BZP: Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r
17.04.2025
2025/BZP 00197124/01
NADLEŚNICTWO BIAŁOWIEŻA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIAŁOWIEŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026851
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciechówka 4
1.5.2.) Miejscowość: Białowieża
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialowieza@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe9eb211-786f-4698-8b8b-de1ee4a97a87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ostały określone w SWZ- w rozdziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest
Nadleśnictwo Białowieża. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem bialowieza@bialystok.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 85 681 24 05.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący
zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.
255-256 ustawy Prawo zamówień publicznych - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a
także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia zostanie
udostępniona w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
8. Niezależnie od postanowień pkt 7 specyfikacji warunków zamówienia powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dane osobowe,
ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia,
2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, konsekwencje niepodania określonych danych określa ustawa Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sortów mundurowych pracownikom Nadleśnictwa Białowieża w 2025 roku.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych pracownikom Nadleśnictwa Białowieża w 2025 roku
wykonanych zgodnie z:
1) Zarządzeniem Nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania
mundurów leśnika dla pracowników lasów Państwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r.
2) Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno–technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Znak: EZ.240.4.2024);
Określone w formularzu ilości poszczególnych sortów mundurowych są ilościami prognozowanymi na rok 2025. Faktyczna ilość może uleć zmianie, pod warunkiem nie przekroczenia wartości przedmiotu Umowy.
Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia stacjonarnego punktu odbioru sortów mundurowych zlokalizowanego nie dalej niż w promieniu ok. 80 km od siedziby Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18110000-3 - Odzież branżowa
18800000-7 - Obuwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie):
˗ wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje z należytą starannością w ramach jednego kontraktu minimum jedną dostawę umundurowania (sortów mundurowych) dla jednostek Lasów Państwowych o wartości co najmniej :50 000,00 zł brutto.
Za spełniającą warunek Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę.
- lokalizacja
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w niniejszym
postępowaniu zobowiązany jest do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania umundurowania w odległości nie dalszej niż 80km od siedziby Nadleśnictwa Białowieża, czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00 oraz przynajmniej w dwie soboty w miesiącu, gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru sortów mundurowych upoważnionym pracownikom Zamawiającego.