Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autotrad nie ogłosiła w tym roku jeszcze ani jednego przetargu. Tymczasem producenci kruszyw cierpią z powodu nadprodukcji - pisze "Dziennik"
Pod koniec ubiegłego roku producenci kruszyw spodziewali się boomu w budownictwie drogowym. Gromadzili zapasy i sprowadzali drogi sprzęt. Tymczasem, jak podaje gazeta, w tym roku GDDKiA wstrzymała wszystkie przetargi. Producenci kruszyw borykają się teraz z problemem nadprodukcji.
Nie oznacza to jednak wcale, że gdy budowa dróg wreszcie ruszy, nie będzie problemów z tym materiałem. Mogą pojawić się trudności z transportem. Produkcja może zostac ograniczona przez program Natura 2000. Obecnie brakuje tez norm jakościowych dla kruszyw. Obowiązujące dotychczas straciły ważność kilka tygodni temu.
Ogłoszenia z kategorii Przetargi
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "PIAST" w Katowicach zaprasza do wzięcia udziału w przetargu ofertowym
Ogłoszenie premium 17 dni do końca27.05.2025
KATOWICE, Śląskie
Przetargi, Przetargi na dostawę
-
Zarząd WSM "Ochota" zawiadamia, że odbędzie się przetarg na remont balkonów wraz z wymianą balustrad w budynku mieszkalnym
Ogłoszenie premium 3 dni do końca13.05.2025
WARSZAWA, Mazowieckie
Przetargi, Przetargi na dostawę
-
Drogowcy mają pieniądze na drogi, ale ich nie wydają
Zamówienia publiczneDrogowcy wykorzystali dramatycznie mało pieniędzy na drogi. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w ciągu minionych pięciu miesięcy wydała tylko 15 proc. tegorocznego budżetu - pisze ?the Wall Street Journal Polska?. -
Drogi czeka kadrowe trzęsienie ziemi
ArchiwumMinister infrastruktury poprosił premiera o zwolnienie urzędnika odpowiedzialnego za brak postępów w budowie dróg. Ale równie dobrze posadę może stracić sam minister -
"GP": Drogi na Euro 2012 będą gotowe w 2030 roku
Archiwum"Gazeta Prawna" pisze, że wiele inwestycji związanych z EURO 2012 opóźni się. W najbliższy piątek minie rok od przyznania Polsce i Ukrainie organizacji mistrzostw. -
57 mln euro za kilometr drogi ekspresowej S8!
ArchiwumJeszcze 3-4 lata temu można było wybudować kilometr autostrady za 3-5 mln euro. Dziś trzeba zapłacić nawet dziesięciokrotnie drożej. A to nie koniec wzrostu kosztów - pisze ?The Wall Street Journal Polska?.