BZP: „Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu”
14.04.2025
2025/BZP 00190381/01
Gmina Torzym
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Torzym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Torzym
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-235
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@torzym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47af10af-221b-4967-9a0a-e0c7191ce47d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061219/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Kompleksowa termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Torzymiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 Priorytet 2 „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Lubuskiego”, Działanie 2.1 „Efektywność energetyczna – dotacje”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/torzym3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/torzym
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/torzym
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Torzym,
ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: urzad@torzym.pl lub
pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@torzym.pl. Z
inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w
celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a
następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów
do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę (jeśli zajdzie taka konieczność) oraz uzyskanie innych decyzji
administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku
szkoły podstawowej w Torzymiu”
2. Wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowana przez
Wykonawcę, STWiORB zaakceptowane/zatwierdzone przez Zamawiającego oraz odpowiednie przepisy prawa.
3. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne prace zapewniające prawidłowe funkcjonowanie modernizowanego
obiektu budowlanego. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami
określonymi w załączonym Programie Funkcjonalno – Użytkowym, Wykonawca w ramach ceny oferty, zaprojektuje i
wykona następujące roboty budowlane.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają warunki udziału wpostępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotyczące:
1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE
WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na kwotę min. 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych)
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oprócz dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku (Dz.U. 2020 poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia i złożenia
następujących kryteriów i środków dowodowych:
1) Wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – to w tym okresie co najmniej jedna robota budowlana polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu
termomodernizacji min. jednego budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia
3.500 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą oni spełniać
łącznie w taki sposób, że jeden z Wykonawców wykaże, że zaprojektował termomodernizację budynku użyteczności
publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia nie mniejszej niż 3.500,0 m2, a inny Wykonawca wykaże
realizację termomodernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia nie
mniejszej niż 3.500,0 m2
2) Wykaz osób, które czynnie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobligowany jest podać
zakres wykonanych prac oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami a w szczególności:
• Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa lub aktualne uprawnienia równoważne do powyższych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia –
1 osoba.
Kierownik musi posiadać min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy robót konstrukcyjnych,
• Kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba;
• Kierownika robót branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
• Projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
Projektant musi posiadać min 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej.
• Projektanta branży architektonicznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
Projektant musi posiadać min 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta branży architektonicznej.
• Projektanta branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
• Projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
3) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie w/w zamówienia z należytą starannością
(np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie umowy przez podmiot zlecający zamówienie).
4) Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oprócz dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku (Dz.U. 2020 poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia i złożenia następujących kryteriów i środków
dowodowych:
1) Wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to
w tym okresie co najmniej jedna robota budowlana polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu termomodernizacji min. jednego
budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia 3.500 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą oni spełniać łącznie w taki
sposób, że jeden z Wykonawców wykaże, że zaprojektował termomodernizację budynku użyteczności publicznej lub budynku
wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia nie mniejszej niż 3.500,0 m2, a inny Wykonawca wykaże realizację termomodernizacji
budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia nie mniejszej niż 3.500,0 m2
2) Wykaz osób, które czynnie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobligowany jest podać zakres wykonanych prac oraz
informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami a w szczególności:
• Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjnobudowlanej
lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub
aktualne uprawnienia równoważne do powyższych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba.
• Kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba;
• Kierownika robót branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
• Projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
• Projektanta branży architektonicznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez
ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
• Projektanta branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w
zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
• Projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oprócz dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku (Dz.U. 2020 poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia i złożenia
następujących kryteriów i środków dowodowych:
1) Wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – to w tym okresie co najmniej jedna robota budowlana polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu
termomodernizacji min. jednego budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia
3.500 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą oni spełniać
łącznie w taki sposób, że jeden z Wykonawców wykaże, że zaprojektował termomodernizację budynku użyteczności
publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia nie mniejszej niż 3.500,0 m2, a inny Wykonawca wykaże
realizację termomodernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o powierzchni ocieplenia nie
mniejszej niż 3.500,0 m2.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać nazwę postępowania, do którego się odnosi, precyzować zakres
umocowania oraz wskazywać pełnomocnika, wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.
Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi podpisać się pod takim pełnomocnictwem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.