Partnerzy serwisu:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autotrad nie ogłosiła w tym roku jeszcze ani jednego przetargu. Tymczasem producenci kruszyw cierpią z powodu nadprodukcji - pisze "Dziennik"

Pod koniec ubiegłego roku producenci kruszyw spodziewali się boomu w budownictwie drogowym. Gromadzili zapasy i sprowadzali drogi sprzęt. Tymczasem, jak podaje gazeta, w tym roku GDDKiA wstrzymała wszystkie przetargi. Producenci kruszyw borykają się teraz z problemem nadprodukcji.

Nie oznacza to jednak wcale, że gdy budowa dróg wreszcie ruszy, nie będzie problemów z tym materiałem. Mogą pojawić się trudności z transportem. Produkcja może zostac ograniczona przez program Natura 2000. Obecnie brakuje tez norm jakościowych dla kruszyw. Obowiązujące dotychczas straciły ważność kilka tygodni temu.

  • Drogowcy mają pieniądze na drogi, ale ich nie wydają

    Zamówienia publiczne
    ms
    Drogowcy wykorzystali dramatycznie mało pieniędzy na drogi. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w ciągu minionych pięciu miesięcy wydała tylko 15 proc. tegorocznego budżetu - pisze ?the Wall Street Journal Polska?.
  • Drogi czeka kadrowe trzęsienie ziemi

    Archiwum
    Andrzej Kublik
    Minister infrastruktury poprosił premiera o zwolnienie urzędnika odpowiedzialnego za brak postępów w budowie dróg. Ale równie dobrze posadę może stracić sam minister
  • "GP": Drogi na Euro 2012 będą gotowe w 2030 roku

    Archiwum
    bci, IAR
    "Gazeta Prawna" pisze, że wiele inwestycji związanych z EURO 2012 opóźni się. W najbliższy piątek minie rok od przyznania Polsce i Ukrainie organizacji mistrzostw.
  • 57 mln euro za kilometr drogi ekspresowej S8!

    Archiwum
    ms
    Jeszcze 3-4 lata temu można było wybudować kilometr autostrady za 3-5 mln euro. Dziś trzeba zapłacić nawet dziesięciokrotnie drożej. A to nie koniec wzrostu kosztów - pisze ?The Wall Street Journal Polska?.