Obwieszczenie Prezydenta Wrocławia
23.01.2025
34358175
osoba kontaktowa: tel. +48 71 777 77 77
OBWIESZCZENIE PREZYDENTA WROCŁAWIA
Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112) oraz na podstawie art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
poprzez podanie niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości:
- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia (http://www.bip.um.wroc.pl),
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia przy pl. Nowy Targ 1-8
- w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscu planowanego przedsięwzięcia, tj. w prasie lokalnej – Gazeta Wyborcza Wrocław
że w dniu 23.12.2024 r. została wydana decyzja nr 2589/2024 zmieniającą ostateczną decyzję Prezydenta Wrocławia nr 2725/2022 z dnia 08.12.2022r. dla inwestycji polegającej na: rozbudowa i nadbudowa budynku hali przyjęć sortowni, rozbudowa i nadbudowa budynku hali produkcyjno- magazynowej, budowa zadaszeń placów składowych z możliwością ich zabudowy, z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, lokalizacja inwestycji ul. Szczecińska 5, Wrocław, obręb Żerniki, AR_6, dz. nr 68, , która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko,
Zgodnie z art. 49 §2 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wskazuje się dzień 23.01.2025 r., jako ten, w którym:
- nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w prasie lokalnej,
- udostępniono treść decyzji na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu.
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od wskazanego powyżej terminu.
Z treścią decyzji oraz aktami sprawy, strony postępowania mogą zapoznać się w Wydziale Architektury i Zabytków Urzędu Miejskiego Wrocławia (pl. Nowy Targ 1-8, parter, pok. 1c, godz. 8:00-15:00). Ze względów organizacyjnych należy zawiadomić tut. Wydział z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - o zamiarze zapoznania się z dokumentami (tel. +48 71 777 77 77), co usprawni realizację przysługującego stronie uprawnienia.