Dyrektor Wydziału Spraw Administracyjnych UMK informuje o wykazie nieruchomości położonej na dz. nr 580/4 obr. 1 jedn. ewid. Śródmieście oraz zabudowanej schodami do Wieży Ratuszowej
10.11.2025
34406081
URZĄD MIASTA KRAKOWA WYDZIAŁ SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
ul. AL. POWSTANIA WARSZAWSKIEGO 10
31-549
KRAKÓW
Informacja
Dyrektora Wydziału Spraw Administracyjnych
Urzędu Miasta Krakowa
Dyrektor Wydziału Spraw Administracyjnych UMK informuje, że na tablicach ogłoszeń w budynkach Urzędu Miasta Krakowa przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 i al. Powstania Warszawskiego 10 w dniach od 6 listopada 2025 r. do 27 listopada 2025 r. został wywieszony wykaz nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kraków, położonej na dz. nr 580/4 obr. 1 jedn. ewid. Śródmieście oraz zabudowanej schodami do Wieży Ratuszowej, przeznaczonej do oddania w odpłatne użytkowanie do dnia 21 czerwca 2051 r. na rzecz Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, celem prowadzenia działalności statutowej.
Wykaz zamieszczony został również w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa na stronie internetowej urzędu: www.bip.krakow.pl.