Fresh Brand Design zdobyło K2

netPR.pl
05.01.2011 , aktualizacja: 05.01.2011 10:00
A A A
Fresh Brand Design wygrało przetarg na obsługę wszystkich brandów marki motoryzacyjnej K2. Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę strategiczną i kreatywną produktów K2 w 2011 roku. ...

Fresh Brand Design wygrało przetarg na obsługę wszystkich brandów marki motoryzacyjnej K2. Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę strategiczną i kreatywną produktów K2 w 2011 roku.

Firma, funkcjonująca obecnie pod wspólną nazwą Melle Sp. z o.o., od niemal dwudziestu lat zajmuje się tworzeniem i sprzedażą kosmetyków samochodowych i preparatów konserwujących najwyższej jakości. Ma ona jasno sprecyzowaną misję i rozumie, jak wielką pasją mogą być samochody, dlatego z taką samą dbałością podchodzi do indywidualnych użytkowników oraz do osób zajmujących się pielęgnacją samochodów profesjonalnie.

Asortyment firmy Melle tworzą takie marki jak: K2 (i różne jej rodzaje – Perfect, Bond, Turbo, Vinci, Pro, Texar, Magnum i Matic) oraz Carso, Cycol, Formula 1, Versachem, Prima i 007. Stanowią one szeroką gamę ściśle wyspecjalizowanych produktów przeznaczonych do pielęgnacji każdego podzespołu auta.

Fresh Brand Design
specjalizuje się w strategicznym  zarządzaniu markami łącząc funkcje doradcze z kompetencjami kreatywnymi. Spółka, która powstała w 2009 roku jest częścią Grupy Fresh operującej w sektorze marketingu zintegrowanego. Firmy należące do Grupy Fresh zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi m.in. nagrodą za najlepszą stronę internetową spółki giełdowej w Polsce w roku 2009 dla spółki PBG SA.

Wśród Klientów Grupy Fresh warto wymienić takie marki jak: Nestle CPP (program 14 dni), Komputronik, Klose, Amica SA, Billa, Centra Exide, Kliniki Okulistyczne Intermedica, Feuvert, Cymes, ESKK, Immergas, PBG SA. Łącznie spółki należące do Grupy obsłużyły budżety ok. 180 marek.