BZP: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu
30.04.2025
2025/BZP 00213203/01
GMINA POŁANIEC
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.4.2.) Miejscowość: Połaniec
1.4.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213203
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00194888
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zakres prac budowlanych obejmuje rozbudowę, przebudowę i nadbudowę części budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu.
2. Zamówienie podzielone jest na trzy zakresy:
- zakres 1 - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części budynku UMiG Połaniec,
- zakres 2 - Prace adaptacyjne, wykończeniowe związane z dostosowaniem pomieszczeń w budynku do funkcji CUS,
- zakres 3 - dostawa i montaż windy.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
3.1. Załączoną dokumentacją projektową - stanowiącą podstawę do oszacowania i wykonania robót,
3.2. Załączonymi zakresami rzeczowymi robót – stanowiącymi jedynie uzupełnienie w/w dokumentacji,
3.3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.
4. Zakres zamówienia dotyczy części budynku urzędu pomiędzy budynkiem głównym a budynkiem CKiSz w Połańcu, tj.:
Roboty rozbiórkowe w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z blachy wraz konstrukcją, rozbiórka rynien, stolarki okiennej i drzwiowej, części: ścian wewnętrznych i zewnętrznych, części stropu na parterem. instalacji c.o. , oświetlenia i wew. instalacji elektrycznych oraz sanitarnych.
Piwnice: roboty ziemne, wykonanie fundamentów żelbetowych, wykonanie instalacji uziemiającej, wykonanie ścian żelbetowych oraz murowanych, wykonanie podkładu z chudego betonu, izolacji przeciwwodnej posadzki, ocieplenie posadzki piwnic, wykonanie wylewki cementowej w piwnicach, wykonanie żelbetowych schodów z piwnicy na parter, wykonanie instalacji kanalizacji do łazienek w części rozbudowywanej, wykonanie żelbetowego szybu windowego, wykonanie żelbetowego stropu nad piwnicami, wykonanie izolacji pionowej ścian - termo oraz hydroizolacji, montaż stolarki zewnętrznej w kondygnacji piwnic oraz montaż stolarki przeciwpożarowej w piwnicach budynku, przygotowanie otworu pod wyjście awaryjne ze schronu, wyprowadzenie przewodu zasilającego do projektowanej rozdzielnicy piętrowej (pustej).
Parter: zakres robót na tym poziomie obejmuje kompletnie wykończone pomieszczenia-gotowych do użytkowania, tj. m.in. wykonanie ścian w technologii mieszanej: pustaki ceramiczne wraz z trzpieniami żelbetowymi (ściany nośne i działowe), wykonanie stropu i schodów, montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, montaż witryn aluminiowych, montaż wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz elektrycznych, drzwi wewnętrznych, roboty wykończeniowe - parter budynku z częściowym odbiorem do użytkowania, w zakresie Wykonawcy - należy wykonać zgodnie z projektem.
Piętro I: zakres robót na tym poziomie obejmuje wykonanie ścian nośnych w technologii mieszanej: pustaki ceramiczne wraz z trzpieniami żelbetowymi (ściany nośne ), wykonanie ścianek działowych na całym zakresie rozbudowy budynku, wykonanie izolacji akustycznej na stropie w zakresie komunikacji, wykonanie wylewki w zakresie komunikacji między windą, schodami oraz starą częścią budynku, ułożenie płytek w zakresie komunikacji, wykonanie sufitów podwieszanych modułowych w zakresie komunikacji, wykonanie instalacji elektrycznych oraz instalacji centralnego ogrzewania - pełna instalacja w komunikacji, wykonanie rozdzielni oraz wyjścia przewodami do pomieszczeń na 1 piętra budynku, montaż stolarki wewnętrznej w komunikacji, wykonanie stropu żelbetowego nad kondygnacją oraz wykonanie schodów na 1 piętro, , montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż witryn aluminiowych, wykonanie zielonego dachu na tarasie budynku z obróbką i balustradą szklaną, wykonanie schodów pomiędzy 1 piętrem a poddaszem wraz z wykonaniem ścianek oddzielenia pożarowego oraz montażem stolarki przeciwpożarowej (wklejenie w strop prętów).
Piętro II : zakres obejmuje wykonanie konstrukcji żelbetowych - słupów, stropu żelbetowego, przebudowa dachu w części połączenia rozbudowy i istniejącego budynku, wykonanie izolacji termicznych oraz hydroizolacji, wykonanie attyki budynku, wykonanie ścian murowych, montaż ścianek aluminiowych zgodnie z projektem
Dodatkowo w zakresie zadania do wykonania jest (w ramach rozbudowy budynku)
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz wyprawa elewacyjna ścian zewnętrznych
- wykonanie wyprawy elewacyjnej budynku
- wykonanie elewacji wentylowanej na części budynku
- obróbki blacharskie na elewacji
- instalacja odgromowa
- wykonanie daszków na zawiesiach
- wykonanie schodów zewnętrznych z piwnic
- montaż napisu na elewacji budynku
- przeniesienie skraplacza agregatu wody lodowej na nowo projektowany dach
Zadanie dodatkowo obejmuje dostawę i montaż windy zgodnie z projektem.
5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
9. Zasada DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak:
1) łagodzenie zmian klimatu,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,
4) gospodarka o obiegu zamkniętym,
5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,
6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów.
10. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”), której wymóg wynika z:
1) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32021R0241,
2) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852.
11. Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do:
1.1. przestrzegania obowiązujących przepisów dot. ochrony środowiska na etapie budowy,
1.2. przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów, urządzeń itp.
1.3. prowadzenia segregacji odpadów w trakcie budowy,
1.4. uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót,
1.5. usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
1.6. prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie budowy,
1.7. prowadzenia prac w porze dziennej,
1.8. budowy, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy,
1.9. zabezpieczenia i ochrony placu budowy
1.10. zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy.
12. Wykonawca zobowiązany jest dokumentować Zamawiającemu prowadzenie robót zgodnie z zasadą DNSH.
13. Przedmiotowe zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
14. Zakres 2 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Projekt pn. „Centrum Usług Społecznych w Połańcu”.
Wymagania dodatkowe:
15. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
16. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
17. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 60 miesięcy, a max. 72 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.
Po zmianie:
1. Zakres prac budowlanych obejmuje rozbudowę, przebudowę i nadbudowę części budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu.
2. Zamówienie podzielone jest na trzy zakresy:
- zakres 1 - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części budynku UMiG Połaniec,
- zakres 2 - Prace adaptacyjne, wykończeniowe związane z dostosowaniem pomieszczeń w budynku do funkcji CUS,
- zakres 3 - dostawa i montaż windy.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
3.1. Załączoną dokumentacją projektową - stanowiącą podstawę do oszacowania i wykonania robót,
3.2. Załączonymi zakresami rzeczowymi robót – stanowiącymi jedynie uzupełnienie w/w dokumentacji,
3.3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.
4. Zakres zamówienia dotyczy części budynku urzędu pomiędzy budynkiem głównym a budynkiem CKiSz w Połańcu, tj.:
Roboty rozbiórkowe w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z blachy wraz konstrukcją, rozbiórka rynien, stolarki okiennej i drzwiowej, części: ścian wewnętrznych i zewnętrznych, części stropu na parterem. instalacji c.o. , oświetlenia i wew. instalacji elektrycznych oraz sanitarnych.
Piwnice: roboty ziemne, wykonanie fundamentów żelbetowych, wykonanie instalacji uziemiającej, wykonanie ścian żelbetowych oraz murowanych, wykonanie podkładu z chudego betonu, izolacji przeciwwodnej posadzki, ocieplenie posadzki piwnic, wykonanie wylewki cementowej w piwnicach, wykonanie żelbetowych schodów z piwnicy na parter, wykonanie instalacji kanalizacji do łazienek w części rozbudowywanej, wykonanie żelbetowego szybu windowego, wykonanie żelbetowego stropu nad piwnicami, wykonanie izolacji pionowej ścian - termo oraz hydroizolacji, montaż stolarki zewnętrznej w kondygnacji piwnic oraz montaż stolarki przeciwpożarowej w piwnicach budynku, przygotowanie otworu pod wyjście awaryjne ze schronu, wyprowadzenie przewodu zasilającego do projektowanej rozdzielnicy piętrowej (pustej).
Parter: zakres robót na tym poziomie obejmuje kompletnie wykończone pomieszczenia-gotowych do użytkowania, tj. m.in. wykonanie ścian w technologii mieszanej: pustaki ceramiczne wraz z trzpieniami żelbetowymi (ściany nośne i działowe), wykonanie stropu i schodów, montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami, montaż witryn aluminiowych, montaż wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz elektrycznych, drzwi wewnętrznych, roboty wykończeniowe - parter budynku z częściowym odbiorem do użytkowania, w zakresie Wykonawcy - należy wykonać zgodnie z projektem.
Piętro I: zakres robót na tym poziomie obejmuje wykonanie ścian nośnych w technologii mieszanej: pustaki ceramiczne wraz z trzpieniami żelbetowymi (ściany nośne ), wykonanie ścianek działowych na całym zakresie rozbudowy budynku, wykonanie izolacji akustycznej na stropie w zakresie komunikacji, wykonanie wylewki w zakresie komunikacji między windą, schodami oraz starą częścią budynku, ułożenie płytek w zakresie komunikacji, wykonanie sufitów podwieszanych modułowych w zakresie komunikacji, wykonanie instalacji elektrycznych oraz instalacji centralnego ogrzewania - pełna instalacja w komunikacji, wykonanie rozdzielni oraz wyjścia przewodami do pomieszczeń na 1 piętra budynku, montaż stolarki wewnętrznej w komunikacji, wykonanie stropu żelbetowego nad kondygnacją oraz wykonanie schodów na 1 piętro, , montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż witryn aluminiowych, wykonanie zielonego dachu na tarasie budynku z obróbką i balustradą szklaną, wykonanie schodów pomiędzy 1 piętrem a poddaszem wraz z wykonaniem ścianek oddzielenia pożarowego oraz montażem stolarki przeciwpożarowej (wklejenie w strop prętów).
Piętro II : zakres obejmuje wykonanie konstrukcji żelbetowych - słupów, stropu żelbetowego, przebudowa dachu w części połączenia rozbudowy i istniejącego budynku, wykonanie izolacji termicznych oraz hydroizolacji, wykonanie attyki budynku, wykonanie ścian murowych, montaż ścianek aluminiowych zgodnie z projektem
Dodatkowo w zakresie zadania do wykonania jest (w ramach rozbudowy budynku)
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz wyprawa elewacyjna ścian zewnętrznych
- wykonanie wyprawy elewacyjnej budynku
- wykonanie elewacji wentylowanej na części budynku
- obróbki blacharskie na elewacji
- instalacja odgromowa
- wykonanie daszków na zawiesiach
- wykonanie schodów zewnętrznych z piwnic
- montaż napisu na elewacji budynku
- przeniesienie skraplacza agregatu wody lodowej na nowo projektowany dach
Zadanie dodatkowo obejmuje dostawę i montaż windy zgodnie z projektem.
4a. Zakres 2 - dotyczy pomieszczeń usytuowanych na parterze budynku dostosowanych dla potrzeb CUS, stanowi część robót koniecznych do wykonania na tym poziomie, zakres robót jest zawarty w przedmiarze robót w dziale 2-koszty kwalifikowane, pozostałe roboty zawarte są kosztorysie w tzw. kosztach niekwalifikowanych i powinny być ujęte w zakresie 1.
4b. Zakres 3 – dostawa i montaż windy-roboty dotyczące tej części zawarte są w odrębnym przedmiarze robót pn. „przedm. winda”, dotyczą dostawy i montażu windy wraz z robotami towarzyszącymi
5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
9. Zasada DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak:
1) łagodzenie zmian klimatu,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,
4) gospodarka o obiegu zamkniętym,
5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,
6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów.
10. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”), której wymóg wynika z:
1) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32021R0241,
2) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852.
11. Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do:
1.1. przestrzegania obowiązujących przepisów dot. ochrony środowiska na etapie budowy,
1.2. przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów, urządzeń itp.
1.3. prowadzenia segregacji odpadów w trakcie budowy,
1.4. uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót,
1.5. usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
1.6. prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie budowy,
1.7. prowadzenia prac w porze dziennej,
1.8. budowy, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy,
1.9. zabezpieczenia i ochrony placu budowy
1.10. zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy.
12. Wykonawca zobowiązany jest dokumentować Zamawiającemu prowadzenie robót zgodnie z zasadą DNSH.
13. Przedmiotowe zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
14. Zakres 2 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Projekt pn. „Centrum Usług Społecznych w Połańcu”.
Wymagania dodatkowe:
17. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 60 miesięcy, a max. 72 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
13
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2026-05-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK