BZP: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy PZ Nr 2 w Oświęcimiu”.
09.04.2025
2025/BZP 00183013/01
POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy PZ Nr 2 w Oświęcimiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10
1.4.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183013
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00164285
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy PZ Nr 2 w Oświęcimiu”.
Elementy remontowane:
Remont polega na rozebraniu istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej a następnie należy wykonać warstwę wyrównawczą z miału kamiennego i nową nawierzchnię z trawy syntetycznej. Obramowanie boiska od strony zieleni, chodnika (strona zachodnia) stanowi obrzeże betonowe 8x30x100cm posadowione bezpośrednio na wilgotnym, świeżym i niestężonym betonie (ława betonowa z oporem, beton C12/15), natomiast od strony wschodniej, północnej i południowej obramowanie boiska stanowi istniejące korytko odwadniające z kostką brukową i obrzeżem betonowym. Na połączeniu boiska do piłki nożnej i boiska do koszykówki należy wykonać obrzeże betonowe 8x30x100cm, przykryte warstwą nawierzchni syntetycznej (nawierzchnia boiska do koszykówki). Odwodnienie boiska odbywać się będzie poprzez spadki podłużne i poprzeczne o wartości 0,5%. Powierzchnia brutto boiska wynosi 1860 m2. Istniejące bramki ustawione są na środku obu linii końcowych. W obszarze boiska piłkarskiego namalować kolorem białym linie boiska o grubości 10cm.
Remont korytek odwadniających polega na rozebraniu istniejących korytek i ponownej ich zabudowie na żądanych rzędnych wysokościowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają załączniki do SWZ, tj.:
• dokumentacja projektowa,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
• przedmiar robót,
• projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Roboty będą prowadzone w oparciu o zgłoszenie robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy PZ Nr 2 w Oświęcimiu”.
Elementy remontowane:
Remont polega na rozebraniu istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej a następnie należy wykonać warstwę wyrównawczą z miału kamiennego i nową nawierzchnię z trawy syntetycznej. Obramowanie boiska od strony zieleni, chodnika (strona zachodnia) stanowi obrzeże betonowe 8x30x100cm posadowione bezpośrednio na wilgotnym, świeżym i niestężonym betonie (ława betonowa z oporem, beton C12/15), natomiast od strony wschodniej, północnej i południowej obramowanie boiska stanowi istniejące korytko odwadniające z kostką brukową i obrzeżem betonowym. Na połączeniu boiska do piłki nożnej i boiska do koszykówki należy wykonać obrzeże betonowe 8x30x100cm, przykryte warstwą nawierzchni syntetycznej (nawierzchnia boiska do koszykówki). Odwodnienie boiska odbywać się będzie poprzez spadki podłużne i poprzeczne o wartości 0,5%. Powierzchnia brutto boiska wynosi 1860 m2. Istniejące bramki ustawione są na środku obu linii końcowych. W obszarze boiska piłkarskiego należy wykonać kolorem białym linie boiska o grubości 10cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają załączniki do SWZ, tj.:
• dokumentacja projektowa,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
• przedmiar robót,
• projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Roboty będą prowadzone w oparciu o zgłoszenie robót.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-11 10:00
Po zmianie:
2025-04-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-11 11:00
Po zmianie:
2025-04-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-10
Po zmianie:
2025-05-13