BZP: Przebudowa budynków OSP i świetlicy wiejskiej na terenie gminy Żółkiewka
25.04.2025
2025/BZP 00206390/01
GMINA ŻÓŁKIEWKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynków OSP i świetlicy wiejskiej na terenie gminy Żółkiewka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻÓŁKIEWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hetmana Żółkiewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Żółkiewka-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846831676
1.5.8.) Numer faksu: 846831678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolkiewka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynków OSP i świetlicy wiejskiej na terenie gminy Żółkiewka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8aaafc7-142c-4ecb-99cf-fca772acf901
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.zolkiewka.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy
https://zamowienia.zolkiewka.pl lub poczty elektronicznej: sekretariat@zolkiewka.pl Korzystanie z
platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną
przy użyciu Platformy lub poczty elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę:
1.1. w przypadku korzystania z Platformy – datę ich rejestracji na Platformie;
1.2. w przypadku korzystania z poczty elektronicznej – datę zapisu na serwerze odbiorczym
(Zamawiającego).
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
2.2. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na
Portalu, w zakładce „Pomoc”.
2.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie
rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej https://zamowienia.zolkiewka.pl w zakładce pomoc oraz uznaje go za wiążący.
2.4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://zamowienia.zolkiewka.pl/#/authentication/login
2.5. Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na
Platformie https://zamowienia.zolkiewka.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia
hasło.
2.6. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane
firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.
2.7. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.
3. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem
z Platformy:
3.1. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512
kb/s.
3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje.
3.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji
obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer.
3.4. Włączona obsługa JavaScript.
3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę
certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
3.7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:
3.7.1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB.
3.7.2. Informacje na temat kodowania i odbioru danych:
3.7.2.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany,
widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3.7.2.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze
znacznikiem czasu UTC.
3.8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami
korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zamówień
Publicznych, tel. +48 817184227, e-mail:
pomoc@zeto.lublin.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żółkiewka.
1.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – inspektor@cbi24.pl
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
2 . W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
3. Posiada Pani/Pan:
3.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
3.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;3.3 na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
3.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
4. Nie przysługuje Pani/Panu:
4.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
4.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
4.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKR.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa budynków OSP i świetlicy wiejskiej na terenie gminy Żółkiewka".
4.2. W skład zamówienia wchodzą trzy (3) zadania:
4.1.1. Zadanie 1: Przebudowa budynku OSP Wierzchowina
4.1.2. Zadanie 2: Przebudowa budynku OSP Olchowiec
4.1.3. Zadanie 3: Przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej Żółkiew Wieś
4.3. Zamówienie w zakresie zadania 1 – przebudowa budynku OSP Wierzchowina Zakres prac budowlanych OSP Wierzchowina obejmuje wykonanie między innymi:
4.3.1. Wymianę drzwi zewnętrznych
4.3.2. Montaż klimatyzatorów typu Split – Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry.
4.3.3. Docieplenie elewacji
- wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych i części podpiwniczonej
- docieplenie ścian fundamentowych i części podpiwniczonej
- wykonanie cokołu z tynku cienkowarstwowego
- wymiana rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich
- docieplenie ścian wraz z wykonaniem tynków cienkowarstwowych
- montaż uchwytu na flagi
- wykonanie napisu.
4.3.4. Remont schodów
- naprawa powierzchni betonowej
- wymiana balustrady.
4.3.5. Roboty elektryczne:
- instalacja klimatyzatorów: 2szt.,
- instalacja oświetlenia placu przed budynkiem remizy - Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry.
- wymiana tablicy głównej budynku,
- montaż złącza pomiarowego na zewnątrz budynku łącznie z przeniesieniem licznika pomiaru energii elektrycznej,
- montaż połączenia istniejącego przyłącza do złącza pomiarowego.
4.3.6. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.3.7. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).
4.3.8. CPV:
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45442300-0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45321000-3 Izolacja cieplna
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 Roboty elewacyjne
45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.4. Zamówienie w zakresie zadania 2 – przebudowa budynku OSP Olchowiec Zakres robót budowlanych w budynku OSP Olchowiec obejmuje między innymi wykonanie:
4.4.1. Roboty ziemne - odkopanie ścian fundamentowych
- podbicie ścian betonem zbrojonym
- wykonanie izolacji poziomej
4.4.2. Izolacje zewnętrzne
- oczyszczenie muru
- impregnacja przeciwsolna
- wyrównanie ścian
- izolacja przeciwwilgociowa
- izolacja cieplna
- obróbka blacharska zabezpieczająca izolacje
4.4.3. Roboty w części nie podpiwniczonej
- stan surowy
- odkopanie ścian fundamentowych
- podbicie ścian betonem zbrojonym
- oczyszczenie muru
- impregnacja przeciwsolna i biobójczej
- wyrównanie ścian
- izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma
- fundamenty betonowe
- ściany betonowe
- ściany działowe z bloków silikatowych wraz z nadprożami
- posadzki betonowe
- tynki wewnętrzna
- malowanie
4.4.4. Schody i strop
- podkład betonowy pod schody
- izolacja przeciwwodna pozioma
- schody żelbetowe
4.4.5. Roboty wykończeniowe - parter
- izolacja przeciwwodna pozioma
- posadzki z płytek terakotowych
- okładziny ścian z płytek glazurowanych
- ścianki z płyt HPL
- malowanie farbami lateksowymi
- montaż drzwi wewnętrznych
4.4.6. Roboty wykończeniowe - I piętro
- izolacja cieplna
- posadzki z paneli winylowych
- okładziny ścian z płytek glazurowanych
- ścianki z płyt HPL
- malowanie farbami emulsyjnymi
- montaż balustrad schodowych
4.4.7. Instalacja wentylacji i montaż klimatyzatorów.
- przewody wentylacyjne z blachy stalowej
- anemostaty kołowe
- klimatyzatory - Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry.
4.4.8. Instalacja wod.-kan,
- instalacja wodociągowa
- instalacja kanalizacji sanitarnej
4.4.9. Przyłącze wodociągowe
- przyłącze wodociągowe
- studnia wodomierzowa
4.4.10. Przyłącze kanalizacji sanitarnej
- przyłącze kanalizacyjne
- betonowy bezodpływowy zbiornik na ścieki
4.4.11. Docieplenie stropu z wełny mineralnej
4.4.12. Roboty instalacyjne elektryczne zewnętrzne i wewnętrzne:
- instalacja klimatyzatorów: 2szt. na piętrze,
- instalacja gniazdo do zasilania ogrzewacza wody (bojlera),
- instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego w części parterowej budynku oraz klatki schodowej,
- wymiana tablicy głównej budynku,
- montaż złącza pomiarowego na zewnątrz budynku łącznie z przeniesieniem licznika pomiaru energii elektrycznej,
- montaż połączenia istniejącego przyłącza do złącza pomiarowego.
- wstawienie słupa wsporczego syreny alarmowej z połączeniem kablowym do rozdzielnicy TG
4.4.13. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.4.14. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).
4.4.15. CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 Izolacja cieplna 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262300-4 Betonowanie
45262310-7 Zbrojenie
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45431000-7 Kładzenie płytek
45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
4.5. Zamówienie w zakresie zadania 3 – przebudowa budynku Świetlicy Wiejskiej Żółkiew Wieś Zakres robót budowlanych w budynku Świetlicy Wiejskiej Żółkiew Wieś obejmuje między innymi wykonanie:
4.5.1. Kuchnia - wymiana stolarki okiennej
- malowanie
- wykonanie podłogi z wykładziny PCV
4.5.2. Sala główna
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- malowanie
- remont podłogi drewnianej
- cyklinowanie i olejowanie
- wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem
- tynkowanie
4.5.3. Szatnia
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- malowanie
- wykonanie podłogi z wykładziny sztucznej
- wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem
- tynkowanie
4.5.4. Roboty elektryczne
- montaż połączenia istniejącego przyłącza do złącza pomiarowego ZP,
- wymiana złącza pomiarowego na zewnątrz budynku łącznie z przeniesieniem licznika pomiaru energii elektrycznej,
- instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego budynku,
- instalacja gniazd wtykowych,
- instalacja klimatyzatorów: 2szt. na piętrze - Uwaga!!! Wraz z kosztorysem ofertowym należy przedłożyć minimum trzy oferty proponowanych urządzeń spełniających wymagane parametry.
- wymiana głównej tablicy rozdzielczej w budynku,
- Istniejący drugi licznik energii (MOD A2 nr 3174313) zdemontować.
4.5.6. Gwarancja. Długość okresu gwarancji (wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.7. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, (zał. nr 1 do SWZ) oraz wzór umowy (zał. Nr 6 do SWZ).
4.5.8. CPV:
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45410000-4 Tynkowanie
45442100-8 Roboty malarskie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny
ofert. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warun¬ku w powyższym zakresie,
7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
7.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - W celu potwierdzenia spełniania przez Wyko¬nawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
7.2.4.1. Wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składa¬nia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 150 tys. brutto (zrealizowanej w ramach jednego zamówie¬nia) w zakresie tożsamym dla zadań. Na potwierdzenie spełnienia udziału w postępowaniu wystarczy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną – zakończoną i realizowaną w ramach jednego zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych (wg zał. nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¬średnio uczestniczył.
7.2.4.2. Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie ja¬kości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane:
7.2.4.2.1. do kierowania robotami budowlanymi:
- kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane
- kierownikiem robót sanitarnych - osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane,
- kierownikiem robót elektrycznych - osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis
lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego
reprezentowania, chyba, że Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 4 do SWZ) wskaże dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego (poprzez np. podanie nr
KRS, NIP, REGON).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych
(zgodnie z zał. nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie z zał. nr 5), w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
11.1. Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysoko¬ści:w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uznawarunki udziału za spełnione jeżeli:
1/ w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2/ warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione przez wykonawców łącznie.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów :
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone
przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków
udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.zolkiewka.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-12 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wg zał. nr 4) - w przypadku składania oferty
przez
podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich
wykonawców składających ofertę wspólną oraz informację o części za mówienia, której
wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez
wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W informacji należy podać również
nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o
ile są już znani na etapie składania ofert).
2)Kosztorys ofertowy
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że
Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 4 do SWZ) wskaże dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego (poprzez np. podanie nr KRS, NIP, REGON).
5) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia
11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług w trybie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp.
6) W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do
oferty należy dołączyć (dotyczy także wspólników spółki cywilnej):
6.1.) Pełnomocnictwo,
7) Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do
jego reprezentacji:
7.1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. Postanowienia dotyczące
pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.
7.2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy
również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3). Postanowienie dotyczące
pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.