BZP: Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
15.04.2025
2025/BZP 00192667/01
"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366067087
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@parkavia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.avia-swidnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność w zakresie sportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b36f41b-4e3f-4109-969a-5e5f7bea77fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b36f41b-4e3f-4109-969a-5e5f7bea77fd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający upoważnia członków komisji przetargowej do kontaktu z Wykonawcami za pośrednictwem email: kontakt@aviaswidnik.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b36f41b-4e3f-4109-969a-5e5f7bea77fd
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w post. o udzielenie zam. publ. musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektron. lub dokumentów elektron. będących kopią elektron. treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządz. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Jeżeli dokumenty elektron., przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektron., zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komun. w post., z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postęp., odbywa się drogą elekton. za pośr. formularzy do komun. dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególn. przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komun. umożliwiają również dołączenie załączn. do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewn. lub wewn. W zależności od rodzaju podpisu i typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadom. uprzednio podpisane dokum. wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platf. e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platf. e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platf. e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postęp. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie post. w zakładce „Komunikacja”.
9. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośredn. „Formularzy do komunikacji” wynosi 250MB (wielkość dot. plików przesyłanych jako załączn. do 1 formularza)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu (Miejski Klub Sportowy AVIA Świdnik, ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik, tel. +48 81 524 41 83, kontakt@avia-swidnik.pl, http://avia-swidnik.pl);
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o. Szczegółowy opis oraz ilości wskazano w załączniku do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2. Dostawy, o których mowa w ust. 1, będą realizowane sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowane ilości, wskazane w dokumentach postępowania, to ilości referencyjne przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zakupu poszczególnych pozycji asortymentowych w większych ilościach niż referencyjne, kosztem zmniejszenia ilości pozostałych pozycji asortymentowych. W wyniku zmian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych maksymalna wartość wynagrodzenia określona w umowie z Wykonawcą nie może ulec zwiększeniu.
3. Minimalny poziom zamówień, które Zamawiający jest zobligowany zrealizować, wynosi 60% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie z Wykonawcą.
4. Okres gwarancji na cały asortyment, o którym mowa w ust. 1 – 3 wynosi min. 24 miesiące.
5. Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a. dokonywania dostaw odzieży i sprzętu sportowego na rzecz indywidualnych odbiorców (bez udziału Zamawiającego), którzy będą finansowali zakupy ze środków prywatnych (np. zakupy rodziców lub sponsorów na rzecz akademii sportowych MKS Avia Świdnik sp. z o.o.), a asortyment ten będzie odpowiadał asortymentowi, który jest dostarczany na rzecz Zamawiającego. Cena asortymentu z przeznaczeniem do osób indywidualnych będzie stanowiła maksymalnie 110% cen określonych w ofercie Wykonawcy;
b. zapewnienia oferty do indywidualnych odbiorców, która poza asortymentem wskazanym w pkt a. będzie obejmowała w szczególności następujący asortyment:
i. Czapka zimowa - przeznaczona do użytkowania podczas treningów piłkarskich oraz rozgrzewek w warunkach jesienno-zimowych. Przystosowana do intensywnej aktywności fizycznej na zewnątrz, zapewniająca komfort cieplny oraz swobodę ruchów. Czapka z wysokiej jakości tkaniny (poliester min. 90%), o właściwościach oddychających, elastycznych i szybkoschnących. Podszewka czapki z czesanego mikropolaru. Krój czapki przylegający (anatomiczny), dopasowany do kształtu głowy, nieprzesuwający się podczas biegu czy gry, mieszczący się pod kapturem lub opaską. Czapka dostępna w rozmiarach juniorskich oraz seniorskich. Czapka zaprojektowana wg wskazań Zamawiającego, możliwość nanoszenia nadruków w technologii trwałej lub haftu.
ii. Kurtka ortalionowa sportowa - nie krępująca ruchów, przeznaczona do użytkowania przez zawodników podczas treningów. Przystosowana do użytku w warunkach deszczowych, wietrznych oraz przy niższych temperaturach. Materiał zewnętrzny wysokiej jakości ortalion. Kurtka lekka, przeciwdeszczowa, tkanina 100 % poliester o właściwościach wodoodpornych i wiatroszczelnych. Główny zamek błyskawiczny na całej długości, dwie kieszenie zapinane na zamki błyskawiczne, kaptur chowany w kołnierzu, elastyczne mankiety. Dostępna w rozmiarach od 128 cm do 3XL. Kurtka zaprojektowana wg wskazań Zamawiającego, możliwość nanoszenia nadruków w technologii trwałej lub haftu.
iii. Kurtka sportowa zimowa – wykonana z wygodnego, hydrofobowego materiału. Kurtka z kapturem, kieszenie zapinane na zamek z wnętrzem z polaru, główny zamek na całej długości, mankiety z elastyczną taśmą. Dostępna w rozmiarach od 140 cm do 3XL. Kurtka zaprojektowana wg wskazań Zamawiającego, możliwość nanoszenia nadruków w technologii trwałej lub haftu.
iv. Komplet dresowy treningowy – wykonany z materiału wysokiej jakości, wytrzymałego na rozdarcia, zapewniającego odpowiednią wentylację, poczucie komfortu, zachowującego kolor i kształt po wielokrotnym praniu. Bluza bez kaptura wykonana 100% poliester. Rękawy zakończone ściągaczem, zamek błyskawiczny (1/4 długości) z samoblokującym suwakiem, dół bluzy ze ściągaczem, kołnierz ze stójką. Spodnie wykonane 100% poliester. Spodnie w pasie z gumką i płaskim ściągaczem, zamki u dołu nogawek z samoblokującym suwakiem. Komplet dresowy dostępny w rozmiarach od 116 cm do 3XL. Komplet zaprojektowany wg wskazań Zamawiającego, możliwość nanoszenia nadruków w technologii trwałej lub haftu.
v. Plecak sportowy - przeznaczony do transportu sprzętu sportowego przez zawodników. Przystosowany do codziennego użytkowania podczas treningów, meczów i wyjazdów. Plecak z wytrzymałego materiału syntetycznego (poliester 100%), odporny na ścieranie, zabrudzenia i warunki atmosferyczne. Pojemność min. 30 litrów. Główna komora o dużej pojemności, półsztywna wyścielana wkładka dolna na buty, dodatkowa kieszeń z przodu zasuwana na zamek, dno plecaka wzmocnione odporne na przetarcia i wilgoć, wyścielany uchwyt oraz plecy z siateczką. Plecak zaprojektowany wg wskazań Zamawiającego, możliwość nanoszenia nadruków w technologii trwałej lub haftu.
vi. Koszulka polo - z kołnierzykiem z krótkim rękawem wykończone ściągaczem lub standardowym obszyciem, zapinana na 3 guziki z materiałowa plisą. Oficjalna odzież reprezentacyjna, zapewniająca wygodę oraz estetyczny, sportowo-elegancki wygląd. Koszulka wykonana z materiału wysokiej jakości, wytrzymałego na rozdarcia, zapewniającego odpowiednią wentylację, poczucie komfortu, zachowującego kolor i kształt po wielokrotnym praniu. Koszulka wykonana w min. 85% poliester. Koszulka dostępna w rozmiarach od 116 do 3XL. Koszulka zaprojektowana wg wskazań Zamawiającego, możliwość nanoszenia nadruków w technologii trwałej lub haftu.
vii. Skarpetogetry - wyprodukowane z szybkoschnącej tkaniny. Wytrzymale, dobrze trzymające się nogi i nie zsuwające się. Trzymające ochraniacze na swoim miejscu. Ściągacze na śródstopiu i kostce. Wykonane w min. 85% poliester. Dostępne w wielu wersjach kolorystycznych (szczególnie odcienie żółtego i niebieskiego), w wersji ze stopą. Skarpetogetry dostępne w rozmiarach od 33 do 46.
viii. Skarpety - funkcyjne skarpety sportowe oddychające z miękka stopą i prążkowanym rękawem skarpety, przeznaczone do codziennego użytku podczas treningów, meczów i innych aktywności sportowych. Skarpety wykonane z materiału wysokiej jakości (mieszanka domieszki bawełny min. 60%, elastanu min. 20%, poliesteru min. 5%), wytrzymałego na rozdarcia. Klasyczny krój skarpetki (długość do połowy łydki), elastyczny ściągacz w górnej części skarpety, który utrzymuje ją na miejscu, nie uciskając nogi, bezuciskowy ściągacz w okolicy śródstopia, poprawiający stabilność skarpety podczas intensywnego ruchu. Możliwość stworzenia własnego projektu skarpet z nadrukiem herbu Klubu wykonanym w technologii trwałej lub haftu. Dostępne w rozmiarach od 33 do 46. Skarpetki dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych - białe i czarne.
ix. Torba sportowa - torba sportowa przeznaczona do transportu sprzętu sportowego przez zawodników. Przystosowana do codziennego użytkowania podczas treningów, meczów i wyjazdów. Torba z wytrzymałego materiału syntetycznego (poliester 100%), odporny na ścieranie, zabrudzenia i warunki atmosferyczne. Pojemność min. 60 litrów. Główna komora o dużej pojemności, oddzielna komora dolna na obuwie (półsztywna), dodatkowa kieszeń z przodu zasuwana na zamek, wytrzymała i odporna na ścieranie podstawa torby. Torba zaprojektowana wg wskazań Zamawiającego, możliwość nanoszenia nadruków w technologii trwałej lub haftu.
x. Koszulka treningowa - z krótkim rękawem wykonana z materiału miękkiego, wysokiej jakości, wytrzymałego na rozdarcia, szybkoschnącego, oddychającego, zapewniającego odpowiednią wentylację, poczucie komfortu, zachowującego kolor i kształt po wielokrotnym praniu. Fason slim-fit (taliowany). Ergonomiczna konstrukcja koszulki zapewniająca maksymalny komfort ruchów. Dopasowany i elastyczny materiał. Dekolt w serek lub okrągły. Koszulka wykonana 100% poliester. Możliwość zaprojektowania własnej koszulki lub standardowy katologowy model koszulki. Brak limitu nadruku, nadruk wykonany w technologii trwałej lub haft. Dostępne w rozmiarach od 116 do 3XL.
c. umożliwienia zakupów indywidualnych, o których mowa w pkt a i b w szczególności poprzez Internet np. za pośrednictwem sklepu internetowego.
6. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy Wykonawca pełni rolę partnera technicznego. Uprawnienia i przywileje partnera technicznego:
a. posługiwanie się tytułem „Partner Techniczny”,
b. prezentacja spikerska Partnera Technicznego podczas meczów pierwszych zespołów Avii Świdnik,
c. ekspozycja spotu reklamowego na telebimie (wymiar 3x4m, produkcja po stronie Partnera),
d. ekspozycja banneru na Stadionie Miejskim w Świdniku (produkcja po stronie Klubu),
e. ekspozycja rollupu podczas meczów domowych PZL LEONARDO Avii Świdnik,
f. umieszczenie logotypu Partnera Technicznego na stronie internetowej Klubu,
g. umieszczenie logotypu Partnera Technicznego na materiałach drukowanych,
h. oznaczenie w postach na platformie Facebook,
i. post dedykowany o podjęciu współpracy z Partnerem Technicznym,
j. po cztery Karnety VIP na mecze pierwszej drużyny Avia Świdnik oraz PZL LEONARDO Avia Świdnik
4.2.6.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ostateczna to suma przyznanych punktów w kryteriach: „Cena” + "Gwarancja” + ”Termin dostawy zamówień uzupełniających”.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień uzupełniających
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie):Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże:
a) należytą realizację min. 1 zamówienia (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) obejmującego dostawę odzieży sportowej lub sprzętu sportowego o wartości minimum 800.000,00 zł netto albo min. 2 zamówień obejmujących dostawę odzieży sportowej lub sprzętu sportowego o wartości minimum po 497.500,00 zł netto.
Przez dostawę Zamawiający rozumie pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych pisemnych / ustnych zleceń / zamówień realizowanych na rzecz tego samego podmiotu lub kilku podmiotów. Dla dostaw zrealizowanych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującej w dniu zawarcia danej umowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 1020 3176 0000 5302 0234 0222
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium – dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego”.
7. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonają poszczególni wykonawcy. Składają oświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 ust.1 Umowy w następujących przypadkach:a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) w przypadku istotnej zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy,
e) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 46) – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, - jeżeli zmiany określone w pkt. a), b), c), d), e) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
Szerzej we wzorze umowy.