BZP: Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę piwa na potrzeby Opery Leśnej przy ul. Moniuszki 12 w Sopocie na okres 6 miesięcy w roku 2025
03.04.2025
2025/BZP 00176264/01
Bałtycka Agencja Artystyczna BART
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę piwa na potrzeby Opery Leśnej przy ul. Moniuszki 12 w Sopocie na okres 6 miesięcy w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bałtycka Agencja Artystyczna BART
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki, 12
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-829
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 534488919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.szkatulski@kklaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bart.sopot.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
artystyczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę piwa na potrzeby Opery Leśnej przy ul. Moniuszki 12 w Sopocie na okres 6 miesięcy w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2028208d-2acd-44a2-87d8-ea424e9ec446
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2028208d-2acd-44a2-87d8-ea424e9ec4463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2028208d-2acd-44a2-87d8-ea424e9ec446
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 182379,28 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
umowa ramowa na sukcesywną dostawę piwa na potrzeby Opery Leśnej przy ul. Moniuszki 12 w Sopocie w roku 2025 na okres 6 miesięcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 15961000-2 - Piwo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówień max. do 30% wartości zamówienia podstawowego, poprzezzwiększenie ilości dostaw w ilości większej niż podana w załączniku nr 1 do SWZ lub wydłużenia okresu świadczenia
dostaw poza okres obowiązywania umowy.
Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu zakończenia umowy, poprzez
złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy. Decyzję o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający podejmuje w oparciu o
przesłanki ekonomiczne i techniczne.
Rozliczenie prawa opcji nastąpi analogicznie, jak zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczejWykonawca musi wykazać, że posiada wydane na podstawie art. 9 i n. Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu
w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2151 ze zm.) zezwolenia na obrót hurtowy napojami
alkoholowymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie, min. 1 wykonawca realizujący bezpośrednio zamówienie musi
spełniać ten warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie obrotu hurtowego napojami alkoholowymi wydane na podstawie art. 9 i
n. Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2151
ze zm.), tj.: do 4,5% alkoholu oraz na piwo wydane przez marszałka województwa.
2) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca
załącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w
postepowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie Wykonawcy znajduje się w treści formularza ofertowego, nie należy go składać na osobnym formularzu.
3. W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o
analogicznej treści.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy – należy w nim wskazać cenę całkowitą brutto za wykonanie całości zamówienia (suma cenjednostkowych);
2) formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ – należy go złożyć wraz z formularzem
ofertowym i wskazać w nim ceny jednostkowe;
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy);
7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do
wykluczenia składa także oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia przez te podmioty.
10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie złożone przez tych
podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy
podwykonawcom.