BZP: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH
30.04.2025
2025/BZP 00213498/01
Gmina Bojanów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bojanów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409100
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Parkowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Bojanów
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-433
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bojanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.bojanow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213498
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00192401
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa dróg gminnych” Zakres zadania obejmuje w szczególności:
1. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 15/2, 416, 417/2 w km 0+000-0+167 w miejscowości Stany w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej;
2. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 3531/8, 3805, 3853, 3854 w km 0+000-0+440 w miejscowości Stany w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
3. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 2896/3, 2978/1 w km 0+000-0+056 w miejscowości Przyszów w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
4. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 1214/2, 1228, w km 0+000-0+090 w miejscowości Ruda w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
5. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 1214/2, 1251/2 w km 0+000-0+145 w miejscowości Ruda w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
6. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 1380, 1386/2 w km 0+000-0+068 w miejscowości Ruda w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
7. Przebudowę drogi wewnętrznej od km 0+0000 do km 0+350 na działkach nr ewid. 694 i 818 w miejscowości Spie oraz na działkach nr ewid. 2214, 2215/9 w miejscowości Bojanów w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej.
8. Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Gwoździec polegającą na budowie chodnika
W ramach ww. zadań Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych
podbudowę z kruszywa łamanego
nawierzchnię z betonu asfaltowego
pobocza z mieszanki niesortowanej wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem
i wyprofilowaniem poboczy
budowę dróg dla pieszych;
budowę cieku przykrawężnikowego;
budowę kanalizacji deszczowej;
przebudowę zjazdów zwykłych;
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa dróg gminnych” Zakres zadania obejmuje w szczególności:
Zakres podstawowy:
1. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 15/2, 416, 417/2 w km 0+000-0+167 w miejscowości Stany w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej;
2. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 3531/8, 3805, 3853, 3854 w km 0+000-0+440 w miejscowości Stany w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
3. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 2896/3, 2978/1 w km 0+000-0+056 w miejscowości Przyszów w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
4. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 1214/2, 1228, w km 0+000-0+090 w miejscowości Ruda w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
5. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 1214/2, 1251/2 w km 0+000-0+145 w miejscowości Ruda w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
6. Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 1380, 1386/2 w km 0+000-0+068 w miejscowości Ruda w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej,
7. Przebudowę drogi wewnętrznej od km 0+0000 do km 0+350 na działkach nr ewid. 694 i 818 w miejscowości Spie oraz na działkach nr ewid. 2214, 2215/9 w miejscowości Bojanów w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej.
8. Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Gwoździec polegającą na budowie chodnika
W ramach ww. zadań Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych
podbudowę z kruszywa łamanego
nawierzchnię z betonu asfaltowego
pobocza z mieszanki niesortowanej wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem
i wyprofilowaniem poboczy
budowę dróg dla pieszych;
budowę cieku przykrawężnikowego;
budowę kanalizacji deszczowej;
przebudowę zjazdów zwykłych;
Zakres w ramach prawa opcji:
1. Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 566, 1239, 4846/3, 4846/28, 4846/29, 4846/40 w km 0+000 – 0+780 oraz w km 0+000 - 0+200 (łącznik) w miejscowości Ruda
W ramach ww. zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych
podbudowę z kruszywa łamanego
nawierzchnię z betonu asfaltowego
pobocza z mieszanki niesortowanej wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem
i wyprofilowaniem poboczy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp. 1.
1. W ramach „prawa opcji” mogą zostać zlecone następujące dodatkowe roboty budowlane:
Przebudowę drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 566, 1239, 4846/3, 4846/28, 4846/29, 4846/40 w km 0+000 – 0+780 oraz w km 0+000 - 0+200 (łącznik) w miejscowości Ruda.
2. Maksymalna wartość opcji: wartość całego zadania objętego prawem opcji określona w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w przypadku, gdy będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
3. „Prawo opcji” jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. „Prawo opcji” stwarza po stronie Zamawiającego zobowiązanie do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym, natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, z kolei obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zamówienia w całości, to jest w zakresie zadeklarowanym i poszerzonym. Wykonawcy nie przysługuje natomiast prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeśli Zamawiający nie skorzysta ze swego uprawnienia do opcji w toku realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu „prawa opcji” albo skorzystania z „prawa opcji” w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu „prawa opcji”, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu „prawa opcji” albo skorzystania z „prawa opcji” w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu „prawa opcji”. W szczególności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego realizacji „prawa opcji” ani wnosić roszczenia o zapłatę spodziewanych korzyści.
4. W ramach „prawa opcji” dodatkowe roboty uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji” w szczególności, gdy nie uzyska środków
finansowych na ten cel.
5. Jeżeli Zamawiający skorzysta z „prawa opcji” obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym „prawem opcji” na warunkach określonych w OPZ. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia objętego „Prawem opcji” na podstawie zapisów zawartych w umowie podstawowej. Uruchomienie „prawa opcji” nie będzie wymagało zmiany umowy.
6. W celu uruchomienia „prawa opcji” Zamawiający przed upływem 2 miesięcy od daty podpisania Umowy złoży Wykonawcy (pisemnie) oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z „prawa opcji”. Oświadczenie będzie stanowiło załącznik do umowy. Nie jest wymagana zgoda Wykonawcy na wykonanie „prawa opcji”.
Termin realizacji zamówienia objętej prawem opcji : 2 miesiące od dnia złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba powtórzenia prac budowlanych, określonych
w opisie przedmiotu zamówienia, w obiekcie na którym będą prowadzone prace zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót wyszczególnionych w Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
3. Warunkiem udzielenia zamówienia z wolnej ręki na powtórzenie podobnych robót budowlanych jest realizacja tych prac w terminie, z najwyższą starannością oraz zapewnienie wykonania robót budowlanych w standardzie nie gorszym niż w zamówieniu podstawowym i wykonawca zaakceptuje warunki dotychczasowej umowy jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba powtórzenia prac budowlanych, określonych
w opisie przedmiotu zamówienia, w obiekcie na którym będą prowadzone prace zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót wyszczególnionych w Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
3. Warunkiem udzielenia zamówienia z wolnej ręki na powtórzenie podobnych robót budowlanych jest realizacja tych prac w terminie, z najwyższą starannością oraz zapewnienie wykonania robót budowlanych w standardzie nie gorszym niż w zamówieniu podstawowym i wykonawca zaakceptuje warunki dotychczasowej umowy jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-06 10:00
Po zmianie:
2025-05-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-06 10:15
Po zmianie:
2025-05-12 10:15