BZP: 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
23.04.2025
2025/BZP 00201953/01
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościamu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91320ec8-1a7f-459d-be44-66dea430ae07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10985673.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1098567
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, a w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień, środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się w języku polskim,
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania (Rozdział II SWZ) i formularza „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”.
2. Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików
lub spakowanego katalogu (załączników).
3. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych oraz
innych informacji przyjmuje się datę kliknięcia przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania platformy zakupowej,
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:
zamowieniapubliczne@adm.com.pl
- z tym zastrzeżeniem, że Ofertę z załącznikami Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej
prowadzonego postępowania wskazanej w Rozdziale II SWZ, na zasadach określonych w SWZ.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje dotyczące postępowania, w tym również wezwania do złożenia
wyjaśnień, podmiotowych środków dowodowych, uzupełnienia dokumentów itp. w formie elektronicznej za pośrednictwem strony
internetowej prowadzonego postępowania.
7. Dalsze informacje dotyczące obowiązku informatycznego zamieszczone są w rozdziale XIV i XV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/PA/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonywanie robót budowlanych w branży instalacyjnej sanitarnej (w tym instalacje: wod.-kan., c.o., c.w.u., gaz, wentylacyjna) obejmujących drobne naprawy, remonty, bieżącą konserwację oraz zabezpieczanie i usuwanie awarii w ramach świadczonego przez wykonawcę pogotowia technicznego - w nieruchomościach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 2 (ROM-2) – w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie robót budowlanych w branży instalacyjnej sanitarnej (w tym instalacje: wod.-kan., c.o., c.w.u., gaz, wentylacyjna) obejmujących drobne naprawy, remonty, bieżącą konserwację oraz zabezpieczanie i usuwanie awarii w ramach świadczonego przez wykonawcę pogotowia technicznego – w nieruchomościach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 3 (ROM-3) – w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonywanie robót budowlanych w branży instalacyjnej sanitarnej (w tym instalacje: wod.-kan., c.o., c.w.u., gaz, wentylacyjna) obejmujących drobne naprawy, remonty, bieżącą konserwację oraz zabezpieczanie i usuwanie awarii w ramach świadczonego przez wykonawcę pogotowia technicznego – w nieruchomościach zarządzanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr 4 (ROM-4) – w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że :1) na potrzeby realizacji jednego zadania dysponuje co najmniej 4 różnymi osobami posiadającymi poniższe uprawnienia (kwalifikacje zawodowe):
a) minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru (Grupa2, Grupa3) tzw. świadectwo kwalifikacyjne G2d i G3d
b) minimum jedna osoba posiadająca kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych (grupa2) tzw. świadectwo kwalifikacyjne G2e oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w tym zakresie
c) minimum dwie osoby posiadająca kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe (grupa3) tzw. świadectwo kwalifikacyjne G3e oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w tym zakresie
b) na potrzeby realizacji dwóch lub trzech zadań dysponuje co najmniej 7 różnymi osobami posiadającymi poniższe uprawnienia (kwalifikacje zawodowe):
a) minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru (Grupa 2, Grupa 3) tzw. świadectwo kwalifikacyjne G2d i G3d
b) minimum dwie osoby posiadająca kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych (grupa2) tzw. świadectwo kwalifikacyjne G2e oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w tym zakresie
c) minimum dwie osoby posiadająca kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe (grupa3) tzw. świadectwo kwalifikacyjne G3e oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w tym zakresie
d) minimum dwie osoby posiadające co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji prac instalacyjnych w branży sanitarnej obejmujących instalacje: wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, c.o.
UWAGA:
• osoby wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku powinny posiadać ww. uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz.725) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
• w przypadku wykonawców (osób) zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww., zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców (wzór - załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie to potwierdza odpowiednio brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty, inne niż oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, a wymienione w niniejszej SWZ, składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Zgodnie z art.117 ust.3 uPzp w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust.4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, dołączają dodatkowo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, (wzór - załącznik nr 4 do SWZ), podstawa prawna art.117 ust.4 uPzp.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” wpisują dane dotyczące wszystkich podmiotów (wykonawców), które ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia zostało uregulowane w art. 58-60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w załączniku nr 5 do SWZ (wzór umowy). Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art.455 uPzp oraz w sposób, w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.58 ust.1 Pzp, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1098567
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzonezgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym
wg wzoru Zamawiającego Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
2) odpowiednie pełnomocnictwa
3) zobowiązanie innego podmiotu
4) oświadczenie innego podmiotu dotyczące braku przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące robót
wykonywanych przez poszczególnych wykonawców składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy PZP
6) odpis lub informację z KRS, CE i IDG lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w
odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
2. Zamawiający informuje, że na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się (obligatoryjne przesłanki wykluczenia wykonawcy):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. Zamawiający informuje, że adres e-mail podany przez wykonawcę na platformie zakupowej przy składaniu oferty w tym
postępowaniu, będzie jedynym za pośrednictwem którego zamawiający będzie prowadził wszelką komunikację
elektroniczną z wykonawcą we wszystkich sprawach dotyczących niniejszego postępowania, w tym przesyłania wezwań do
złożenia wyjaśnień treści oferty, podmiotowych środków dowodowych, uzupełnień brakujących dokumentów itp.
4.Termin realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich zadań): 24 miesiące od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż
od dnia 03.07.2025r.