Fundacja WOŚP ogłasza konkurs ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży wyrobów i sprzętu medycznego dla hospicjów i oddziałów onkologii dziecięcej
15.04.2025
34372055
FUNDACJA WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
ul. DOMINIKAŃSKA 19C
02-738
WARSZAWA
FUNDACJA WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
ogłasza 79. Konkurs Ofert
i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży
w celu podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji
. PRZEDMIOT OFERTY – wyroby i sprzęty medyczne dla hospicjów i oddziałów onkologii dziecięcej:
- Aparat do znieczuleń – 15 szt.
- Aparat RTG przyłóżkowy – 12 szt.
- Aparat USG mobilny – 13 szt.
- Aparat USG Premium – 11 szt.
- Cytometr – 3 szt.
- Inhalator – 135 szt.
- Koncentrator tlenu stacjonarny – 178 szt.
- Laser do pielęgnacji śluzówek - 23 szt.
- Monitor oddechu – 37 szt.
- Pompa do żywienia dojelitowego – 50 szt.
- Pompa do żywienia pozajelitowego – 11 szt.
- Pompa infuzyjna strzykawkowa – 395 szt.
- Pompa objętościowa – 341 szt.
- Pulsoksymetr – 298 szt.
- Ssak – 215 szt.
Wyżej wskazane ilości mogą zostać zakupione od różnych Oferentów. Ostateczna wersja ilości przyjętych do kontraktów zostanie określona po przeprowadzonych negocjacjach w trakcie Konkursu Ofert.
II. DOKUMENTACJA KONKURSOWA
Specyfikacja Istotnych Warunków Kontraktu, Wzór Oferty Wstępnej oraz Regulamin procedur stosowanych przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy zawieraniu kontraktów na zakup wyrobów medycznych określonych w pkt. I. w drodze Konkursu Ofert – zostaną dostarczone drogą elektroniczną po obowiązkowym przystąpieniu do Konkursu na platformie konkursowej: konkursofert.wosp.org.pl.
Warunkiem otrzymania dokumentacji konkursowej, przyjęcia oferty wstępnej i dopuszczenia do udziału w Konkursie Ofert jest wpłata na rzecz pokrycia kosztów przeprowadzenia Konkursu w wysokości 4.000,00 zł netto+23% VAT – od jednego podmiotu, niezależnie od ilości ofert, które podmiot ma zamiar złożyć – dokonana na konto bankowe Spółki Złoty Melon Sp. z o.o. w Alior Banku nr: 51 2490 0005 0000 4520 1469 6832. Spółka Złoty Melon jest wykonawcą w imieniu Fundacji, czynności organizacyjnych związanych z Konkursem Ofert WOŚP. Do każdej wpłaty wystawiona zostanie faktura VAT z zastosowaniem obowiązującej stawki.
Pobranie dokumentów konkursowych będzie możliwe od dnia 17.04.2025 r., po udokumentowaniu wpłaty (skan potwierdzenia wpłaty przesłany mailem na adres: martyna.krzyzanska@wosp.org.pl; w mailu należy podać obowiązkowo: dane do wystawienia faktury VAT).
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Dokumenty Formalnoprawne (Koperta nr 1), będące zapowiedzią złożenia wstępnej oferty sprzedaży wyrobów medycznych określonych w pkt. I., należy dostarczyć w formie elektronicznej na podany w SIWK adres mailowy do dnia 06.05.2025 r., natomiast koperty z Ofertami Wstępnymi (Koperta nr 2) należy dostarczyć w formie papierowej do biura Fundacji w Warszawie ul. Dominikańska 19c do godz. 15.00 w dniu 14.05.2025 r.
IV. TERMIN OTWARCIA OFERT WSTĘPNYCH I PROWADZENIA NEGOCJACJI
Otwarcie Ofert Wstępnych odbędzie się w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie, ul. Łączyny 5 w dniu 19.05.2025 r. ok. godz. 8:30 (obowiązkowe osobiste stawiennictwo jednego przedstawiciela Oferenta przy otwarciu ofert, pod rygorem nie otwierania i nie rozpatrywania złożonej Oferty).
Negocjacje będą się odbywały w dniach: 19-21.05.2025 r.
Szczegółowy plan rozpatrywania ofert i prowadzenia negocjacji podany na platformie konkursowej może być zmieniony w toku Konkursu Ofert.
Fundacja WOŚP może przesunąć termin otwarcia ofert i przeprowadzenia negocjacji wyznaczając równocześnie nowy termin bądź odwołać Konkurs Ofert zwracając Oferentom wpłaconą kwotę bez ponoszenia skutków prawnych.