BZP: Modernizacja dachu i tarasu budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Czeladzi
17.04.2025
2025/BZP 00196667/01
Przedszkole Publiczne nr 4
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dachu i tarasu budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Czeladzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271507588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miasta Auby 14
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 265 26 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp4@pp4.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pp4.czeladz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu i tarasu budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Czeladzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4d322c-bd94-4803-bf69-bef2bfc4c329
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00196166/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dachu i tarasu budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Czeladzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pp4-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,194982,555785523a6065b8ca23ba6ce5aca421.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem postanowień dotyczących negocjacji treści oferty oraz przypadku awarii platformy, na której prowadzone jest postepowanie komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj: poprzez Platformę przetargową , która jest stroną internetową prowadzonego postępowania.
2) adres strony internetowej prowadzonego postępowania - strona na której opublikowane będzie postępowanie, udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której będzie prowadzona komunikacja z wykonawcami (URL): Platforma przetargowa: https://pp4-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,194982,555785523a6065b8ca23ba6ce5aca421.html
Ciąg dalszy w Rozdziale 13 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Instrukcje użytkowników Platformy przetargowej - Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową) zobowiązany jest:
1) zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://pp4-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Są tam instrukcje:
a) „Rejestracja Wykonawcy na platformie”,
b) „Zadawanie pytań do postępowania”,
c) „Wymagania techniczne”,
d) „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” oraz
2) zaakceptować „Regulamin korzystania z Platformy przetargowej” dostępny pod adresem:
https://pp4-czeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Regulamin korzystania z Platformy przetargowej - Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem podanym w ust 1 pkt 1).
„ 1)Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy. a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox , Opera
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf. „
4. Wsparcie techniczne - w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
5. Sposób złożenia oferty- Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Zaleca się dokonanie logowania. W celu złożenia oferty należy wejść na stronę platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne t.j: Dz.U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. ( § 2 ust 1 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. (§ 2 ust 2 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).
Ciąg dalszy w Rozdziale 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Regulacje dot RODO ujęto w Rozdziale 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Regulacje dot RODO ujęto w Rozdziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PP4.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki Opis Przedmiotu Zamówienia: Zakres robót budowalnych obejmuje remont budynku przedszkola w zakresie : Remont kominów (naprawa pęknięć otynkowanie pomalowanie obróbki blacharskie sprawdzenie przewodów kominowych) , Robot dachu (rozbiórka pokrycia z papy, rozbiórka obróbek blacharskich renowacja dachu i ogniomurów przy użyciu papy termozgrzewalnej dkd, obróbki blacharskie, montaż rynien dachowych) ; Remont tarasu (rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych, skucie 5 cm warstwy betonu, wykonanie posadzki cementowej o grubości 5 cm, pokrycie tarasu termozgrzewalną wierzchniego krycia); Remont sufitu (odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie i malowanie) ; Demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej; Wywóz i utylizację papy, i gruzu.
Szczegółowy zakres robót ujęto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Zał 4 do SWZ) na który składają się dokumenty: Załącznik Nr 4.1 do SWZ „Dokumentacja Projektowa” Załącznik 4.1.1 Rzut trasu; Załącznik Nr 4.2 do SWZ „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” Załącznik Nr 4.3 do SWZ „Przedmiar robót”. Dokumenty te uzupełniają się wzajemnie. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe Przedmiar ma charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty i oszacowania jej ceny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 100 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto”
„CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą należy złożyć (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu):1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ Oświadczenie to składa Wykonawca, każdy ze wspólników w przypadku składania oferty wspólnie przez konsorcjum lub spółkę cywilną. Jeżeli oświadczenia składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia)
2) Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działające w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, i ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji dla określonej osoby – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 2.
4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki lub umowa spółki cywilnej, z której wynika upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki (nie dotyczy jeżeli wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę).
5) Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie równoważności - jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne (zgodnie z zapisami Rozdziału 8 SWZ) jest obowiązany dołączyć do oferty stosowne przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania równoważne w równym stopniu spełniają wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Należy wpisać te przedmiotowe środki do formularza ofertowego jako załączniki.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Pełnomocnictwo
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oznacza to, że ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest obowiązkowe. Ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo, z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty.
Obowiązek wyznaczenia przedstawiciela uprawnionego do reprezentacji współwykonawców w stosunkach z zamawiającym dotyczy również spółki cywilnej.
2) w przypadku spółki cywilnej wystarczającym będzie, gdy upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, wskazującej jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). Ofertę może podpisać wyznaczony pełnomocnik lub wszyscy wspólnicy spółki.
3) dokument pełnomocnictwa powinien określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wymieniać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców), oraz określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
4) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie,
3. Korespondencja z Pełnomocnikiem - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na adres wskazany w ofercie jako adres do korespondencji.
4. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 pzp w zakresie braku podstaw do wykluczenia - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SWZ) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowne opisano w § 12 Projektowanych postanowień umownych.1. Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, które będą wprowadzane aneksem do umowy:
1) Przedłużenie terminu wykonania „Przedmiotu umowy” w przypadku:
a) wystąpienia zwłoki w realizacji „Przedmiotu umowy” spowodowanej przyczynami, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będąca następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy lub odebrania etapu prac, konieczności poprawy Dokumentacji składającej się na Opis Przedmiotu Zamówienia; b) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie „Przedmiotu umowy” zgodnie z jej postanowieniami- przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; stan pandemii, epidemii; Termin zakończenia robót może zostać przesunięty o czas przerwy w robotach, udokumentowany wpisem do dziennika budowy dokonanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego; d) jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót zgodnie z technologią ich wykonania (jeżeli określone warunki atmosferyczne, temperatura, wilgotność, opady deszczu uniemożliwiają realizację zamówienia zgodnie z wymaganiami/ wytycznymi na kartach produktu określonych materiałów), sytuacja taka będzie potwierdzona przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, po sprawdzeniu uzasadnionego i udokumentowanego wniosku Wykonawcy;
e) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy; f) zmiana zostanie wprowadzona jeżeli nastąpi zawarcie aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 o ile realizacja „robót zamiennych” wpływa na termin wykonania niniejszej umowy. Strony zobligowane są potwierdzić zakres tych robót oraz zasadność ich wykonania w protokole konieczności;
Ciąg dalszy w Projektowanych Postanowieniach umownych (Załacznik Nr 3 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy