Burmistrz Miasta Lęborka zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
14.11.2025
34405939
URZĄD MIEJSKI W LĘBORKU
ul. ARMII KRAJOWEJ 14
84-300
LĘBORK
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru oczyszczalni ścieków przy ulicy Pionierów w Lęborku
Na podstawie art. 8i, art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130, ze zmianami), oraz w wykonaniu Uchwały Nr XI-133/2025 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 31 marca 2025 r.
Burmistrz Miasta Lęborka
zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru oczyszczalni ścieków przy ulicy Pionierów w Lęborku.
Konsultacje społeczne będą prowadzone w dniach od 17 listopada 2025 r. do 17 grudnia 2025 r., w postaci:
- zbierania uwag do projektu planu w terminie od 17 listopada 2025 r. do 17 grudnia 2025 r.;
- uwagi można składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego w Urzędzie Miejskim w Lęborku, drogą pocztową pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: architektura@um.lebork.pl bądź przez elektroniczną skrzynkę podawczą: epuap.gov.pl;
- uwagi należy składać za pomocą formularza, którego wzór zastał określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509); formularz jest dostępny pod ogłoszeniem w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lęborku;
- składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy.
- spotkania otwartego, które odbędzie się w dniu 8 grudnia 2025 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, w sali nr 101 o godz. 16.00;
- dyżuru projektanta, który odbędzie się w dniu 8 grudnia 2025 r. w godzinach od 15.00 do 16.00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, w sali nr 101.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniesionych uwag jest Burmistrz Miasta Lęborka. Projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i wykaz wniosków do zmiany planu dostępny będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lęborku na stronie www.bip.lebork.pl w pozycji Obwieszczenia oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, pok. 116 w dniach od 17 listopada 2025 r. do 17 grudnia 2025 r. Informacji o projekcie zmiany planu udziela Wydział Architektury, tel. 598637719 lub 598637718 od poniedziałku do piątku w godz. w godzinach od 8.00 do 15.00.
-
-
-
-
-
-
-
- Burmistrz Miasta Lęborka
- Jarosław Litwin
-
-
-
-
-
-
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Wydział Architektury Urzędu Miejskiego w Lęborku, a nadto:
1. Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że administratorem przesyłanych danych jest Burmistrz Miasta Lęborka z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@um.lebork.pl
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Pani/Pana dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające w ramach świadczenia usług dla administratora.
5. Nie przewiduje się przekazywania Pani/Pana danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych oraz przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
6. Decyzje dotyczące Pani/Pana danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia procedury planistycznej, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
8. Posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO);
b) sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO);
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO).
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie danych osobowych przez administratora narusza przepisy.