BZP: ZP/26/2025 Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego II
14.04.2025
2025/BZP 00189582/01
21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP/26/2025 Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/26/2025 Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d715d5-7986-458b-a3f3-66870e6a979f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100427/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa konserwacji i naprawy sprzetu służby żywnościowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdziała 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje RODO zawarte są w Rozdziale 24 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje RODO zawarte są w Rozdziale 24 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/26/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego dla 21.BLT - Zadanie nr 1 – Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego w 21. BLT
w Świdwinie;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryterium podanym w tabeli poniżej:
KRYTERIUM A+B WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena za przegląd i konserwacje 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena 1 roboczogodziny za wykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów 40
1.1 Kryterium: cena za przegląd i konserwacje – waga – 60 pkt
Cena musi zawierać wszelkie koszty, w tym w szczególności podatek VAT, koszt przeglądu
i konserwacji sprzętu, koszt dojazdu. Cena musi wynikać z załączonego formularza cenowego (załącznik nr 3 do SWZ).
najniższa cena
Cena = --------------------------------- x 60
cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium - 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2. Kryterium: cena 1 roboczogodziny za wykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów– waga 40 pkt
1) Cena roboczogodziny jest stała i nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Składnikiem ceny za 1 roboczogodzinę musi być koszt dojazdu na miejsce naprawy. Cena jednej roboczogodziny nie może być niższa aniżeli ta wynikająca z aktualnie obowiązującego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.09.2024 r. (Dz. U. z dnia 13.09.2024 r., poz. 1362) w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r.
W sytuacji, w której Wykonawca wskaże w ofercie stawkę roboczogodziny niższą aniżeli wskazana w ww. Rozporządzeniu, Zamawiający przyzna w ramach wskazanego kryterium 0 pkt.
2) Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
najniższa cena za naprawę
Cena = -------------------------------------------- x 40
cena za naprawę badanej oferty
Punkty dla danej oferty będą przyznawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokrągleń.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tę samą liczbę punktów, jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta posiadająca najwięcej punktów w kryterium cena (kryterium A).
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego dla 21.BLT - Zadanie nr 2 – Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego w ZZ w Mirosławcu i 12. BBSP w Mirosławcu;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryterium podanym w tabeli poniżej:
KRYTERIUM A+B WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena za przegląd i konserwacje 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena 1 roboczogodziny za wykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów 40
1.1 Kryterium: cena za przegląd i konserwacje – waga – 60 pkt
Cena musi zawierać wszelkie koszty, w tym w szczególności podatek VAT, koszt przeglądu
i konserwacji sprzętu, koszt dojazdu. Cena musi wynikać z załączonego formularza cenowego (załącznik nr 3 do SWZ).
najniższa cena
Cena = --------------------------------- x 60
cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium - 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2. Kryterium: cena 1 roboczogodziny za wykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów– waga 40 pkt
1) Cena roboczogodziny jest stała i nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Składnikiem ceny za 1 roboczogodzinę musi być koszt dojazdu na miejsce naprawy. Cena jednej roboczogodziny nie może być niższa aniżeli ta wynikająca z aktualnie obowiązującego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.09.2024 r. (Dz. U. z dnia 13.09.2024 r., poz. 1362) w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r.
W sytuacji, w której Wykonawca wskaże w ofercie stawkę roboczogodziny niższą aniżeli wskazana w ww. Rozporządzeniu, Zamawiający przyzna w ramach wskazanego kryterium 0 pkt.
2) Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
najniższa cena za naprawę
Cena = -------------------------------------------- x 40
cena za naprawę badanej oferty
Punkty dla danej oferty będą przyznawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokrągleń.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tę samą liczbę punktów, jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta posiadająca najwięcej punktów w kryterium cena (kryterium A).
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego dla 21.BLT - Zadanie nr 3 – Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego w Trzebiatowie, Mrzeżynie, Pruszczu koło Gryfic i Niechorzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę w kryterium podanym w tabeli poniżej:
KRYTERIUM A+B WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena za przegląd i konserwacje 60
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena 1 roboczogodziny za wykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów 40
1.1 Kryterium: cena za przegląd i konserwacje – waga – 60 pkt
Cena musi zawierać wszelkie koszty, w tym w szczególności podatek VAT, koszt przeglądu
i konserwacji sprzętu, koszt dojazdu. Cena musi wynikać z załączonego formularza cenowego (załącznik nr 3 do SWZ).
najniższa cena
Cena = --------------------------------- x 60
cena badanej oferty
Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium - 60 pkt. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2. Kryterium: cena 1 roboczogodziny za wykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów– waga 40 pkt
1) Cena roboczogodziny jest stała i nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Składnikiem ceny za 1 roboczogodzinę musi być koszt dojazdu na miejsce naprawy. Cena jednej roboczogodziny nie może być niższa aniżeli ta wynikająca z aktualnie obowiązującego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.09.2024 r. (Dz. U. z dnia 13.09.2024 r., poz. 1362) w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r.
W sytuacji, w której Wykonawca wskaże w ofercie stawkę roboczogodziny niższą aniżeli wskazana w ww. Rozporządzeniu, Zamawiający przyzna w ramach wskazanego kryterium 0 pkt.
2) Ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
najniższa cena za naprawę
Cena = -------------------------------------------- x 40
cena za naprawę badanej oferty
Punkty dla danej oferty będą przyznawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokrągleń.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tę samą liczbę punktów, jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta posiadająca najwięcej punktów w kryterium cena (kryterium A).
2. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
3. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
b) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferty składane wspólnie.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierować będzie
do wskazanego pełnomocnika.
5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 3 niniejszego rozdziału.
7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
a) Zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 7 projektu umowy - załącznik nr 5 do SWZ.Wszystkie postanowienia wymienione w § 7 projektu umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-22 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp:a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) zw. dalej „rozporządzeniem 765/2006”
i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78
z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zw. dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.