BZP: Remont łazienek
18.04.2025
2025/BZP 00197885/01
Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont łazienek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dap@czdir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czdir.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont łazienek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4280af7d-8607-4a1e-b978-c7f43f0f874e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113800/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont łazienek na poziomie - 1 oraz w oddziale rehabilitacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w treści SWZ Rozdział 17
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO (obowiązek informacyjny) zostały zawarte w treści SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ/12/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek w budynku zlokalizowanym przy ul. Zapolskiej 3 w Sosnowcu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
Prace wykonywane będą na terenie szpitala, na czynnym, użytkowanym całodobowo obiekcie.
Zamawiający zastrzega konieczność wykonywania prac etapowo, tzn. remont jednej łazienki, odbiór, rozliczenie, remont drugiej łazienki, odbiór, rozliczenie itd.
Remontowaną strefę należy szczelnie oddzielić od pozostałej części budynku tak aby realizowane prace budowlane nie zakłócały pracy pozostałej części Szpitala. W trakcie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do:
- zapewnienia bezpiecznego wejścia/wyjścia dla pacjentów i personelu do pomieszczeń nieobjętych działaniem robót;
- zapewnienia bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania zlokalizowanych w budynku wszystkich komórek organizacyjnych Szpitala;
- każdorazowo po zakończeniu robót (każdego dnia) na swój koszt i ryzyko doprowadzić teren wykonywania robót do stanu czystości.
Zamawiający zastrzega konieczność ustalenia z Wykonawcą kolejności wykonywania prac remontowych, tj. ustalenie harmonogramu remontu każdej łazienki osobno.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zakresie: remontu pomieszczeń Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. w wysokości nie wyższej niż 50% wartości podstawowego wynagrodzenia.
2. Zakres robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, co
w zamówieniu podstawowym w pełnym jego zakresie i zgodnych rodzajowo z robotami ujętymi w przedmiarach i dokumentacji projektowej zamówienia podstawowego.
3. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót:
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.21.13.10-5 Roboty budowlane w zakresie łazienek
4. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Będzie ono polegało na powtórzeniu podobnych robót do robót, które stanowią zamówienie podstawowe i zostanie udzielone na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
5. Zamówienia powtarzające się rozliczone będą na podstawie kosztorysów uproszczonych przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
6. Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o następujące założenia:
6.1 ceny składników cenotwórczych (R, Ko, Z, M, S ) zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę,
6.2 w przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy pkt 6.1 brakujące ceny składników cenotwórczych zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania,
6.3 podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w kosztorysach ofertowych, a w przypadku ich braku odpowiednie pozycje KNR; w przypadku ich braku zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego.
7. Wykonawca przystąpi do wykonania robót podobnych wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji prac objętych protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie robót.
8. Zamówienie podobne rozliczane będzie po stawkach ustalonych w wyniku negocjacji
z Wykonawcą, przy czym punktem odniesienia do rzeczonych negocjacji będą stawki przyjęte w zamówieniu podstawowym zgodnie z kosztorysem.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:
1.2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. dwie roboty budowlane, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie remontu lub przebudowy lub budowy lub rozbudowy na czynnym obiekcie budowlanym, w tym m.in. wykonanie instalacji wod-kan o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 15 000 zł brutto każda.
2. Zamawiający odstępuje od warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
- w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu został zawarty w treści SWZ Rozdział 26
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu został zawarty w treści SWZ Rozdział 26
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy złożyć wraz z ofertą tj. wypełnionym Formularzem ofertowym :1. Kosztorysy robót osobno dla każdego remontowanego pomieszczenia
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.;
3. Wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami, o ile Wykonawca zastosuje takie rozwiązania.