BZP: TERMOMODERNIZACJA DACHÓW BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY AMFITEATR w Radomiu
23.04.2025
2025/BZP 00202044/01
Miejski Ośrodek Kultury AMFITEATR
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA DACHÓW BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY AMFITEATR w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury AMFITEATR
1.3.) Oddział zamawiającego: MOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 28280800000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.tomala@amfiteatr.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: amfiteatr.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA DACHÓW BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY AMFITEATR w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21802369-5c5a-48d4-9ca6-0dd305832326
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00178176/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 TERMOMODERNIZACJA DACHÓW BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY AMFITEATR w Radomiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21802369-5c5a-48d4-9ca6-0dd3058323263.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ oraz na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Kultury „Amfiteatr”, ul. Parkowa 1, 26-600 Radom, zwany dalej: „Administratorem”.
Możecie Państwo skontaktować się z Administratorem pisząc na adres wskazany powyżej lub mailowo: bodo@gmail.com.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniami wykonawczymi do tejże ustawy oraz obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Pozostałe informacje w SWZ postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z postępowaniem Wykonawcom nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (pozostałe informacje w SWZ dla postępowania).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji dachu budynku przy ul. Parkowej 1, Miejskiego Ośrodka Kultury „Amfiteatr”, w zakresie docieplenia dachu zgodnie z Przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Opisem Przedmiotu Zamówienia, dokumentacją techniczną i Umową
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu i spełniających warunki udziału w postępowaniu, których oferty nie zostały odrzucone.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach oceny ofert:
• Cena– waga kryterium – 60 %,
• Przedłużenie terminu gwarancji – waga kryterium – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji dachu budynku przy ul. Śniadeckich 9, Miejskiego Ośrodka Kultury „Amfiteatr”, zgodnie z Przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Opisem Przedmiotu Zamówienia, dokumentacją techniczną i Umową
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu i spełniających warunki udziału w postępowaniu, których oferty nie zostały odrzucone.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach oceny ofert:
• Cena– waga kryterium – 60 %,
• Przedłużenie terminu gwarancji – waga kryterium – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie terminu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca składający ofertę na część I zamówienia „Termomodernizacja dachu budynku przy ul. Parkowej 1, Miejskiego Ośrodka Kultury „Amfiteatr”, zobowiązany jest wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
b) Wykonawca składający ofertę na część II zamówienia „Termomodernizacja dachu budynku przy ul. Śniadeckich 9, Miejskiego Ośrodka Kultury „Amfiteatr”, zobowiązany jest wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
c) Wykonawca składający ofertę zarówno na część I jak i II zamówienia, zobowiązany jest wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 450 000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia:
a) Wykonawca składający ofertę na część I zamówienia „Termomodernizacja dachu budynku przy ul. Parkowej 1, Miejskiego Ośrodka Kultury „Amfiteatr”, zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem, polegającym na realizacji w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3/trzech robót budowlanych polegających na remoncie dachu o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda (uwaga chodzi o wartość robót związanych z remontem dachu a nie o wartość całego zamówienia, w przypadku gdy remont dachu stanowił jedynie część zamówienia),
b) Wykonawca składający ofertę na część II zamówienia „Termomodernizacja dachu budynku przy ul. Śniadeckich 9, Miejskiego Ośrodka Kultury „Amfiteatr”, zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem, polegającym na realizacji w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3/trzech robót budowlanych polegających na remoncie dachu o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (uwaga chodzi o wartość robót związanych z remontem dachu a nie o wartość całego zamówienia, w przypadku gdy remont dachu stanowił jedynie część zamówienia).
c) Wykonawca składający ofertę zarówno na część I jak i II zamówienia, zobowiązany jest wykazać doświadczeniem, polegającym na realizacji w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3/trzech robót budowlanych polegających na remoncie dachu o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto każda (uwaga chodzi o wartość robót związanych z remontem dachu a nie o wartość całego zamówienia, w przypadku gdy remont dachu stanowił jedynie część zamówienia).
2) w zakresie dysponowania personelem:
8. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą skierowaną do pełnienia funkcji kierownika budowy, która spełni poniższe warunki:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi.
Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę zarówno w zakresie części I jak i II zamówienia – Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby tj. dopuszcza sytuację, że funkcję kierownika budowy dla obu części będzie sprawować ta sama osoba.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V ust 2 SWZ.
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5/pięciu lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w Rozdziale V ust. 3 SWZ– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, wraz z dowodami określającymi czy roboty budowlane, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 2), dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w Rozdziale V ust . 4 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, (Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę zarówno w zakresie części I jak i II zamówienia – Zamawiający żąda złożenia dwóch wykazów osobno dla każdej z części zamówienia);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu od Wykonawców składania przedmiotowych środków dowodowych, chyba, że Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne do opisanych w SOPZ. W takim przypadku Zamawiający wymaga od Wykonawcy proponującego w ofercie rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ złożenia wykazu wykaz materiałów oraz urządzeń równoważnych i przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), mając na względzie opisane w rozdziale III pkt. 4 kryteria stosowane w niniejszym postępowaniu w celu oceny równoważności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty zawierające informacje niezbędne do wykazania, że zaproponowane przez niego materiały oraz urządzenia są równoważne ze wskazanymi w SOPZ. Brak złożenia wykazu będzie równoznaczny z faktem, że Wykonawca nie proponuje w ofercie rozwiązań równoważnych. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Jeżeli złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty należy załączyć (jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ);
2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną samodzielnie spełniał samodzielnie warunek doświadczenia w wymaganym zakresie. Pozostałe warunki Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. Ta sama zasada odnosi się do innych podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, na potrzeby spełniania warunków, na które Wykonawca powołuje się w trybie art. 118 ustawy Pzp.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed
podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani zawrzeć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców
określające zasady ich współpracy. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiający zażąda
przedstawienia kopii stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami, Wykonawca może powołać się na takie doświadczenie, które dotyczy robót budowlanych,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio Uczestniczył.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy wskazany został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy