BZP: „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”
28.04.2025
2025/BZP 00209367/01
AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościelna 7
1.4.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209367
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00207751
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:
EKO SYSTEM POLSKA Sp. z o.o.
36-072 Świlcza 706AK
Cena ofertowa brutto: 376 734,24 PLN
Cena ofertowa netto: 306 288,00 PLN
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Po zmianie:
Z uwagi na występujące problemy techniczne ogłoszenie o zawarciu umowy zapisało się w postępowaniu nr 03/ZP/2025 zamiast w postępowaniu nr 02/ZP/2025.
Konsekwencją powyższego jest zapisany status w postępowaniu nr 03/ZP/2025 jako „zawarta umowa”.
Zamawiający próbował poprzez pomoc techniczną przywrócić ww. postępowanie do statusu otwartego, ale pomoc techniczna poinformowała o braku na dzień dzisiejszy możliwości powyższego, odsyłając do służb UZP. Te z kolei nie są samodzielnie w stanie dokonać powyższej korekty w krótkim czasie.
Zamawiający próbował zweryfikować status postępowania, niestety w zakładce „oferty” kafelek umożlwiający złożenie oferty nie jest podświetlany tj. nie jest możliwym złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu nr 03/ZP/2025.
Nie jest także znana konkretna data ewentualnej możliwości usunięcia powyższego błędu, o ile w ogóle będzie to możliwe, Zamawiający nie jest więc w stanie określić jej czasookresu i wydłużyć w ten sposób odpowiednio termin składania ofert.
Po konsultacji z UZP pod nr tel. 22/ 458 77 22 - z uwagi na ekonomikę postępowania oraz ryzyko braku możliwości przywrócenia odpowiedniego funkcjonowania ww. funkcjonalności platformy w tym zakresie, zasadnym byłoby unieważnienie postępowania oraz jego ponowienie.
Z uwagi zatem na problemy techniczne, nie ma formalnej możliwości złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu poprzez e-zamówienia – „oferty” – „złóż ofertę”.
Z informacji Zamawiającego na chwilę obecną są to problemy nieusuwalne.
Aktywne są dalej pozostałe funkcjonalności platformy – chociażby związane z zamieszczaniem nowych dokumentów czy korespondencją z wykonawcami i odwrotnie.
Zamawiający unieważnia zatem postępowanie z uwagi na fakt, iż w chwili obecnej nie jest możliwe złożenie oferty poprzez platformę e-zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 6 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Po zmianie:
Ogłoszenie o zawarciu umowy omyłkowo zostało zamieszczone do postępowania nr 03/ZP/2025, a dotyczyło ono postępowania nr 02/ZP/2025.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków Przed zmianą:
2
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców Przed zmianą:
2
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert odrzuconych Przed zmianą:
1
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
376734,24
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
376734,24
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
376734,24
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
EKO-SYSTEM POLSKA Sp. z .o.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
ul. Świlcza 706A
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Świlcza
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
36-072
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
podkarpackie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
5170421074
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
2025-04-28
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
376734,24
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
56
Po zmianie:
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Z informacji Zamawiającego na chwilę obecną są to problemy nieusuwalne.
Aktywne są dalej pozostałe funkcjonalności platformy – chociażby związane z zamieszczaniem nowych dokumentów czy korespondencją z wykonawcami i odwrotnie.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zamawiający próbował zweryfikować status postępowania, niestety w zakładce „oferty” kafelek umożlwiający złożenie oferty nie jest podświetlany tj. nie jest możliwym złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu nr 03/ZP/2025.
Z uwagi na bark możliwości złożenia oferty poprzez platformę e-zamówienia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.