BZP: Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a – 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r – 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
30.04.2025
2025/BZP 00213395/01
Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a – 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r – 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a – 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r – 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22c77eb-49d5-446e-b852-e2675efcdcbd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Organizacja obozów sportowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d22c77eb-49d5-446e-b852-e2675efcdcbd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
(SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
oraz poczty elektronicznej. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy ezamowienia. Składanie ofert/wniosków/prac
konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania
ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę
oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Centralnym Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl lub przy użyciu poczty elektronicznej.
2. Komunikacja za pomocą Platformy e-Zamówienia:
1) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne (przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania).
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na
temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.
3) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań
i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Centralny Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
1) Osobą ze strony Centralnego Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami
jest: Krzysztof Abratowski – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, adres email:
kabratowski@stalowawola.pl
zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37 450 Stalowa Wola Pani Danuta Bednarz;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e mail: iod.scuw@stalowawola.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a – 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r. – 06.06.2025 r. PSP 12 w Stalowej Woli prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.;
• Pani/Pan a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , prawo do w niesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.99.2025.KA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zapewnienia bazy pobytowej wraz z wyżywieniem w miejscowości Janów Lubelski lub w odległości nieprzekraczającej 20 km od miejscowości Janów Lubelski liczonej w linii prostej jako promień okręgu, a także bazy rekreacyjno-sportowej podczas obozu sportowego dla uczniów klasy sportowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 w Stalowej Woli w dniach 04.06.2025 r. – 06.06.2025 r.
2. Grupę uczestników stanowi maksymalnie - 24 osoby.
3. Liczba osób, tj. 24 uczestników obozu sportowego, wykazana przez Zamawiającego ma wymiar szacunkowy maksymalny - pozwalający na prawidłową wycenę oferty. Liczbę tę Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do wyliczenia składanej przez siebie oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia (przypadki losowe) wskazanej w pkt. 2 liczby uczestników o maksymalnie 5 osób (bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy w tym zakresie) - co oznacza, że w obozie weźmie udział co najmniej 19 uczestników, a ostateczna liczba uczestników zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem obozu sportowego.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje zapewnienie bazy pobytowej
i wyżywienia oraz bazy rekreacyjno - sportowej podczas trzydniowego (dwa osobodni) obozu sportowego.
5. Podczas obozu sportowego wykonawca zapewni:
1) Noclegi - zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie wraz z wyżywieniem zlokalizowanym w miejscowości Janów Lubelski 23-300 (woj. Lubelskie) lub
w odległości nieprzekraczającej 20 km od zbiegu ulic Sukienniczej (DK 74) oraz Ulanowskiej (DW 878) miejscowości Janów Lubelski 23-300 (woj. Lubelskie) liczonej w linii prostej jako promień okręgu o standardzie zapewniającym bezpieczeństwo
i komfort adekwatny do potrzeb uczestników oraz świadczącym usługi gastronomiczne, tj. serwującym posiłki w formie śniadań i obiadów oraz salą dydaktyczną, która powinna posiadać co najmniej 24 miejsc siedzących dla 24 uczestników.
W celu weryfikacji czy wskazany/zaproponowany przez Wykonawcę hotel/pensjonat zlokalizowany jest miejscowości Janów Lubelski 23-300 (woj. Lubelskie) lub zlokalizowany jest w odległości nieprzekraczającej 20 km od zbiegu ulic Sukienniczej (DK 74) oraz Ulanowskiej (DW 878) miejscowości Janów Lubelski 23-300 (woj. Lubelskie) Centralny Zamawiający posłuży się ogólnodostępnymi i bezpłatnymi narzędziami dostępnymi na stronie internetowej:
https://mapa.targeo.pl/22.4084926,50.7071865,20
2) Wyżywienie uczestników obozu (2 x 24 śniadań, 2 x 24 obiadów).
3) Bazę rekreacyjno – sportową: udostępnienie nieodpłatnie miejsc umożliwiających przeprowadzenie zajęć rekreacyjno - sportowych, boisko wielofunkcyjne, sala ze stołem do piłkarzyków i ze stołem do tenisa stołowego i stołem do bilarda). Baza rekreacyjno – sportowa winna znajdować się na terenie ośrodka zakwaterowania
i wyżywienia (hotelu/pensjonatu) wskazanego/zaproponowanego przez Wykonawcę tj. pod tym samym adresem lub w odległości nieprzekraczającej 20 minut drogi pieszo (dostępnej dla wszystkich) od adresu ośrodka hotelu/pensjonatu wskazanego/zaproponowanego przez Wykonawcę.
W celu weryfikacji miejsca lokalizacji wskazanej/zaproponowana przez Wykonawcę Bazy rekreacyjno – sportowej Centralny Zamawiający posłuży się ogólnodostępnymi
i bezpłatnymi narzędziami dostępnymi na stronie internetowej:
https://www.google.com/maps
wpisując adres hotelu/pensjonatu wskazanego /zaproponowanego przez Wykonawcę oraz adres zaproponowanej Bazy rekreacyjno – sportowej, a następnie wybierając najszybszą dostępną dla wszystkich drogę pieszą za pomocą narzędzi udostępnionych przez https://www.google.com/maps.
6. Zamawiający informuje, że wymaga od Wykonawcy spełnienia wszystkich ciążących na nim jako na pracodawcy obowiązków dotyczących działalności bezpośrednio związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub opieką nad nimi, określonych w ustawie z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024, poz. 560 ze zm.).
1) W szczególności, Wykonawca jest zobowiązany do:
a) Uzyskania i aktualizacji informacji, czy osoby mające bezpośredni kontakt z małoletnimi w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia są wpisane do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS) z dostępem ograniczonym, zgodnie z art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Weryfikacja powinna być dokonana każdorazowo przed dopuszczeniem danej osoby do wykonywania pracy z małoletnimi oraz systematycznie aktualizowana w trakcie realizacji zamówienia.
b) Dokumentowania przeprowadzonych czynności w zakresie uzyskania informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz przechowywania dokumentacji przez okres realizacji zamówienia i zgodnie z wymogami przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
c) Wdrożenia wewnętrznych procedur i środków ostrożności zapewniających przestrzeganie przepisów ustawy, w tym w szczególności procedur ochrony małoletnich przed jakimikolwiek formami nadużyć i naruszeń ich bezpieczeństwa, oraz regularnego szkolenia personelu w zakresie obowiązków wynikających z ustawy.
d) Udzielenia Zamawiającemu na jego żądanie wszelkich informacji i dokumentów potwierdzających realizację powyższych obowiązków, w szczególności dokumentacji potwierdzającej brak wpisu danej osoby w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli przestrzegania powyższych wymogów przez Wykonawcę w każdym momencie trwania umowy, a w przypadku stwierdzenia uchybień – do wezwania Wykonawcy do natychmiastowego ich usunięcia oraz do podjęcia działań przewidzianych w umowie. Jakiekolwiek uchybienia w ww. zakresie, skutkujące naruszeniem wyżej wskazanej ustawy, uprawniać będą nadto Zamawiającego do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym. Jeżeli treść wiążącej strony umowy nie będzie stanowić inaczej, prawo do odstąpienia od Umowy z ww. tytułu przysługiwać będzie Zamawiającemu w terminie 30 dni od daty powzięcia informacji o podstawie odstąpienia.
3) W sytuacji, w której wskazane pkt 5 powyżej hotel/pensjonat - miejsce zakwaterowania lub baza rekreacyjno – sportowa zarządzana będzie przez podwykonawcę/podmiot trzeci, wykonawca zapewni spełnienie ww. warunku także przez personel ww. bazy.
7. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) realizacja przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z:
a) treścią zamówienia publicznego wraz z załącznikami,
b) treścią oferty złożonej przez Wykonawcę na realizację zamówienia publicznego,
c) wskazaniami aktualnej wiedzy, przewidzianymi dla tego rodzaju zamówień,
d) zasadami etyki zawodowej,
2) zapewnienie należytego ładu i porządku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zadbanie o właściwy stan techniczny maszyn i urządzeń, wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia;
3) przestrzeganie przepisów BHP i p-pożarowych;
4) naprawienie na swój koszt szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
5) zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt osób, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli przepisy prawa wymagają takich uprawnień.
6) posiadania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
7) wyznaczenie osób do kontaktu w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia i ścisła współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-04 do 2025-06-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie
ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium)
zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja
zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ODLEGŁOŚĆ BAZY REKREACYJNO-SPORTOWEJ OD MIEJSCE ZAKWATEROWANIA (HOTEL/PENSJONAT) WSKAZANEGO/ ZAPROPONOWANEGO PRZEZ WYKONAWCĘ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Centralny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Centralny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Centralny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie:
co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zadanie polegające na świadczeniu kompleksowej usługi hotelowej
i restauracyjnej na terenie jednego obiektu realizowanej przez co najmniej 2 dni obejmującej:
- usługę hotelarską rozumianą jako krótkotrwałe, ogólnie dostępne wynajmowanie pokoi hotelowych w obrębie obiektu wraz z usługami z tym związanymi, oraz
- usługę restauracyjno-gastronomiczną rozumianą jako przygotowanie i podanie posiłku w miejscu, w którym jest on przyrządzany,
dla minimum 15 osób na kwotę nie mniejszą niż 4000,00 zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Centralny Zamawiający nie
żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca składa wraz
z ofertą: oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Centralny Zamawiający nie żąda przedłożenia podmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa wraz z ofertą:
oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:1) Formularz ofertowy - dokument obowiązkowy (Centralny Zamawiający zaleca Załącznik nr 1 do SWZ).
2. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) oświadczenia Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składane odrębnie przez Wykonawcę lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Zobowiązanie o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. (dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podpisane wspólnie przez Wykonawców Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty przekazuje się w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
b) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty przekazuje się w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
c) Jeżeli w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, który przekazuje się w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Uwaga!
Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz. Pełnomocnictwo może zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy
z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Centralnego Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Centralny Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku gdyby wyłoniona
w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Centralny Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
2) Centralny Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w zakresie w jakim wykazują spełnienie warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółki cywilne, konsorcja), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
5) Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich Wykonawców składających ofertę. Realizacja przedmiotu zamówienia w całości koordynowana będzie wyłącznie za pośrednictwem pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie
6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność
za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy będącym załącznikiem do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia - SCUW Stalowa Wola
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 7 UST. 1 USTAWY OSZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ
SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i
2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.