BZP: Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
30.04.2025
2025/BZP 00213081/01
Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0b7a14e-1766-44a8-968c-e392c94522d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009979/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sporządzanie operatów szacunkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się w języku polskim przy użyciu Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow i
formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem ww. Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Opatrzenie oświadczeń lub
dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany. Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie serwisu gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania
dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu
osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty. Podpisy
kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi “Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
2. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Sposób
dokonywania wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3,
61-144 Poznań, nr tel. 22 101-02-02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 –17:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Chrzanowie reprezentowany przez Burmistrza Miasta Chrzanowa, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Józefem Kocjanem możliwy jest pod adresem email: iodo@chrzanow.pl lub pod nr tel. 32 75 85 115;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), dalej zwane „RODO” w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Gminie jako jednostce sektora finansów publicznych;
4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej zwaną „ustawy Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17a jako Administrator Danych Osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, oraz platforma zakupowa Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, na której Gmina Chrzanów – Urząd Miejski w Chrzanowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia z Panią/Panem umowy w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
7) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Chrzanowie, dla potrzeb sprzedaży w trybie bezprzetargowym, dla poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości, obejmującej działki oznaczone w ewidencji gruntów
i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów - miasto, obręb Chrzanów
nr 1892/28 o pow. 0,0060 ha oraz 1892/31 o pow. 0,0035 ha, wpisanej
w księdze wieczystej nr KR1C/00100119/0 na rzecz Gminy Chrzanów, dla potrzeb sprzedaży w trybie bezprzetargowym, określonym w art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, tj. dla poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, obejmującej działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Chrzanów numerami: 3011/1 o pow. 0,1412 ha, 3011/3 o pow. 0,0760 ha, 1892/30 o pow. 0,0200 ha (łączna pow.0,2372 ha).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdziału 27 specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Sporządzenie trzech operatów szacunkowych określających wartości niezabudowanych nieruchomości położonych przy
ul. Borowcowej w Chrzanowie, dla potrzeb ich sprzedaży w drodze przetargu.
Sporządzenie trzech operatów szacunkowych, w których określone zostaną wartości niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Chrzanów, położonych przy ul. Borowcowej w Chrzanowie, dla potrzeb ich sprzedaży w drodze przetargu, tj.:
a) operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości obejmującej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Pogorzyce nr 49/283 o pow. 0,0912 ha, wpisanej
w księdze wieczystej nr KR1C/00104660/5 wraz z udziałem 1/3 cz. w działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Pogorzyce nr 49/286 o pow. 0,0374 ha, wpisanej
w księdze wieczystej nr KR1C/00041090/8,
b) operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości obejmującej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Pogorzyce nr 49/284 o pow. 0,0972 ha, wpisanej
w księdze wieczystej nr KR1C/00104661/2 wraz z udziałem 1/3 cz. w działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Pogorzyce nr 49/286 o pow. 0,0374 ha, wpisanej
w księdze wieczystej nr KR1C/00041090/8,
c) operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości obejmującej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Pogorzyce nr 49/285 o pow. 0,1953 ha, wpisanej
w księdze wieczystej nr KR1C/00104662/9 wraz z udziałem 1/3 cz. w działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Pogorzyce nr 49/286 o pow. 0,0374 ha, wpisanej w księdze wieczystej nr KR1C/00041090/8.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdziału 27 specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonej przy ul. Borowcowej w Chrzanowie, dla potrzeb jej sprzedaży w drodze przetargu.
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości stanowiącej własność Gminy Chrzanów, obejmującej działki oznaczone
w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów-miasto, obręb Pogorzyce nr 138/321 o pow. 0,1769 ha i 138/319 o pow. 0,0082 ha, wpisanej w księdze wieczystej nr KR1C/00100352/5, dla potrzeb jej sprzedaży w drodze przetargu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdziału 27 specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Sporządzenie operatu szacunkowego dla potrzeb ustanowienia przez Gminę Chrzanów służebności gruntowej.
Sporządzenie operatu szacunkowego, w którym określona zostanie wartość prawa służebności gruntowej, polegającej na obciążeniu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Chrzanów, obejmującej działkę oznaczoną
w ewidencji gruntów i budynków jedn. ewid. Chrzanów – obszar wiejski obręb Luszowice nr 2988 o pow. 0,0076 ha (KR1C/00047165/7), prawem przejazdu
i przejścia, na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości obejmującej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jedn. ewid. Chrzanów – obszar wiejski obręb Luszowice nr 1930/1 o pow. 0,0776 ha.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdziału 27 specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości na potrzeby postępowania administracyjnego dotyczącego ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową udziału w wysokości 1/2 cz. w prawie własności nieruchomości obejmującej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jednostka ewidencyjna Chrzanów – miasto, obręb Kościelec nr 164/26 o pow. 0,0262 ha, na potrzeby postępowania administracyjnego dotyczącego ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z wejściem w życie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Doliny Chechło Śródmieście w Chrzanowie uchwalonego Uchwałą Nr LIX/615/2023 Rady Miejskiej w Chrzanowie z dnia 24 października 2023 r. (ogł. Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z dnia 13 listopada 2023 r., poz. 7379) oraz w związku ze zbyciem udziałów w łącznej w wysokości 1/2 cz. w prawie własności tej nieruchomości aktem notarialnym Rep. A nr 2906/2024
z dnia 9 grudnia 2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdziału 27 specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 18 SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą zdolną
do wykonania zamówienia tj.: osobą posiadającą uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – Dział V, Rozdział 1),
albo uprawnienia im odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, bądź na podstawie innych właściwych przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana przez wykonawcę winna być sporządzona w języku polskim i zawierać informacje wymagane we wzorze formularza ofertowego stanowiącego zał.nr 1 do SWZ.2. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony zał.nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa
w art.125 ust.1 ustawy Pzp oraz art.7 ust.1 pkt 1- 3 ustawy z 13.04.2022
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dot.odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników sp.cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp (jeżeli dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Propozycja treści oświadczenia stanowi zał.nr 3 do SWZ.
3) zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu wykonawca może skorzystać ze wzoru stanowiącego zał.nr 4 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym wyżej mowa, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie
zamówienia publicznego.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, jest umocowana do ich reprezentowania, ww. podmioty składają odpowiednio – odpis lub informację z KRS,CEiDG lub innego właściwego rejestru. Ww. podmioty nie są
zobowiązane do złożenia dokumentów, o których wyżej mowa, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile w formularzu ofertowym wskazano dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej – ww. podmioty zobowiązane są przedłożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument (np.
akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do ich reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składaniaoświadczeń woli każdego ze wspólników. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dot. dysponowania osobą musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorach umów - załącznik nr 5.1-5.5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-12 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-12 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak