrysu z planu miejscowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych
Zakres danych osobowych wynika z wypełnionego przez Państwa wniosku. Zakres ten znajduje odzwierciedlenie w odpowiednich przepisach ww. ustawy i jest niezbędny do jej wykonania.
- Podmioty, którym dane mogą zostać udostępnione lub powierzone
W toku załatwiania Pani/Pana sprawy dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom. Odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa oraz zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Prawa osób, których dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, na podstawie art. 15 RODO;
- sprostowania (poprawienia swoich danych), na podstawie art. 16 RODO;
- usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed jej wycofaniem zgodnie z art. 7 ust. 3 RODO (dotyczy danych niewymaganych przez Administratora),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Informacje o wymogu podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Wnioskodawca zobowiązany jest do ich podania, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji dotyczącej wydania zaświadczenia, wypisu i wyrysu z planu miejscowego.
- Sposób przetwarzania
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.