- To dla nas bardzo dobra decyzja, bo inwestor chce rozwijać spółkę i na jej bazie produkować tradycyjne wyroby dla sieci swoich sklepów, czyli Dino Polska, nadal pod marką Naramowice - komentuje prezes mleczarni Romana Kwapisz.
Inwestor zapewnia, że będzie kontynuował działalność mleczarni w niezmienionej formie. Ponadto będzie inwestował, aby ją rozwinąć, zwiększyć asortyment i produkcję.
Mleczarnia Naramowice słynie z serka ziarnistego Grani oraz masła śmietankowego wytwarzanego według staropolskiej receptury. Naramowickie produkty nie zawierają konserwantów.
Ogłoszenia z kategorii Przetargi
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "USTRONIE" w Radomiu ogłasza przetarg nieograniczony na przeprowadzenie prac rozbiórkowych betonowych pergoli nad przestrzenią na odpady oraz wykonanie podbudowy pod nowe altany śmietnikowe
Ogłoszenie premium 25 dni do końca13.10.2025
RADOM, Mazowieckie
Przetargi, Przetargi na dostawę
-
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" ogłasza przetargi nieograniczone na usługi i remonty budowlane
Ogłoszenie premium 26 dni do końca14.10.2025
WARSZAWA, Mazowieckie
Przetargi, Przetargi na dostawę
W marketach Dino już wkrótce dostępna będzie pełna gama produktów Mleczarni Naramowice.
W ubiegłym roku sieć Dino osiągnęła 542 mln zł ze sprzedaży. Według wstępnych założeń w 2012 r. sieć Dino osiągnie ok. 1 mld zł przychodów ze sprzedaży i będzie zarządzać liczbą ok. 200 placówek handlowych.
Plany rozwoju sieci na najbliższe lata są ambitne. W 2011 r. spółka planuje otwarcie kolejnych 45 placówek handlowych. W ciągu 3-4 lat w odległości 250 km od magazynu centralnego, który znajduje się w Krotoszynie w województwie wielkopolskim powstanie ok. 300 sklepów.
Przypomnijmy, że w czerwcu ub. r. 49 proc. udziałów w sieci marketów kupił fundusz Enterprise Investors za 200 mln zł. Pozyskany kapitał ma pozwolić na otwieranie 30-40 sklepów rocznie. Obecnie sieć ma 116 lokalizacji, zlokalizowanych na terenie województw: wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego oraz lubuskiego, opolskiego i łódzkiego.