BZP: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na kotłownię opalaną paliwem stałym w budynku warsztatowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/12
30.04.2025
2025/BZP 00212743/01
Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na kotłownię opalaną paliwem stałym w budynku warsztatowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340433075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa 6
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 509721932
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wolski@mpgk.mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpgk.mogilno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na kotłownię opalaną paliwem stałym w budynku warsztatowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/12
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d73988e-7adf-48a1-877f-2f46bbe2195e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d73988e-7adf-48a1-877f-2f46bbe2195e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do
komunikacji” udostępnione-go na stronie postępowania przez platformę e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje że:
1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest:
Mogileńskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno
2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b lub e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) celem zawarcia usługi lub wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym.
3. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, niepodania danych osobowych uniemożliwia
realizacji usługi lub wykonania zadania;
4. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny przewidziany dla danej sprawy.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do innych krajów UE, nie będą użyte do profilowania
6. Wykonawca posiada prawo do:
a. żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;
c. prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem;
d. wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych;
7. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych dostępne są na stronie przedsiębiorstwa www.mpgk.mogilno.pl
8. Wobec powyższego Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 06/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
- wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniu kotłowni,
- budowa kotłowni na paliwo stałe o mocy 100kW z kominem wyprowadzonym ponad dach i wentylacją nawiewną i wywiewną,
- budowa wewnętrznej instalacji grzewczej (3 obiegi) do nagrzewnic (3 istniejące, 1 do zamontowania), do instalacji grzejnikowej w biurach i poprzez zewnętrzną instalację grzewczą ułożoną w ziemi do budynku socjalno-magazynowego,
- budowa wewnętrznej instalacji grzewczej ułożonej w ziemi od kotłowni do budynku socjalno-magazynowego,
- budowa wewnętrznej instalacji grzewczej w budynku socjalno-magazynowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- przedmiar robót,
- projekt budowlany.
- schematy oraz profile instalacji.
3. Uwagi do uwzględnienia w przetargu:
- podstawą wyceny winna być wizja lokalna + projekt budowlany,
- przedmiar robót ma charakter pomocniczy,
- wartość oferty musi stanowić całkowitą łączną wartość za całość zadania (nie wyceniać
poszczególnych pozycji z przedmiaru),
- Wykonawca udzieli na wykonaną usługę gwarancję na okres 24 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
44621200-1 - Kotły grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału wpostępowaniu a także wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej.