BZP: Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich
17.04.2025
2025/BZP 00196646/01
Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 032-265-14-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czeladz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c60344ba-312a-4a9f-9198-d1bb58a0fdec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039322/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Indywidualne wsparcie rozwojowe w postaci konsultacji: psychologicznych, psychoterapii oraz coachingu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg z art.13ust.1i2rozporz.P.E.iR(UE)2016/679z 27kw.2016r.w spr.ochr.os.fiz.w zw.z przetw.dan.os.i w spr.swobod.przep.takich dan.oraz uchyl.dyr.95/46/WE(o.rozp.o ochr.d.)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str. 1),dalej„RODO”,infor.że:1.Admin.Pani/Pana danych os.jest CUS w Cz-dzi z siedz.przy ul.17Lipca27,41-250Cz-dź,adr.e-mail:cus@cus.czeladz.pl,tel.+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznacz.insp.ochr.dan.os.z któr.może sięPani/Pan skontak.:a)drogą elektr.poprz.e-mail:iod@cus.czeladz.plb)tel.p.nr.+48322651442.Z insp.ochr.dan.m.się kont.we wszys.spr.dot.przetw.dan.os.oraz korzys.z praw zw.z przetwarz.dan.3.Pani/Pana dane os.przetw.będą w celu przeprowadz.postęp.i udzielenia zam.prowadz.dok.księg.-podat.,arch.dan.,dochodz.roszcz.lub obr.przed roszcz.4.Podst.przetwarz.dan.os.jest:a)ustawa z11.09.2019r.– Pzp;b)ustawa z27.08.2009r.o finan.publ.;c)ustawa z14.07.1983r.o NZAiA;d)art.6lit.1lit.cRODO–przetwarz.jest niezb.do wyp.obow.praw.ciążąc.na adm.5.Odb.lub kat.odb.:Podm.upoważ.na podst.zawar.um.powierz.oraz uprawn.na mocy obowiąz.przep.prawa,w szczegól.os.lub podm., któr.zost.udostęp.dok.postęp.na podst.art.18orazart.74-76PZP.Zasada jaw.ma zastos.do wszys.dan.os.z wyjątkiem dan.,o któr.mowa w art.9ust.1RODO(szczeg.kat.dan.)6.Zebrane dane będą przechow.przez okres nie dł.niż jest to niezbęd.do cel.,w których dane te są przetwarz.oraz do cel.archiwiz. na podst.art.22dust.2Ustawy z dnia14lipca1983r.o NZAiA,zg.zJRWA,stanow.zał.do Zarządz.14/2025Dyr.CUS w Cz-dzi z dn.2stycz2025r.-zgodnie z art.78ust.1i4PZPprzez okr.4lat od dn.zakoń.postęp.o udziel.zam.a jeżeli okres obowiąz.um.w spr.zam.pub.przekr.4lata–przez cały okr.obowiąz.um.7.PosiadaPani/Pan prawo:a)żądania dost.do dan.;w przypadku gdy wyk.tego obow.,wymag.niewspółmiernie dużego wysiłku,zam.może zg.z art.75PZPżądać od os.,której dane dot.wskaz.dodat.infor.mających na celu sprecyz.nazwy lub daty zakoń.postęp.o udzielenie zam.b)żądania sprostow.lub uzup.dan.os.;zg.z art.76PZPwyk.tego obow.nie może naruszać integr.prot.post.oraz jego zał.c)usunięcia danych,w przyp.gdy dane os.nie są już niezb.do cel.w których zost.zebr.lub w inny spos.przetwarz.;d)żądania ogranicz.przetw.dan.os.;zg.z art.74ust.3PZPwyk.tego obow.nie ogr.przetw.dan.os.do czasu zak.post.o udziel.zam.8.PrzysługujePani/Pan prawo do wn.skargi do org.nadzor.tj.UODOul.Stawki2,00-913W-wa.9.Pani/Pana dane os.nie będą poddawane zautomat.podejm.decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane os.nie będą przekaz.odbior.w państwach znajduj.się pozaUEiEOGlub do organ.międzynar.11.Podanie danych os.jest wym.ustaw.okr.w przep.PZP,związ.z udziałem w postęp.o udziel.zam.Konsek.niepodania okr.dan.wynik.zPZP.12.Jednocz.Zam.przypomina o ciążącym naPani/Panu obow.infor.wynik.z art.14RODOwzgl.os.fiz.,których dane przekaz.zost.Zam.w związku z prowadz.postęp.i które Zam.pośrednio pozyska od Wyk.bior.udział w postęp.,chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.4.U.CUS.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 214264,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych i coachingowych oraz przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla uczestników/czek projektu nr FESL.10.24-IZ.01-05BC/23 pn. „Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji". Realizowane usługi mają za zadanie edukację, zwiększenie świadomości uczestników/czek i ich otoczenia w procesie prowadzonej transformacji międzypokoleniowej; ma za zadanie wspierać rozumienie i pogłębianie identyfikacji z własną tożsamością pod kątem własnego dziedzictwa kulturowego, potrzeb, przekonań religijnych, poglądów itp. Wsparcie indywidualne uczestników/czek (psychologiczne i coachingowe) powinno być dostosowane do personalnych potrzeb osób. Uczestnikami/czkami projektu są osoby mieszkające, uczące się lub pracujące na terenie Czeladzi w wieku od 15 lat wzwyż, w tym osoby z niepełnosprawnościami, o zróżnicowanej sytuacji społecznej/rodzinnej, tj.: ze zróżnicowanymi potrzebami w szczególności w zakresie indywidualnego wsparcia psychologicznego. Wsparcie realizowane będzie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych), w godzinach funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (dalej CUS) w Czeladzi.
Część 1: usługi wsparcia psychologicznego (indywidualne oraz grupowe). Liczba uczestników: 200 osób uczestniczących w projekcie
Przedmiot części 1 zamówienia obejmuje realizację:
1. 200 godzin (godz = 60 min) usług indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 200os uczestniczących w projekcie (1 godz./os.). Usługi będą świadczone w formie dyżurów prowadzonych w wymiarze od 12 do 16 godzin w miesiącu (śr. 3–4 godz. tygodniowo), łącznie 200 godzin. Dokładny harmonogram dyżurów zostanie uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowej (max. do 10% łącznej liczby godzin) realizacji przedmiotu zamówienia – indywidualnego wsparcia psychologicznego – w formule online, umożliwiającej bezpośrednią komunikację Wykonawcy z uczestnikami/czkami projektu w czasie rzeczywistym – w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez uczestnika/czkę projektu. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku realizacji usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego w formule online udokumentować: Wykonawca powinien zadbać o odpowiednie udokumentowanie obecności uczestników/czek podczas prowadzonego wsparcia, np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestników, czy też zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli we wsparciu (data oraz wymiar zrealizowanej usługi). Na tej podstawie powinna zostać sporządzona lista obecności.
2. 240 godzin usług grupowego wsparcia psychologicznego dla 80 os uczest w projekcie oraz ich otoczenia (rodzina, sąsiedzi, itp.). W ramach wsparcia grupowego przewiduje się grupy od 2 do 5 osób. Usługi będą świadczone w formie dyżurów prowadzonych w wymiarze średnio 16 godzin w miesiącu, łącznie 240 godzin.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia o 30% zakresu i z tego tytułu nie przysługują wykonawcy żadne roszczenia. Ograniczenie zakresu świadczenia usługi wynika z aktualnych potrzeb uczestników projektu. Jednocześnie Zamawiający określa minimalne wykonanie umowy na poziomie 70%.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 136200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w %) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
dla części I tj.: wsparcie psychologiczne (indywidualne i grupowe)
kryteriami oceny ofert są:
1)Cena ofertowa brutto–waga 60%(C)
2)Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia-waga 40%(O)
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C) – 60 %
a) Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 60 punktów ofercie wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku
C = najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60
Kryterium II – Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia–40%(O)
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w Wykazie osób, doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w następujący sposób:
a)24 miesiące doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 0 punktów (warunek udziału w postępowaniu);
b)od 25 do 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 20 punktów
c)powyżej 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 40 punktów
W celu oceny ww kryterium Zamawiający przyjmuje pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku wykazania doświadczenia w okresie/okresach nachodzących na siebie do oceny zostanie wzięty dany okres jednokrotnie.
Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L = C + O gdzie: L-liczba punktów uzyskana przez ofertę,C–liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena". O–liczba punktów uzyskanych w kryterium "Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia"
2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny zakres informacji znajduje się w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Indywidualne i grupowe wsparcie coachingowe
liczba uczest: 30 liderek uczestniczących w projekcie. Przedmiot części 2 zam obejmuje realizację:
1. 60 godzin (godzina = 60 minut) usług indywid wsparcia coachingowego dla 30 liderek uczestniczących w projekcie (2 godz./os.).Celem sesji indywi jest praca nad osobistymi wyzwaniami i celami rozwojowymi każdej liderki. Sesje obejmą (minimalny zakres przed zam): a)Określenie celów rozwojowych i planowanie ścieżki liderskiej – indywidualne strategie działania. b)Personalizacja stylu przywództwa – rozwijanie autent stylu zarządzania i wpływu. c)Rozwiązywanie konkretnych problemów – analiza wyzwań w działalności społecznej i poszukiwanie skutecznych rozwiązań.d)Wsparcie w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami – zarządzanie konfliktami, kryzysy w organizacji, odporność psychiczna.e)Balans między życiem zawodowym a osobistym – zarządzanie energią i unikanie wypalenia zawodowego.
f)Budowanie pewności siebie i asertywności – wzmacnianie postawy liderskiej i skutecznej komunikacji.g)Feedback i rozwój umiejętności liderskich – analiza mocnych stron i obszarów do poprawy.
2. 60 godzin usług grupowego wsparcia coachingowego dla 30 osób liderek uczestniczących w projekcie (2 godz./os.).Celem wsparcia grupowego jest rozwój kompetencji liderskich, wzmocnienie postaw proaktywnych oraz wymiana doświadczeń w bezpiecznym środowisku. Wsparcie grupowe obejmie (minimalny zakres przedmiotu zamówienia): a)Rozwój przywództwa społecznego – budowanie autorytetu, angażowanie społeczności, efektywna komunik liderki.
b)Zarządzanie zespołem i współpraca – motywowanie wolontariuszy, delegowanie zadań, radzenie sobie z konfliktami.c)Inteligencja emocjon i odporność psychiczna – rozwój kompetencji emocjonalnych, radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.d)Kompetencje komunikacyjne i wystąpienia publiczne – prowadzenie inspirujących przemówień, storytelling, skuteczna argumentacja.e)Networking i budowanie relacji – nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami społecznymi, współpraca z instytucjami i biznesem.f)Skuteczność osobista i zarządzanie sobą w czasie – planowanie działań, ustalanie priorytetów, efektywność w działaniu.
3. Program wsparcia zakłada połączenie sesji grupowych i indywidualnych, aby wzmocnić kompetencje liderek zarówno w wymiarze zespołowym, jak i osobistym.
4. Zama zastrzega sobie prawo zmniejszenia przed zam o 30% zakresu i z tego tytułu nie przysługują wykon żadne roszczenia. Ograniczenie zakresu świadczenia usł wynika z aktualnych potrzeb uczest projektu. Jednocześnie Zam określa min wykonanie umowy na poziomie 70%.
Zamawiający zapewnia: sale szkoleniowe w Czeladzi: placówki Centrum Usług Społecznych (Rynek 22 lub ul. Biedermanna 2 lub inne miejsce na terenie Czeladzi do uzgodnienia z wykonawcą), wyposażone w: laptop, rzutnik, stoły, krzesła, w których Wykonawca wykona przedmiot umowy; rekrutację osób uczestniczących we wsparciu.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 52000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w %) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
dla części II tj.: wsparcie coachingowe (indywidualne i grupowe)
kryteriami oceny ofert są:
1)Cena ofertowa brutto–waga 60%(C)
2)Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia-waga 40%(O)
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C) – 60 %
a) Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 60 punktów ofercie wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku
C = najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60
Kryterium II – Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia–40%(O)
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w Wykazie osób, doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w następujący sposób:
a)24 miesiące doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 0 punktów (warunek udziału w postępowaniu);
b)od 25 do 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 20 punktów
c)powyżej 48 miesięcy doświadczenia w świadczeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego - Wykonawca otrzyma 40 punktów
W celu oceny ww kryterium Zamawiający przyjmuje pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku wykazania doświadczenia w okresie/okresach nachodzących na siebie do oceny zostanie wzięty dany okres jednokrotnie.
Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L = C + O gdzie: L-liczba punktów uzyskana przez ofertę,C–liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena". O–liczba punktów uzyskanych w kryterium "Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia"
2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny zakres informacji znajduje się w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Szkolenia grupowe z zakresu kompetencji miękkich
przepro cyklu 18 szkoleń grup z zakresu kompetencji miękkich dla 200os uczest w projekcie. Każdorazowo (1) szkolenie obejmuje min. 120 min.Zam zakłada każdor udział w szkoleniu średnio 10 os. Każde szkolenie o danej tematyce realiz będzie 3-krotnie, w trzech różnych terminach, w miejscach: w budynku przy Rynku 22 w Czeladzi i w budynku przy ul. Biedermanna 2 w Czeladzi lub w innym miejscu na terenie Czeladzi. Zam każdorazowo wymaga uwzg w szkol części warsztatowej/praktycznej, tj. zaproponowania ćwiczeń indywid lub grupowych–zależnie od tematyki danego szkolenia. Mini zakres temat szkoleń:
1. Przeciwdziałanie stresowi w życiu zawodowym i prywatnym:
- Wprowadz do tematyki stresu (źródła stresu, tzw. „stresory” zawodowe vs. prywatne, objawy stresu–jak rozpoznawać wczesne symptomy przeciążenia),
- Strategie radzenia sobie ze stresem (naturalne mechanizmy obro, zdrowe i niezdrowe sposoby radzenia sobie ze stresem, szybkie techniki redukcji napięcia w codziennych sytuacjach),
- Prakty techniki relaks i zarządzanie stresem (tech oddec, ćwic rozluźniające ciało, techniki obniżania napięcia w pracy i domu).
2. Efekt komuni w pracy i w domu:- wprowadz do efektywnej komuni (czym jest skuteczna komunikacja? Definicja i znaczenie w życiu codziennym, style komunikacji, różnice między komunikacją w pracy a w domu, kluczowe elementy dobrej komunikacji),- bariery komunikacyjne i jak ich unikać (różnice w stylach komunikacji, najczęstsze błędy w komunikacji omunikaty niejasne i wieloznaczne, emocje i ich wpływ na sposób mówienia i słuchania, brak aktywnego słuchania),- techniki skutecznej komunikacji w pracy i w domu (aktywne słuchanie – jak sprawić, by druga osoba czuła się wysłuchana, komunikaty „JA”vs„TY”–jak wyrażać potrzeby bez eskalowania konfliktu? asertywność w komunikacji – jak mówić „nie” bez poczucia winy, jak wyrażać swoje opinie z szacunkiem dla rozmówcy, jak radzić sobie z trudnymi rozmowami? komunikacja w sytuacjach konfliktowych).3. Dlaczego nie umiemy się dogadać?–relacje międzypokoleniowe:- wprowadzenie do relacji międzypokoleniowych (czym są relacje międzypokoleniowe? Różnice w wartościach, stylach komunikacji i podejściu do życia, charakterystyka pokoleń: baby boomers, pokolenie X, millenialsi, pokolenie Z, pokolenie Alfa, stereotypy międzypok jak je przełamywać?),- wyzwania i bariery w relacjach międzypokoleniowych (źródła konfliktów międzypokoleniowych dmienne priorytety i wartości, różnice w podejściu do technologii, pracy, edukacji, style komunikacji; sposoby radzenia sobie z napięciami w relacjach międzypokoleniowych, jak unikać nieporozumień i znaleźć wspólny język?)
- skuteczna komunikacja i współpraca międzypokoleniowa (empatia i perspektywa – jak lepiej rozumieć inne pokolenia?, techniki skutecznej komunikacji – aktywne słuchanie, komunikaty dostosowane do odbiorcy, szukanie wspólnych wartości; budowanie mostów międzypokoleniowych – strategie współpracy w rodzinie i pracy, jak czerpać korzyści z różnorodności pokoleniowej?)
4. Skuteczne rozwią konfliktów w pracy i domu
5. Zarządzanie sobą w czasie i przez cele
6. Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie w każdym wieku
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen zakres informacji znajduje się w zał nr 6 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 26064,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w %) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
dla części III tj.: szkolenia grupowe z zakresu kompetencji miękkich
kryteriami oceny ofert są:
1)Cena ofertowa brutto–waga 60%(C)
2)Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia-waga 40%(O)
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C) – 60 %
a) Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 60 punktów ofercie wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1c do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku
C = najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60
Kryterium II – Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia–40%(O)
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę, w Wykazie osób, doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, w następujący sposób:
a) za przeprowadzenie 2 usług (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe z zakresu podnoszenia kompetencji miękkich) dla grupy co najmniej 10 osób każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca otrzyma 0 punktów (w przypadku wykazania mniej, niż 2 usług oferta zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków udziału w postępowaniu);
b) za przeprowadzenie 3 – 5 usług (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe z zakresu podnoszenia kompetencji miękkich) dla grupy co najmniej 10 osób każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - Wykonawca otrzyma 20 punktów;
c) za przeprowadzenie 6 i więcej usług (szkolenia, wykłady, prelekcje, spotkania lub zbliżone usługi grupowe z zakresu podnoszenia kompetencji miękkich) dla grupy co najmniej 10 osób każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – Wykonawca otrzyma 40 punktów;
W celu oceny ww kryterium Zamawiający przyjmuje pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku wykazania doświadczenia w okresie/okresach nachodzących na siebie do oceny zostanie wzięty dany okres jednokrotnie.
Przy obliczaniu punktów zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L = C + O gdzie: L-liczba punktów uzyskana przez ofertę,C–liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena". O–liczba punktów uzyskanych w kryterium "Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia"
2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny zakres informacji znajduje się w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udziel zama mogą ubiegać się wyk, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez zam warunki udziału w postęp.2. Na podst art.112 ustawy pzp, o udzielenie zama mogą ubiegać się wyk, którzy spełniają war dot:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zam wymaga, aby Wyk wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia os o odpowiednich kwalifikacjach zawod, doświad i wykształ niezbędnym do wykonania zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:
część I:
- jedną (1) osobą, która będzie wykonywać przedmiot zam tzn. przeprowadzi poradnictwo w języku polskim spełniającą łącznie poniższe wymagania zam (wymie w podp a) do b)) tj.:
a) posiada wykształcenie wyższe tj.:
- ukończyła studia I stopnia na kierunku psychologia i studia II stopnia na kierunku psychologia i uzyskała tytuł magistra; lub:
- ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia i uzyskała tytuł magistra
b) posiada co najmniej 24 miesiące doświad w świad por psychol indywid lub grup
część II:
- jedną (1) osobą, która będzie wykonywać przed zam tzn, która przeprowadzi coaching w języku polskim spełniającą łącznie poniższe wymagania zam wymienione w podp a) do b) tj.:
a) posiada wykszt: wyższe (tzn. uzyskany min tytuł: licencjat) na dowolnym kier i
posiada certyfikat potwierdz kwali coacha/trenera wydany przez organizację kraj lub międzyna, której standardy certyfikacji są zgodne z powszechnie uznawanymi wytycznymi dot coachingu i mentoringu tj.:IC(Izba Coachingu),ICC(International Coaching Community),ICF(International Coach Federation), IIC(International Institute of Coaching),EMCC(European Mentoring and Coaching Council), lub certyfikaty/akredytacje równoważne.Opis równ: Certyfikaty lub akredytacje równoważne oznaczają inne niż wskazane powyżej certyfikaty/akredytacje do prowadzenia coachingu lub
posiada wykształcenie wyższe (tzn. uzyskany min tytuł: licencjat) na dowolnym kierunku
i ukończyła studia podypl na kierunku coaching lub mentoring lub tutoring
b) posiada co najmniej 24 miesiące doświadczenia w świadczeniu usług coachingowych
część III:
- jedną (1) osobą, która będzie wykonywać przed zamówienia tzn, która przeprowadzi szkolenia w jęz pol spełniającą łącznie poniższe wymagania zam wymienione w podp a) do b) tj.:
a) posiada wyksz min wyższe (tzn. uzyskany tytuł mgr) na kie: psych lub
posiada wykszt min wyższe (tzn. uzyskany tyt mgr) na dowol kierunku i
posiada certyfikat potwierdzający kwalif coacha/trenera wydany przez organiz kraj lub międzynar, której standardy certyfikacji są zg z powszechnie uznawanymi wytycznymi dot coachingu i mentoringu tj.:IC (Izba Coachingu),ICC (International Coaching Community),ICF (International Coach Federation), IIC (International Institute of Coaching),EMCC (European Mentoring and Coaching Council), lub certyfikaty/akredytacje równoważne.Opis równoważ:Certyfikaty lub akred równoważne ozn inne niż wskazane powyżej certyfikaty/akredytacje do prowadzenia coachingu lub posiada wyksz min wyższe (tzn. uzyskany tytuł mgr) na dowolnym kierunku i ukończyła studia podypl na kier coaching lub mentoring lub tutoring
b) przeprow co najmniej 2 szkol lub 2 wykłady lub 2 prelekcje lub 2 spot (lub zbliżone usł grupowe z zakresu podnoszenia kompet miękkich) dla gr co najmniej 10os, każde w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu skład ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy–w tym okresie.
3. Zam, w stosunku do wykon wspólnie ubiegających się o udzie zam, w odniesieniu do war dot zdol techn lub zawod, dopuszcza łączne spełnienie war przez wykon.
4. Zam może na każdym etapie postęp uznać, że wyk nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wyk sprzecznych interesów, w szczeg zaangażowanie zasobów tech lub zawod przez wyk w inne przedsięwzięcia gosp wykonawcy może mieć negatywny wpływ na reali zamówienia.
5. Zamy dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (dla części I, części II, części III) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, na podstawie którego zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz osób w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, skierowanych do realizacji zamówienia, składany
w celu oceny ofert w ramach kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5a,b,c do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c do nin. SWZ;2. Oświadczenie o speł war udziału w postęp w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII pkt.2 SWZ – Zał nr 2a,b,c do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Zał 3a,b,c w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
4. Upoważ (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne)
o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
6. Zobowiązanie podmiotu udostęp zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czyi w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a,b,c do SWZ.
7. Oświad z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
8. Wykaz osób w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, skierowanych do realizacji zamówienia, składany w celu oceny ofert w ramach kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, stanowiący Zał nr 5a,b,c do nin. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
(część I, część II, część III)1. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy m. in. w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do niniejszej ustawy, związanych z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
2) ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii.