BZP: Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
14.04.2025
2025/BZP 00188766/01
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3364de6-d28a-47b2-91a0-23ff34b5763a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021318/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 1: Część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, Część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Namysłów reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa z siedzibą w Namysłowie, przy ul. Stanisława Dubois 3. Może się Pan/Pani z nim skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, telefonicznie pod numerem +48 77 41 90 300 lub tradycyjną pocztą na adres wskazany powyżej.
2. W sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@comp-net.pl
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na budowę terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II”, nr ZP.271.73.2025.AD prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275. pkt 2 ustawy Pzp); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
4. W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie
to konieczne do wykonywania ustawowych zadań urzędu. Będziemy przekazywać dane wyłącznie:
1) podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy przetwarzanie Pana/Pani danych;
2) innym odbiorcom danych, np. bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym.
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin.
7. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
9. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa
do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
10. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych.
11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, gdy stwierdzi Pan/Pani naruszenie przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących.
12. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą konsekwencje wynikające z ustawy Pzp.
13. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.73.2025.AD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II.
Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie – etap II i obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż urządzenia fitness Biegacz i Orbitrek na słupie, – bezobsługowe urządzenia odporne na warunki atmosferyczne; rama nośna powinna być wykonana z rury stalowej o średnicy min. 140 x 3,6 mm, wsporniki ruchowe z rur stalowych o wymiarach min. 40 – 63 x 3,6 mm, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, siedziska i oparcie ze stali, siedziska ruchome, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, łożyska typu zamkniętego – NKS, stopy fundamentowe min. 600 x 600 mm z betonu min. C25/30, połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie powinno być wykonane jako sztywne; wszystkie elementy stalowe muszą być ocynkowanie i dwukrotnie pomalowane proszkowo farbami poliestrowymi; instrukcja użytkowania powinna być zamontowana na słupie w formie tabliczki znamionowej; sprzęt musi być dostosowany do użytku publicznego – musi posiadać klasę użytkowania S, klasę dokładności A; dominująca kolorystyka dla słupa: zielony RAL 6006 i dla urządzenia: szary RAL 7032;
2) dostawę i montaż urządzenia fitness Prasa nożna i Wioślarz na słupie, – bezobsługowe urządzenia odporne na warunki atmosferyczne; rama nośna powinna być wykonana z rury stalowej o średnicy min. 140 x 3,6 mm, wsporniki ruchowe z rur stalowych o wymiarach min. 40 – 63 x 3,6 mm, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, siedziska i oparcie ze stali, siedziska ruchome, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, łożyska typu zamkniętego – NKS, stopy fundamentowe min. 600 x 600 mm z betonu min. C25/30, połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie powinno być wykonane jako sztywne; wszystkie elementy stalowe muszą być ocynkowanie i dwukrotnie pomalowane proszkowo farbami poliestrowymi; instrukcja użytkowania powinna być zamontowana na słupie w formie tabliczki znamionowej; sprzęt musi być dostosowany do użytku publicznego – musi posiadać klasę użytkowania S, klasę dokładności A; dominująca kolorystyka dla słupa: zielony RAL 6006 i dla urządzenia: szary RAL 7032;
3) dostawę i montaż urządzenia fitness Biegacz dla dzieci – bezobsługowe urządzenie odporne na warunki atmosferyczne; rama nośna powinna być wykonana z rury stalowej o średnicy min. 114 x 3,6 mm, wsporniki ruchowe z rur stalowych o wymiarach min. 88-33 x 3,6 mm, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, łożyska typu zamkniętego – NKS, stopy fundamentowe min. 600 x 600 mm z betonu min. C25/30, połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie powinno być wykonane jako sztywne; wszystkie elementy stalowe muszą być ocynkowanie i dwukrotnie pomalowane proszkowo farbami poliestrowymi; instrukcja użytkowania powinna być zamontowana na słupie w formie tabliczki znamionowej; sprzęt musi być dostosowany do użytku publicznego – musi posiadać klasę użytkowania S, klasę dokładności A; dominująca kolorystyka dla słupów i ramy zielony RAL 6006 i dla części ruchomych żółty RAL 1004.
Zamawiający podaje szczegółową kolorystykę urządzeń, ponieważ musi być dostosowana do kolorystyki urządzeń istniejących na terenie rekreacyjnym.
Zamówienie należy wykonać na podstawie mapy zagospodarowania terenu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót oraz aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i norm budowlanych.
Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót, zobowiązując się do bezpłatnego usuwania wad fizycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli wady te ujawnią się we wskazanym okresie.
Wszystkie urządzenia muszę być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami PN-EN 1176 oraz warunkami bezpieczeństwa. Muszą posiadać certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę lub deklarację zgodności producenta lub dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez producenta lub instytucję zewnętrzną (akredytowane laboratorium). Ponadto każde z urządzeń musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna podawać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.
UWAGA:
Wszystkie nazwy własne podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca do oferty załączy:
a) karty materiałowe urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża;
b) certyfikaty potwierdzające zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert,
które będą stanowić załączniki nr 3 do formularza oferty, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych (kart materiałowych urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża oraz certyfikatów potwierdzających zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II.
Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach – etap II” i obejmuje
w szczególności:
1) dostawę i montaż urządzenia do ćwiczeń kalistenicznych z serii Street Workout - zestaw drabinek i musi zawierać jedną drabinkę zamontowaną pod kątem; drążek pionowy; drążek pionowy z trójkątnymi uchwytami wiszącymi; uchwyt kwadratowy mały; drążek pionowy do ludzkiej flagi i cztery słupy konstrukcyjne. Konstrukcja urządzenia powinna być wykonana ze stali ocynkowanej i pomalowanej proszkowo farbami poliestrowymi; drążki i rury pionowe powinny być wykonane ze stali ocynkowanej i pomalowanej proszkowo farbami poliestrowymi lub ze stali nierdzewnej. Zakończenia słupów powinny być wykonane w postaci czopów z miękkiej gumy EPDM. Wymiary: wysokość od 300 cm do 330 cm, długość od 305 cm do 325 cm, szerokość od 145 cm do 160 cm, wymagana strefa bezpieczeństwa o powierzchni 27 m2 – 30 m2; maksymalna wysokość swobodnego upadku 305 cm; kolorystyka dowolna; kotwienie w płaskim gruncie na fundamencie betonowym prefabrykowanym lub wylewanym z betonu min. C20/25;
2) dostawę i montaż tablicy z regulaminem o wymiarach: wysokość całkowita od 180 cm do 210 cm, szerokość od 50 cm do 65 cm; zwierająca regulamin korzystania, instrukcję wykonywania ćwiczeń, telefony alarmowe; konstrukcja tablicy powinna być wykonana ze stali ocynkowanej
i pomalowanej proszkowo farbami poliestrowymi; tablica informacyjna z blachy stalowej z nadrukiem na folii odpornej na promieniowanie UV; kotwienie w płaskim gruncie na fundamencie betonowym prefabrykowanym lub wylewanym z betonu min. C20/25;
Zamówienie należy wykonać na podstawie mapy zagospodarowania terenu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót oraz aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i norm budowlanych.
Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót, zobowiązując się do bezpłatnego usuwania wad fizycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli wady te ujawnią się we wskazanym okresie.
Wszystkie urządzenia muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami PN-EN 16630:2015-06 i PN-EN 1176 oraz warunkami bezpieczeństwa. Muszą posiadać certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę lub deklarację zgodności producenta lub dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez producenta lub instytucję zewnętrzną (akredytowane laboratorium). Ponadto każde z urządzeń musi posiadać tabliczkę znamionową, która powinna podawać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.
UWAGA:
Wszystkie nazwy własne podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak podane
w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń i stref bezpieczeństwa w tolerancji +/- 2%.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca do oferty załączy:
a) karty materiałowe urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża;
b) certyfikaty potwierdzające zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert,
które będą stanowić załączniki nr 3 do formularza oferty, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych (kart materiałowych urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża oraz certyfikatów potwierdzających zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.Część 1 i 2:
5.1. Wykonawca do oferty załączy:
a) karty materiałowe urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża;
b) certyfikaty potwierdzające zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert,
które będą stanowić załączniki nr 3 do formularza oferty, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych (kart materiałowych urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża oraz certyfikatów potwierdzających zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych (kart materiałowych urządzeń przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się dokładne wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża oraz certyfikatów potwierdzających zgodność z Polską Normą serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikat musi dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie może dotyczyć systemu urządzeń. Dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do oferty
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak