BZP: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce”
30.04.2025
2025/BZP 00213020/01
Gmina Radoszyce
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczme@radoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2746ee22-a7db-44b5-97e2-45e4d50f5880
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076314/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce -
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://radoszyce.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w rozdziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, e-mail: gmina@radoszyce.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
c) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
Pozostałe zapisy w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BKŚ.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce.
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polega na: „Sprawowaniu nadzoru i dozoru geologicznego podczas wykonywania prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce. Projektowany otwór Radoszyce GT-1 zlokalizowany jest w miejscowości Radoszyce, gmina Radoszyce, pow. konecki, woj. świętokrzyskie, na działce nr ewidencyjny 4581/3, obręb 0025 Radoszyce, położonej w centralnej części gminy, której właścicielem jest Gmina Radoszyce.
2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.:
1. Sprawowanie nadzoru i dozoru inwestorskiego podczas wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce.
2. Sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonanie otworu geotermalnego.
3. Opracowanie dokumentacji geologicznej z wykonania otworu geotermalnego.
4. Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.
5. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach.
6. Miesięczne raportowanie postępu prac – raport, dokumentacja fotograficzna.
7. Bieżąca współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą wierceń w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.
8. Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad Wykonawcą otworu geotermalnego w trakcie realizacji prac wiertniczych w tym między innymi:
a. doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,
b. nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,
c. przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,
d. kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności z założonym harmonogramem prac,
e. opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,
f. nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,
g. nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na terenie objętym robotami,
h. współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym.
9. Badania laboratoryjne – wykonanie fizyko-chemicznych laboratoryjnych badań prób w zakresie nie mniejszym niż zawarty w Projekcie Robót Geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce, między innymi:
a. badań próbek okruchowych i rdzeni
b. badań próbek wody termalnej i ich właściwości fizyko-chemicznych
c. ustalenia składu gazu złożowego
10. Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej w zakresie nie mniejszym niż zawarty w Projekcie Robót Geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce:
a. opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uczestnictwem w procedurze zatwierdzania tej dokumentacji hydrogeologicznej, aż do uzyskania decyzji właściwego organu administracji geologicznej zatwierdzającej dokumentację,
b. przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej przez Marszałka Województwa Świętokrzyskiego dokumentacji hydrogeologicznej w wymaganej ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia lub potwierdzenie przekazania Marszałkowi Województwa Świętokrzyskiego dokumentacji geologicznej sporządzonej w przypadku prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasób geotermalnych lub, jeśli dotyczy, potwierdzeniem przekazania innej dokumentacji geologicznej stosownym organom zgodnie z ustawą Prawo górnicze.
11. Współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu rozliczenia inwestycji w NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie z Umową o dofinansowanie Projektu oraz przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót wiertniczych według harmonogramu uzgodnionego z NFOŚiGW i osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu.
12. Zobowiązanie do udziału w naradach koordynacyjnych, jeśli zaistnieje konieczność ich zwoływania, w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
13. Sporządzenie i zatwierdzenie w Urzędzie Marszałkowskim województwa świętokrzyskiego dodatku do projektu robót geologicznych uwzględniającego wykonanie badań production log oraz projektu robót geologicznych likwidacji otworu Radoszyce GT-1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SWZ zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w istotnych postanowieniach umowy wzór umowy (załącznik nr 8 d SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze
71351910-5 - Usługi geologiczne
76470000-8 - Usługi badania odwiertów
71355200-3 - Wykonywanie badań
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Doświadczenie zespołu (DZ) – waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60% do obliczeń przyjęta zostanie cena brutto za całość zamówienia podana w formularzu ofertowym. Punkty zostaną wyliczone według wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
W kryterium cena Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
2) Doświadczenie zespołu (DZ) – waga kryterium 40%
Za doświadczenie zespołu zamawiający rozumie doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszego kryterium ocena ofert będzie dokonana w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób – załącznik do Formularza Ofertowego 1A, które będą zaangażowane w wykonanie zamówienia z uwzględnieniem ilości wykonanych przez każdą z tych osób usług sprawowania (pełnienia) nadzoru lub dozoru geologicznego podczas wykonywania (wiercenia) otworu geotermalnego o głębokości minimum 1000 m p.p.t.
Punktacji będą podlegać osoby pełniące funkcje: Kierownika Kontraktu, Nadzoru Geologicznego i Dozoru geologicznego.
a) Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia -Doświadczenie Kierownika kontraktu (DKP) - 20%
b) Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia - Doświadczenie Nadzoru Geologicznego (DNG) - 10%
c) Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia - Doświadczenie Kierownika Dozoru Geologicznego (DDG) - 10%
Zasady przyznawania punktów w kryterium Doświadczenie Zespołu
Doświadczenie Kierownika Kontraktu (DKK).
Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę ilości zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej dla otworów geotermalnych o głębokości minimum 1000 m p.p.t w sporządzeniu jakich wskazana osoba brała udział:
- udział w sporządzaniu 1 zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej - 0 pkt.
- udział w sporządzaniu 2 i więcej zatwierdzonych dokumentacji hydrogeologicznych - 20 pkt (max liczba punktów).
Doświadczenie Nadzoru Geologicznego (DNG).
Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę ilości sprawowanych nadzorów geologicznych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1000 m p.p.t. oraz sporządzeniu dla tych otworów zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej realizowanym przez wskazaną osobę:
- 1 nadzór geologiczny i zatwierdzona dokumentacja hydrogeologiczna - 0 pkt.
- 2 i więcej nadzory geologiczne i zatwierdzone dokumentacje hydrogeologiczne - 10 pkt (max liczba punktów).
Doświadczenie Dozoru Geologicznego (DDG).
Liczba punktów zostanie przyznana w tym kryterium na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę ilości sprawowanych dozorów geologicznych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1000 m p.p.t. przez wskazaną osobę:
- 1 dozór geologiczny - 0 pkt.
- 2 i więcej dozory geologiczne - 10 pkt (max liczba punktów).
Ocena = C + DKK + DNG + DDG,
gdzie:
C - liczba punktów dla kryterium cena
DKK - liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie Kierownika Kontraktu”
DNG - liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie Nadzoru Geologicznego”
DDG – liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie Dozoru Geologicznego”
Pozostałe zapisy w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę, która obejmowała swym zakresem pełnienie funkcji kierownika kontraktu lub nadzoru i dozoru geologicznego w trakcie realizacji prac wiertniczych, których celem było wykonanie co najmniej 1 otworu geotermalnego o głębokości nie mniej niż 1000 m p.p.t., badań laboratoryjnych oraz została wykonana i zatwierdzona do tego otworu dokumentacja hydrogeologiczna
Przez jedną usługę należy rozumieć wykonanie usługi na rzecz jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.
1) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika kontraktu, która pełniła funkcję kierownika kontraktu/projektu podczas wiercenia minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1000 m p.p.t oraz brała udział (jest wymieniona w spisie autorów) przy sporządzaniu zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznych dla tego otworu,
2) jedną osobą sprawującą nadzór geologiczny, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. 2024 poz. 1290 ze zm.) potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum1000 m p.p.t. oraz jest autorem zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej dla tego otworu,
3) czterema osobami sprawującymi dozór geologiczny, z których każda posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV lub XIII, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1000 m p.p.t.
Doświadczenie personelu musi zostać potwierdzone referencjami od Zamawiającego, dla którego zamówienie było wykonywane lub innymi dokumentami, z których jasno będzie wynikało, że personel posiada doświadczenie w tym zakresie.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postepowaniu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w odniesieniu do warunków określonych powyżej winien wykazać się przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał.
Wszystkie osoby oddelegowane do realizacji zadania powinny posługiwać się językiem polskim lub Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewni tłumacza.
UWAGA! Pod pojęciem „otwór geotermalny” należy rozumieć otwór wiertniczy wykonany w celu wydobywania bądź zatłaczania wód podziemnych, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20oC, którego zasoby są ustalone w zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej.
Przez jedną usługę (np. sprawowania nadzoru, dozoru czy sporządzania określonego rodzaju dokumentacji) należy rozumieć wykonanie usługi na rzecz jednego zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ
b) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).