BZP: Dostawa pojazdu 9-osobowego typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych
Data publikacji
25.04.2024
Lokalizacja (ogłoszeniodawca)
Numer ogłoszenia
2024/BZP 00302274/01
Kategoria i podkategoria ogłoszenia
WIEJSKIE STOWARZYSZENIE DZIAŁAJĄCE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RAZEM ŁATWIEJ"
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o konkursie
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego: Konkurs prowadzony samodzielnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: WIEJSKIE STOWARZYSZENIE DZIAŁAJĄCE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "RAZEM ŁATWIEJ"
1.4.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251437811
1.5) Adres zamawiającego:
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 7 lokal 39
1.5.2.) Miejscowość: Koźminek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 509749189
1.5.8.) Numer faksu: 627638551
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtzkozminek@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
organizacja pozarządowa typu non profit
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych i ich rodzin
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Nazwa konkursu:
Dostawa pojazdu 9-osobowego typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych2.2.) Identyfikator konkursu: ocds-148610-0d464965-02de-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.3.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302274
2.4.) Wersja ogłoszenia: 01
2.5.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.6.) Konkurs zastrzeżony:
Nie2.7.) Konkurs dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA III – PROCEDURA I RODZAJ KONKURSU
3.1.) Procedura konkursu:
Konkurs - nieograniczony3.2.) Rodzaj konkursu:
Konkurs jednoetapowy3.3.) Termin składania prac konkursowych: 2024-05-13 11:00
SEKCJA IV – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW KONKURSU I KOMUNIKACJA
4.1.) Adres strony internetowej prowadzonego konkursu:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d464965-02de-11ef-b21f-3ab44b58c1d64.2.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów konkursu:
nie dotyczy4.3.) Komunikacja w konkursie wyłącznie elektroniczna: Tak
4.4.) Adres WWW środka służącego do komunikacji w konkursie:
e- zamowienia. gov.pl4.5.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:1) www.ezamowienia.gov.pl
2) poczty elektronicznej: wtzkozminek@wp.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu www.ezamowienia.gov.pl.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na www.ezamowienia.gov.pl
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w www.ezamowienia.gov.pl klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” udostępnionego przez www.ezamowienia.gov.pl. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: wtzkozminek@wp.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 8
adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
12. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
13. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść SWZ.
14. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.6.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne:
e-zamowienia.gov.pl4.7.) Narzędzia elektronicznego modelowania danych budowlanych: Nie
4.11.) Język prac konkursowych i wniosków:
polski
4.12.) RODO (obowiązek informacyjny):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Warsztat Terapii Zajęciowej w Koźminku ul. Ciasna 3A, 62-840 Koźminek, wtzkozminek@wp.pl , tel. 62 7638551
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr…….0 pn.: „Dostawa pojazdu 9-cio osobowego typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
prowadzonym w trybie podstawowym oraz zawarciem umowy;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4.13.) RODO (ograniczenia stosowania):
Nie dotyczySEKCJA V – PRZEDMIOT KONKURSU
5.2.) Czy konkurs poprzedza udzielenie zamówienia na usługi projektowania architektonicznego lub projektowania architektoniczno - budowlanego: Nie
5.3.) Krótki opis przedmiotu konkursu
Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu 9 osób, w tym: 7 osób niepełnosprawnych na fotelach +1 osoba na wózku inwalidzkim i kierowca, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 3 do SWZ5.4.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
5.5.) Dodatkowy kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
5.6.) Aspekty społeczne i środowiskowe w opisie przedmiotu konkursu:
Zamawiający w opisie przedmiotu konkursu uwzględnił aspekty środowiskowe
SEKCJA VI – NAGRODY
6.1.) Rodzaj nagrody:
Zaproszenie do negocjacji w celu wykonania usługi na podstawie wybranej pracy konkursowej6.2.) Liczba nagród dla autora wybranej pracy konkursowej lub autorów wybranych prac konkursowych: 1
6.3.) Liczba prac konkursowych, które zostaną nagrodzone: 1
6.5.) Jeżeli nagrodą w konkursie jest zaproszenie autora lub autorów wybranych prac konkursowych do negocjacji w celu wykonania usługi na podstawie wybranej pracy konkursowej:
6.5.1.) Wartość zamówienia: 157850
6.5.2.) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje bez ogłoszeniaSEKCJA VII – KWALIFIKACJA PODMIOTOWA UCZESTNIKÓW KONKURSU
7.1.) Wymagania, jakie muszą spełnić uczestnicy konkursu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
7.2.) Czy ustanowiono wymagania środowiskowe lub społeczne: Tak
7.3.) Czy przepisy szczególne wymagają posiadania uprawnień do opracowania pracy konkursowej lub opracowania studialnego: Nie
SEKCJA VIII – KRYTERIA OCENY PRAC KONKURSOWYCH/OPRACOWAŃ STUDIALNYCH
8.1.) Rodzaj i nazwa kryteriów oceny prac konkursowych/opracowań studialnych:
I. Cena (C) – waga kryterium 60 %;II. Pojemność i moc silnika (PiMS) – waga kryterium 30 %
III. Okres gwarancji na powłoki lakiernicze (GPL) – waga kryterium 10 %
8.2.) Znaczenie kryteriów oceny prac konkursowych/opracowań studialnych:
I. Cena (C) – waga 60 %cena najniższa brutto*
C = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
II. Pojemność i moc silnika (PiMS) – waga kryterium łącznie 30%
Punkty w kryterium „Pojemność i moc silnika” przyznawane będą według zasad:
1) Zaoferowanie pojazdu z silnikiem o pojemości większej niż 1900 cm3 - 15%
2) Zaoferowanie pojazdu z silnikiem o mocy większej niż 130 KM – 15%
III. Okres gwarancji na powłoki lakiernicze (GPL)– waga kryterium 10%
Punkty w kryterium „Okres gwarancji na powłoki lakiernicze” przyznawane będą według zasad:
1) Zaoferowanie pojazdu z okresem gwarancji na powłoki lakiernicze o 12 m-cy dłuższym niż minimalny wymagany przez Zamawiającego (36 miesięcy gwarancji minimalnej +12 miesięcy przedłużonej gwarancji) 48 m-cy - 10%
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania 3 punktów ww. kryteriów „cena”, „pojemność i moc silnika”, „okres gwarancji na powłoki lakiernicze” według poniższego wzoru:
Łączna liczba punktów ocenianej oferty = (C) + (PiMS) + (GPL).
4. Ilość punktów w 3 kryteriach oraz łączna liczba punktów będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.