- To dla nas bardzo dobra decyzja, bo inwestor chce rozwijać spółkę i na jej bazie produkować tradycyjne wyroby dla sieci swoich sklepów, czyli Dino Polska, nadal pod marką Naramowice - komentuje prezes mleczarni Romana Kwapisz.
Inwestor zapewnia, że będzie kontynuował działalność mleczarni w niezmienionej formie. Ponadto będzie inwestował, aby ją rozwinąć, zwiększyć asortyment i produkcję.
Mleczarnia Naramowice słynie z serka ziarnistego Grani oraz masła śmietankowego wytwarzanego według staropolskiej receptury. Naramowickie produkty nie zawierają konserwantów.
Ogłoszenia z kategorii Przetargi
-
Zarząd WSM "Ochota" ogłasza 2 przetargi na wymianę instalacji centralnego ogrzewania (wraz z grzejnikami)
Ogłoszenie premium 0 dni do końca29.06.2025
WARSZAWA, Mazowieckie
Przetargi, Przetargi na dostawę
-
Zarząd WSM "Ochota" ogłasza 5 przetargów na modernizację instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z wymianą WLZ lokatorskich
Ogłoszenie premium 0 dni do końca29.06.2025
WARSZAWA, Mazowieckie
Przetargi, Przetargi na dostawę
W marketach Dino już wkrótce dostępna będzie pełna gama produktów Mleczarni Naramowice.
W ubiegłym roku sieć Dino osiągnęła 542 mln zł ze sprzedaży. Według wstępnych założeń w 2012 r. sieć Dino osiągnie ok. 1 mld zł przychodów ze sprzedaży i będzie zarządzać liczbą ok. 200 placówek handlowych.
Plany rozwoju sieci na najbliższe lata są ambitne. W 2011 r. spółka planuje otwarcie kolejnych 45 placówek handlowych. W ciągu 3-4 lat w odległości 250 km od magazynu centralnego, który znajduje się w Krotoszynie w województwie wielkopolskim powstanie ok. 300 sklepów.
Przypomnijmy, że w czerwcu ub. r. 49 proc. udziałów w sieci marketów kupił fundusz Enterprise Investors za 200 mln zł. Pozyskany kapitał ma pozwolić na otwieranie 30-40 sklepów rocznie. Obecnie sieć ma 116 lokalizacji, zlokalizowanych na terenie województw: wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego oraz lubuskiego, opolskiego i łódzkiego.