Powyższe wynika z art. 7 ust. 2a ustawy o pracowniczych planach kapitałowych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 427).
Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych określa, w art. 49, że wynagrodzenie za zarządzanie funduszem inwestycyjnym, funduszem emerytalnym lub subfunduszem, w którym lokowane są środki gromadzone w PPK, może wynosić maksymalnie 0,5% wartości aktywów netto funduszu inwestycyjnego, funduszu emerytalnego lub subfunduszu w skali roku. Ponadto, zgodnie z art. 49 ust. 3 ustawy o PPK, podmiot zarządzający PPK może pobierać wynagrodzenie za osiągnięty wynik w wysokości do 0,1% wartości aktywów netto funduszu inwestycyjnego, funduszu emerytalnego lub subfunduszu w skali roku. Łącznie jest to stawka 0,6%.
Ogłoszenia z kategorii Przetargi
- 
            
                
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg nieograniczony – ofertowy na dostawę i montaż pawilonu magazynowego dla Klubu REMUS w Gdyni przy ul. Chylońskiej 191
Ogłoszenie premium 8 dni do końca12.11.2025
GDYNIA, Pomorskie
Przetargi, Przetargi na dostawę
 - 
            
                
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wola ogłasza przetarg w zakresie instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu wraz z modernizacją układu SZR
Ogłoszenie premium 2 dni do końca06.11.2025
WARSZAWA, Mazowieckie
Przetargi, Przetargi na dostawę
 
Wskazany wskaźnik wraz z prognozowanymi wpłatami do PPK przez określony umową okres stanowi podstawę do ustalenia szacunkowej wartości zamówienia na zarządzanie PPK.
Ustalenie wartości wynagrodzenia z tytułu wykonywania umowy o zarządzanie PPK zależy od okresu, na jaki umowa ma być zawarta.
Jeżeli zamawiający zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych chce zawrzeć umowę o zarządzanie PPK na czas nieoznaczony, musi obliczyć wartość zamówienia w sposób właściwy dla umowy na czas nieoznaczony, a jeżeli tak ustalona wartość zamówienia będzie równa lub wyższa od progu unijnego, konieczne będzie dla wyboru podmiotu zarządzającego prowadzeniem PPK przeprowadzenie procedur określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
- 
                    
Progi stosowania Prawa zamówień publicznych w 2025 roku
progi stosowania pzpUstawa Prawo zamówień publicznych określa progi, od których powstaje obowiązek jej stosowania w zależności od rodzaju zamawiającego, jak i progi, od których zwiększa się stopień sformalizowania procedur wyboru wykonawcy danego zamówienia.
                        
                    
                 - 
                    
Aukcja elektroniczna a przepisy Prawa zamówień publicznych
aukcja elektronicznaSystematycznie rośnie liczba zamawiających, którzy wykorzystują aukcję elektroniczną w procesie udzielenia zamówienia publicznego.
                        
                    
                 - 
                    
Waloryzacja wynagrodzenia w zamówieniach publicznych - kluczowe zasady i ograniczenia zgodnie z ustawą Pzp
waloryzacjaOpracowane przez zamawiającego zapisy projektowanych postanowień umowy o wykonanie zamówienia publicznego nie powinny ograniczać maksymalnej dopuszczalnej zmiany wynagrodzenia wykonawcy z tytułu należnej waloryzacji.
                        
                    
                 - 
                    
Odrzucenie oferty skutkiem niedotrzymania zasad obliczenia ceny
odrzucenie ofertyZamawiający w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia określa między innymi zindywidualizowane dla danego zamówienia wymogi, jakie muszą zostać spełnione przez wykonawcę ubiegającego się o uzyskanie zamówienia publicznego w zakresie obliczenia ceny realizacji przedmiotu tegoż zamówienia.