BZP: Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim – ul. Chmielowskiego
25.04.2025
2025/BZP 00205508/01
MIASTO RADZYŃ PODLASKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim –
ul. Chmielowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RADZYŃ PODLASKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237440
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.4.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.7.) Numer telefonu: 83 351 24 60
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzyn-podl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205508
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00198403
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1b52f60-6ed1-4b8c-b9ef-7e4ba890a06f.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”) .
Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1b52f60-6ed1-4b8c-b9ef-7e4ba890a06f.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Wykonawca składa ofertę̨ poprzez Platformę̨ e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę̨” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują̨ się̨ dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść ”) służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty – załącznik nr 7 do SWZ” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”).
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w ust. 8, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiający dopuszcza także format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu zawiera § 17 SWZ
Po zmianie:
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Wykonawca składa ofertę̨ poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść ”) służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty – załącznik nr 7 do SWZ” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r., poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w ust. 8, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiający dopuszcza także format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu zawiera § 17 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Punktowo - za najkorzystniejszą wśród ocenianych ofert zostanie uznana oferta, która uzyska
największą liczbę punktów
Po zmianie:
Punktowo - za najkorzystniejszą wśród ocenianych ofert zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumaryczną liczbę punktów. Zgodnie z kryteriami oceny ofert.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane celem wykonania zamówienia publicznego w zakresie przebudowy drogi gminnej nr 102041L od km 0+000 do km 0+200 w Radzyniu Podlaskim – ul. Chmielowskiego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty budowlane w zakresie konstrukcji nawierzchni, zgodnie z poniższym:
Jezdnia
a) wykonanie frezowania korekcyjnego na całej szerokości jezdni,
b) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm, na całej szerokości jezdni;
Chodniki
a) warstwa kostki betonowej w kolorze szarym grubości 6cm,
b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o średniej grubości 5cm,
c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 15cm,
d) warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm pobocze z kruszywa;
Przejścia dla pieszych
a) projektuje się przejście dla pieszych o szerokości 4,0m. Krawężnik na przejściu dla pieszych powinien być wtopiony i zrównany z nawierzchnią bitumiczną. Przy krawężniku projektuje się ostrzegawcze płytki integracyjne z wypustkami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (Opracowanie techniczne - Przebudowy drogi gminnej nr 102041L od km 0+000 do km 0+200 w Radzyniu Podlaskim – ul. Chmielowskiego, Przedmiar, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB oraz zaświadczenie Starosty Radzyńskiego znak: AB.6743.557.2024 z dnia 5.09.2024 r., jako odwzorowania elektroniczne formy pisemnej - w pliku skompresowanym .zip).
Zamówienie, o którym mowa w ust. 1, jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane celem wykonania zamówienia publicznego w zakresie przebudowy drogi gminnej nr 102041L od km 0+000 do km 0+200 w Radzyniu Podlaskim – ul. Chmielowskiego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty budowlane w zakresie konstrukcji nawierzchni, zgodnie z poniższym:
Jezdnia
a) wykonanie frezowania korekcyjnego na całej szerokości jezdni,
b) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm, na całej szerokości jezdni;
Chodniki
a) warstwa kostki betonowej w kolorze szarym grubości 6cm,
b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o średniej grubości 5cm,
c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 15cm,
d) warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm pobocze z kruszywa;
Przejścia dla pieszych
a) projektuje się przejście dla pieszych o szerokości 4,0m. Krawężnik na przejściu dla pieszych powinien być wtopiony i zrównany z nawierzchnią bitumiczną. Przy krawężniku projektuje się ostrzegawcze płytki integracyjne z wypustkami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (Opracowanie techniczne - Przebudowy drogi gminnej nr 102041L od km 0+000 do km 0+200 w Radzyniu Podlaskim – ul. Chmielowskiego, Przedmiar, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB oraz zaświadczenie Starosty Radzyńskiego znak: AB.6743.557.2024 z dnia 5.09.2024 r., Projekt Wykonawczy, jako odwzorowania elektroniczne formy pisemnej - w pliku skompresowanym .zip).
Zamówienie, o którym mowa w ust. 1, jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie do oferty przedmiotowych środków dowodowych,
o których mowa w art. 104-107 ustawy (np. karty katalogowe, certyfikaty potwierdzające wymagania równoważności).
Wykonawca składa je wraz z ofertą. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
Po zmianie:
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie do oferty przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy (np. karty katalogowe, certyfikaty potwierdzające wymagania równoważności).
Wykonawca składa je wraz z ofertą. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł, słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 98).
3. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 9 maja 2025 r. do godz. 10:00.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miasta Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0446 0001 w Banku Spółdzielczym w Radzyniu Podlaskim, z adnotacją „Wadium – znak sprawy: WRG.271.1.2025”.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium będzie uznany za zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna tj. gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Jeżeli wadium jest wnoszone w postaci gwarancji i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 2-4 ustawy, Zamawiający dopuszcza przekazanie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, także na adres poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@radzyn-podl.pl oraz za pośrednictwem ESP ePUAP: /egckr71116/skrytka.
7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, dokument powinien sporządzony być zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawierać następujące elementy:
1) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) kwotę wadium;
3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. 2025 r. do dnia ….”;
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej
w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł, słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 98).
3. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 13 maja 2025 r. do godz. 10:00.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miasta Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0446 0001 w Banku Spółdzielczym w Radzyniu Podlaskim, z adnotacją „Wadium – znak sprawy: WRG.271.1.2025”.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium będzie uznany za zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna tj. gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Jeżeli wadium jest wnoszone w postaci gwarancji i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 2-4 ustawy, Zamawiający dopuszcza przekazanie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, także na adres poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@radzyn-podl.pl oraz za pośrednictwem ESP ePUAP: /egckr71116/skrytka.
7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, dokument powinien sporządzony być zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawierać następujące elementy:
1) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) kwotę wadium;
3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. 2025 r. do dnia ….”;
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej
w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-09 10:00
Po zmianie:
2025-05-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-09 12:00
Po zmianie:
2025-05-13 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-07
Po zmianie:
2025-06-11