BZP: Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 – 2027
30.04.2025
2025/BZP 00212268/01
STOWARZYSZENIE AGLOMERACJA OPOLSKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 – 2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE AGLOMERACJA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161568833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-018
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774461400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ao.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://aglomeracja-opolska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 – 2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b9f6904-504a-4d22-b495-9c712a515886
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176811/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych w ramach programu FEO 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 - 2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b9f6904-504a-4d22-b495-9c712a5158863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy www.ezamowienia.gov.pl.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem www.ezamowienia.gov.pl
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem www.e-zamowienia.gov.pl
Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e - mail: zamowienia@ao.opole.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zostały opisane w XV. SWZ. Oferta, wniosek, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku
w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio
na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem www.ezamowienia.gov.pl,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Aglomeracja Opolska.
inspektorem ochrony danych osobowych w Stowarzyszeniu Aglomeracji Opolskiej jest Pani Edyta Orłowska adres e- mail: edyta.orlowska@ao.opole.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/AO/I-1/2025;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75
i 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa PZP”;
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków ciążących na Zamawiającym na podstawie umowy o dofinansowanie projektu ze środków unijnych.
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/AO/I-1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie, oznakowanie, wykonanie i dostawa materiałów edukacyjno – promocyjnych na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego”– 7 elementów (herbatki reklamowe - 1000 szt., ekologiczne bidony na wodę - 1000 sztuk, ekologiczna torba - 1000 sztuk, drewniane puzzle tangram dla dzieci - 1000 sztuk, stojak informacyjny na plakat A3 - 1 sztuka, rollbaner - 1 sztuka) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu reklamowego w formie animacji na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest płatna promocja postów informacyjnych o wydarzeniach realizowanych w ramach projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego” na portalu społecznościowym Stowarzyszenia Aglomeracja Opolska zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest projekt graficzny i merytoryczny, wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno – promocyjnych (krzyżówki - szt.1000, kolorowanka szt. 1000 i gra edukacyjna - szt. 500) dla projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego”– 3 elementy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, oznakowanie, wykonanie i dostawa materiałów edukacyjno – promocyjnych na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej” - 8 elementów: herbata liściasta 500 szt., gra memory z własnym nadrukiem 500 szt., stojak informacyjny A3 - 1 szt., rollbaner - 1 szt., karty do gry - 500 szt., zestaw ziół do uprawy w kartonie - 300 szt, nasiona bazylii w magicznej torbie - 500 szt., zioła w kapsułkach - 500 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie graficzne i wykonanie techniczne składu e-booka wraz z przygotowaniem plików do zamieszczenia na stronie internetowej na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu reklamowego w formie animacji na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej" zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest płatna promocja postów informacyjnych o wydarzeniach realizowanych w ramach projektu na portalu społecznościowym Stowarzyszenia Aglomeracja Opolska na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej" zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oceny ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego wagą:
Cena brutto (C) – 60 punktów
Termin płatności faktury ( T) – 40 punktów
2. Kryterium cena brutto (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańsze
C = ---------------------------------------------- x 60 (Wc)
Cena brutto oferty badanej
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie w kryterium cena brutto
Wc – waga punktowa dla kryterium cena brutto = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3. Kryterium termin płatności faktury (T)
Zamawiający będzie punktował zaproponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury według zasady:
14 dni od daty przedłożenia faktury - 10 pkt
21 dni od daty przedłożenia faktury – 20 pkt
30 dni od daty przedłożenia faktury – 40 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
c) Łączna punktacja
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, przy czym jego oferta odpowiadać musi wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ.
Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty na podstawie ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże on, że:
CZĘŚĆ I – Przygotowanie, oznakowanie, wykonanie i dostawa materiałów edukacyjno – promocyjnych na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego” – 7 elementów:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie przygotowania, oznakowania oraz dostawy materiałów o wartości minimum 5 000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
CZĘŚĆ II Opracowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu reklamowego w formie animacji na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego”:
O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować:
a) Osobą przewidzianą do pełnienia funkcji producenta/scenarzysty, posiadającego doświadczenie przy realizowaniu minimum 2 spotów/filmów reklamowych w formie animacji o charakterze edukacyjnym lub przyrodniczym, przy czym wartość każdego z tych spotów przekroczyła kwotę 8 000,00 zł brutto, a ich realizacja nastąpiła w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 spoty filmowe/reklamowe w formie animacji o długości nie krótszej niż 2 minuty o charakterze edukacyjnym lub przyrodniczym.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
CZĘŚĆ III Płatna promocja postów informacyjnych o wydarzeniach realizowanych w ramach projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego” na portalu społecznościowym Stowarzyszenia Aglomeracja Opolska :
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 kampanię w mediach społecznościowych o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
CZĘŚĆ IV Projekt graficzny i merytoryczny, wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno – promocyjnych (krzyżówki, kolorowanka i gra edukacyjna) dla projektu FEOP.02.06-IZ.00-0008/24 pt.: „Pomologia bioróżnorodności – ochrona i promocja różnorodności biologicznej powiatu opolskiego” – 3 elementy:
O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować:
a) Osobą przewidzianą do pełnienia funkcji grafika komputerowego, posiadającego doświadczenie przy realizowaniu minimum 1 usługi przygotowania gry planszowej przy czym wartość jej wykonania przekroczyła kwotę 20 000,00 zł brutto, a realizacja nastąpiła w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu i druku gry planszowej o wartości zamówienia minimum 20 000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę w zakresie projektu, wykonania oraz dostawy materiałów drukowanych o wartości zamówienia minimum 5 000, 00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
CZĘŚĆ V Przygotowanie, oznakowanie, wykonanie i dostawa materiałów edukacyjno – promocyjnych na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej” - 8 elementów:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie przygotowania, oznakowania oraz dostawy materiałów o wartości minimum 5 000, 00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
CZĘŚĆ VI Zaprojektowanie graficzne i wykonanie techniczne składu e-booka wraz z przygotowaniem plików do zamieszczenia na stronie internetowej na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej”:
O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować:
a) Osobą przewidzianą do pełnienia funkcji grafika komputerowego, posiadającego doświadczenie przy realizowaniu minimum 1 usługi opracowania e – booka przy czym wartość jego wykonania przekroczyła kwotę 5 000,00 zł brutto, a realizacja nastąpiła w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę wykonania e – booka, przy czym wartość jego wykonania przekroczyła kwotę 5 000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
CZĘŚĆ VII Opracowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu reklamowego w formie animacji na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej”:
O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować:
a) Osobą przewidzianą do pełnienia funkcji producenta/scenarzysty, posiadającego doświadczenie przy realizowaniu minimum 2 spotów/filmów reklamowych w formie animacji o charakterze edukacyjnym lub przyrodniczym, przy czym wartość każdego z tych spotów przekroczyła kwotę 8 000,00 zł brutto, a ich realizacja nastąpiła w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 spoty filmowe/reklamowe w formie animacji o długości nie krótszej niż 2 minuty o charakterze edukacyjnym lub przyrodniczym.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
CZĘŚĆ VIII Płatna promocja postów informacyjnych o wydarzeniach realizowanych w ramach projektu na portalu społecznościowym Stowarzyszenia Aglomeracja Opolska na potrzeby projektu FEOP.02.06-IZ.00-0009/24 pt.: „Zioła mają moc – odkryjmy razem potencjał natury w Aglomeracji Opolskiej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 kampanię w mediach społecznościowych o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu został ujęty w SWZ w rozdziale X punkt. 4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2024 poz. 1320) sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP oraz art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ).
4) O ile dotyczy - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (w zakresie wskazanym w Załączniku nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu został ujęty w SWZ w rozdziale X punkt. 5. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego będzie musiał złożyć:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich imion i nazwisk oraz informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. 2024 poz. 1001), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 11 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zgodnie z warunkami określonymi w paragrafie 12.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie e- zamówienia w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz.120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.