BZP: Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
17.04.2025
2025/BZP 00197261/01
Gmina Karczew
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 780 65 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3236074d-b259-4857-a387-372414b8d5f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037159/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,196729,060951300a3e5bb705dd839c9b5921bb.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
1)Platformy przetargowej – adres podany jest w punkcie 8.2.) niniejszego Ogłoszenia;
2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy ZP.271.6.2025.MS.
Szczegóły w punkcie 8 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej
dostępny pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 2.
4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej – pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty – w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania–zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca tj.: Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34; e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozostałe postanowienia zgodnie z treścią SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opis w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opis w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ; dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące Załączniki Nr: 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ. Wyżej wymienione dokumenty zamówienia są dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie przetargowej – adres strony podany jest w punkcie 3.1.) niniejszego Ogłoszenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego, w tym m. in.: wykonanie nawierzchni m. in. z mieszanki mineralno-asfaltowej, kostki brukowej, płyt betonowych, budowa sieci kanalizacji deszczowej, rozbudowa zewnętrznej instalacji elektrycznej, budowa oświetlenia, nasadzenia zieleni – stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego). Szczegółowe zapisy zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy w § 16 stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana
zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert. Szczegółowe informacje w punkcie 25 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
[Numeracja zgodna z SWZ]:13.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w punkcie 12. SWZ);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, w następującym zakresie:
(…)
13.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej;
13.1.4.1 Wykonawca wykaże doświadczenie, że wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty zrealizowane w jednym lub w kilku zamówieniach (umowie/umowach), których przedmiotem była/były minimum:
a) budowa lub przebudowa lub remont drogi (ulicy) o nawierzchni jezdni asfaltowej o długości minimum L=100mb;
b) budowa lub przebudowa sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, o długości minimum L=100mb.
Uwagi:
1) Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiającego wykazu wykonanych robót z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z punktem 14.2.1.2 SWZ;
2) Zamawiający nie dopuszcza wykazania wykonanych kilku krótszych odcinków robót (sumowania), celem wykazania spełniania ww. warunku, tj. wskazanych minimalnych długości w lit. a), b). Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykazał wykonanie robót opisanych w lit. a), b) w jednym lub w dwóch zamówieniu/zamówieniach (umowie/umowach);
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeśli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu robót. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w punkcie 14.2.1.2 SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 13.1.4.1 SWZ oceniane będzie łącznie (tj. warunek winien spełnić jeden lub kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), z zastrzeżeniem treści Uwagi 2) niniejszego punktu;
4) W przypadku polegania na zasobach innego Podmiotu (art. 118 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga, by Podmiot na zasobach którego polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu samodzielnie wykazał spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ. Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
5) W przypadku, gdy Wykonawca wykonał w ramach zamówienia/umowy większy zakres robót, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić tj. podać zakres i wartość zamówienia, o których mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ;
6) Pod pojęciem „budowa”, „przebudowa”, „remont” rozumie się pojęcia zdefiniowane w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
13.1.4.2 Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
a) jedną osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego;
b) jedną osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego;
c) jedną osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego;
d) jedną osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego;
Uwagi:
1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz. 418) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże jedną lub kilka osób posiadających łącznie wymagane uprawnienia wymienione w punkcie 13.1.4.2 lit. a – lit. d. SWZ;
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 13.1.4.2 SWZ oceniane będzie łącznie;
4) W przypadku polegania na zasobach innego Podmiotu (art. 118 ustawy Pzp)
spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 13.1.4.2 SWZ oceniane będzie łącznie. Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
5) Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego wykazu osób, zgodnie z punktem 14.2.1.3 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego:
14.2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7), w tym w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia;
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
f) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego;
– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ;
Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 14.2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego: 14.2.1.2 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ; 14.2.1.3 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ. 14.3 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w punkcie 14.2.1.2, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 14.2 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
[Numeracja zgodna z SWZ]:Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (zgodnie z treścią punktu 21.5 SWZ):
21.5.1. Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ;
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
21.5.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy oferta została podpisana przez osobę/osoby nieupoważnione na podstawie dokumentów potwierdzających status prawny Wykonawcy, takich jak: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
21.5.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.4; 13.1.4.1; 13.1.4.2), składane przez Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ;
21.5.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.4; 13.1.4.1; 13.1.4.2), składane przez Podmiot/ty na zasoby którego powołuje się Wykonawca, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4a do SWZ;
21.5.5. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, wymagane postanowieniami punktów 13.4 i 14.1.2 SWZ, sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów – jeśli dotyczy;
21.5.6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ;
21.5.7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
21.5.8. dowód wniesienia wadium zgodnie z postanowieniami punktu 20 SWZ;
21.5.9. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych i 00/100). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (przelewem); gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
[Numeracja zgodna z SWZ]:15.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
15.6.1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
15.6.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 12. SWZ (w tym: w punkcie 12.1; 12.2; 12.7) i w punkcie 13. SWZ (w tym: w punkcie 13.1.4; 13.1.4.1; 13.1.4.2), dotyczące każdego ze wspólników, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SWZ;
15.6.3. Oświadczenie z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika Nr 8 do SWZ;
Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 15 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy dopuszczalna jest w przypadkach na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) – Załącznik Nr 2 do SWZ – w § 17.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy