Samsung Electronics Polska wybiera Euro RSCG Sensors

netPR.pl
20.12.2010 12:09
A A A
Agencja Euro RSCG Sensors zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. - Do nawiązania współpracy z Euro RSCG Sensors przekonała nas wyróżniająca się koncepcja zaproponowanych działań komunikacyjnych - mówi Blanka Fijołek, PR & CSR Manager Samsung Electronics Polska. ...

Agencja Euro RSCG Sensors zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. - Do nawiązania współpracy z Euro RSCG Sensors przekonała nas wyróżniająca się koncepcja zaproponowanych działań komunikacyjnych ? mówi Blanka Fijołek, PR & CSR Manager Samsung Electronics Polska. ? Kluczowe było również doskonałe zrozumienie naszej marki oraz tworzonej przez nas technologii. Jestem przekonana, ze zaowocuje ono wieloma wspólnymi, innowacyjnymi projektami ? dodaje Fijołek. Euro RSCG Sensors odpowiadać będzie za realizację komunikacji korporacyjnej i produktowej wszystkich dywizji Samsung Electronics Polska, w tym media relations oraz realizację testów wybranych produktów marki. Do zadań agencji należeć będzie również wsparcie firmy w zakresie komunikacji wewnętrznej, koordynacji programów sponsoringowych oraz CSR. Współpraca rozpoczyna się 1 stycznia 2011 roku.