BZP: Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
29.04.2025
2025/BZP 00210718/01
Miasto Konin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Konin
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4ace12-f07d-41ae-8592-d906903fb327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039067/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim” nr FEWP.10.05-IZ.00-0001/24 w ramach: Priorytetu 10 „Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej”, Działania 10.05 „Sprawnie funkcjonujący i zdekarbonizowany transport publiczny”, Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://konin.logintrade.net/zapytania_email,196983,3f2aa390f3bae6b0be605bad0c2b143f.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://konin.logintrade.net/zapytania_email,196983,3f2aa390f3bae6b0be605bad0c2b143f.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja prowadzona będzie
zgodnie z zasadami określonymi w Części III SWZ - Środki komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne
komunikacji elektronicznej.
Informacje dostępne są również na Platformie Przetargowej:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Dodatkowo, w sytuacji awarii, przerwy technicznej lub kłopotów z działaniem
Platformy Przetargowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej:
zamowienia@konin.um.gov.pl (nie dotyczy to składania ofert wraz z oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu).
2. Oświadczenia, dokumenty lub inne informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzane są i przekazywane w
sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (co oznacza postać elektroniczną
opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części XVII. SWZ -
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WP.042.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie w ramach projektu pn. „Niskoemisyjny transport publiczny w
subregionie konińskim”, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w postępowaniu. Punktacja
zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny ofert określony został w
cz.VII SWZ - Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł,
2. zdolności technicznej i zawodowej.
Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca:
2.1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej:
2.1.1. jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy węzła przesiadkowego lub pętli autobusowej, lub podobnego obiektu przeznaczonego do odprawy pasażerów, obejmującą wykonanie co najmniej takich elementów jak: przystanki komunikacyjne (minimum 4), budynek zaplecza socjalnego z toaletami i poczekalnią - o wartości tej roboty minimum 4.000.000,00 zł brutto
2.1.2. jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi lub parkingu, lub ciągu pieszego/pieszo-rowerowego, lub placu manewrowego o nawierzchni asfaltowej lub betonowej i powierzchni minimum 5.000,00 m2.
Roboty wskazane w pkt 2.2.1.1. i 2.2.1.2. powyżej mogą stanowić jedno zadanie inwestycyjne.
2.2. skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające jego wykonanie na odpowiednim poziomie jakości, w tym:
2.2.1. w zakresie opracowania dokumentacji projektowej (projektanci):
2.2.1.1. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, która w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert prawidłowo opracowała co najmniej dwa projekty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy drogi lub parkingu, lub placu manewrowego o nawierzchni asfaltowej lub betonowej i powierzchni minimum 1.000,00 m2 - każdy projekt.
2.2.1.2. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
2.2.1.3. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
2.2.1.4. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
2.2.2. w zakresie kierowania robotami budowlanymi:
2.2.2.1. minimum 1 osobę pełniącą funkcję kierownika budowy:
2.2.2.1.1. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń,
2.2.2.1.2. legitymującą się minimum 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, licząc od dnia uzyskania uprawnień,
2.2.2.1.3. która pełniła przez minimum 12 miesięcy funkcję kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni asfaltowej lub betonowej i powierzchni minimum 1.000,00 m2, w ramach których wykonano wiaty przystankowe lub zadaszenia peronowe, prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - każda robota,
2.2.2.2. minimum 1 osobę pełniącą funkcję kierownika robót:
2.2.2.2.1. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
2.2.2.2.2. legitymującą się minimum 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, licząc od dnia uzyskania uprawnień,
2.2.2.2.3. która pełniła przez minimum 12 miesięcy funkcję kierownika budowy lub robót przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy wiat przystankowych lub zadaszeń peronowych o powierzchni minimum 1.000,00 m2, prawidłowo ukończonej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
2.2.2.3. minimum 1 osobę pełniącą funkcję kierownika robót:
2.2.2.3.1. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
2.2.2.3.2. legitymującą się minimum 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, licząc od dnia uzyskania uprawnień,
2.2.2.3.3. która pełniła przez minimum 4 miesiące funkcję kierownika budowy lub robót przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy instalacji elektrycznej lub elektroenergetycznej, wraz z instalacją monitoringu wizyjnego, prawidłowo ukończonej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
2.2.2.4. minimum 1 osobę pełniącą funkcję kierownika robót:
2.2.2.4.1. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2.2.2.4.2. legitymującą się minimum 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, licząc od dnia uzyskania uprawnień,
2.2.2.4.3. która pełniła przez minimum 4 miesiące funkcję kierownika budowy lub robót przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy instalacji cieplnej lub wodno-kanalizacyjnej, prawidłowo ukończonej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
2.2.2.5. minimum 1 osobę pełniącą funkcję kierownika robót:
2.2.2.5.1 posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,
2.2.2.5.2 legitymującą się minimum 5 - letnim doświadczeniem zawodowym, licząc od dnia uzyskania uprawnień,
2.2.2.5.3 która pełniła przez minimum 3 miesiące funkcję kierownika budowy lub robót przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy instalacji teletechnicznej, prawidłowo ukończonej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Dopuszcza się wskazanie tej samej osoby do kierowania robotami budowlanymi / budową maksymalnie w dwóch specjalnościach.
2.2.3. Budowę lub przebudowę należy rozumieć zgodnie z definicją określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2.2.4. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2.3. W przypadku składania oferty wspólnej, powyższe warunki Wykonawcy powinni spełnić łącznie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z nich, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).
2.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. podmiotowego środka dowodowego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokument Wykonawcy składają łącznie.
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie. Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.
3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.
Wykonawca przedkłada ww. wykaz przygotowany na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego wraz z wezwaniem do jego złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie określa w postępowaniu żadnych przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.2. Informacja o doświadczeniu zawodowym kierownika budowy – wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SWZ.
Powyższy dokument, złożony w celu poddania oferty ocenie w ramach kryterium „Doświadczenie zawodowe kierownika budowy”, nie należy do podmiotowych środków dowodowych i w razie jego niezłożenia, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia tego dokumentu. Oferta, która nie będzie zawierać w/w dokumentu, nie będzie podlegać odrzuceniu i otrzyma w ramach kryterium „Doświadczenie zawodowe kierownika budowy” 0 pkt.
3. Zestawienie elementów rozliczeniowych – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
4. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniem składanym na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy – wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
UWAGA! Wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku składania oferty wspólnej (np. konsorcja, spółki cywilne)!
5. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikami nr 4 i 5 do SWZ.
6. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, na których polega Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
UWAGA! Wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku polegania na zasobach podmiotu/podmiotów je udostępniającego/ych!
7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy).
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł. Szczegółowe warunki dotyczące wadium zostały określone w w Części X. pkt 1 SWZ - Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Części IV. SWZ - Przygotowanie i składanie ofert, pkt 3 - Oferty wspólne6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres, rodzaj zmian i warunki ich wprowadzenia określone zostały w §§ 13 i 15 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://konin.logintrade.net/zapytania_email,196983,3f2aa390f3bae6b0be605bad0c2b143f.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-16 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.2. Zamawiający wymaga wniesienia w postępowaniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.