BZP: Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych
24.04.2025
2025/BZP 00204485/01
Województwo Pomorskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd3ee822-fae8-4ff1-bcbe-2859c6741dde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026867/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup artykułów promocyjno-reklamowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w j.polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej:Platforma).
2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4.Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu.
5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi – Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.
6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznej zgodnej z adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7.Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s,
2)przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”.
Ponadto Zamawiający informuje, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1)akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy, dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Pozostałe informacje zawarte na Platformie, a nie dotyczące technicznego z niej korzystania, nie są wiążące dla Wykonawców.
11. W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.38.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1; w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 i w załączniku nr 1c do SWZ dla części 3 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a do SWZ dla części 1, załącznik nr 2b do SWZ dla części 2 i załącznik nr 2c do SWZ dla części 3.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
6. Podane w załącznikach 1a-1c do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od parametru podanego dla danego artykułu (z wyjątkiem artykułu z poz. 24 załącznika nr 1a tj. bojki asekuracyjnej). Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.
7. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,
2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),
3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
8. Wykonawca, zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).
9. Wszystkie artykuły promocyjne, muszą zawierać loga naniesione odpowiednią techniką nadruku. Wszystkie nadruki mają być wykonane trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.
10. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.
11. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie loga oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być:
1) wolny od wad fizycznych,
2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski,
3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
18. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dotyczy wszystkich części zamówienia:1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium Cena brutto wykonania zamówienia 100%.
Cena brutto oferty z wagą 100 % zostanie obliczona w następujący sposób:
Liczba przyznanych punktów = najniższa zaoferowana cena brutto / cena ocenianej oferty x 100
Oferta najkorzystniejsza otrzyma 100 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższym wzorem.
Przy czym 1 % = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1; w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 i w załączniku nr 1c do SWZ dla części 3 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a do SWZ dla części 1, załącznik nr 2b do SWZ dla części 2 i załącznik nr 2c do SWZ dla części 3.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
6. Podane w załącznikach 1a-1c do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od parametru podanego dla danego artykułu (z wyjątkiem artykułu z poz. 24 załącznika nr 1a tj. bojki asekuracyjnej). Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.
7. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,
2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),
3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
8. Wykonawca, zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).
9. Wszystkie artykuły promocyjne, muszą zawierać loga naniesione odpowiednią techniką nadruku. Wszystkie nadruki mają być wykonane trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.
10. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.
11. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie loga oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być:
1) wolny od wad fizycznych,
2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski,
3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
18. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dotyczy wszystkich części zamówienia:1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium Cena brutto wykonania zamówienia 100%.
Cena brutto oferty z wagą 100 % zostanie obliczona w następujący sposób:
Liczba przyznanych punktów = najniższa zaoferowana cena brutto / cena ocenianej oferty x 100
Oferta najkorzystniejsza otrzyma 100 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższym wzorem.
Przy czym 1 % = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1; w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 i w załączniku nr 1c do SWZ dla części 3 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a do SWZ dla części 1, załącznik nr 2b do SWZ dla części 2 i załącznik nr 2c do SWZ dla części 3.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
6. Podane w załącznikach 1a-1c do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od parametru podanego dla danego artykułu (z wyjątkiem artykułu z poz. 24 załącznika nr 1a tj. bojki asekuracyjnej). Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.
7. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,
2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),
3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
8. Wykonawca, zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).
9. Wszystkie artykuły promocyjne, muszą zawierać loga naniesione odpowiednią techniką nadruku. Wszystkie nadruki mają być wykonane trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.
10. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.
11. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie loga oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być:
1) wolny od wad fizycznych,
2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski,
3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
18. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dotyczy wszystkich części zamówienia:1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium Cena brutto wykonania zamówienia 100%.
Cena brutto oferty z wagą 100 % zostanie obliczona w następujący sposób:
Liczba przyznanych punktów = najniższa zaoferowana cena brutto / cena ocenianej oferty x 100
Oferta najkorzystniejsza otrzyma 100 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższym wzorem.
Przy czym 1 % = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, tym samym Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.2. Wraz z ofertą należy złożyć Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ):
a) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII oraz VII.I SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
b) Oświadczenie składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego Wykonawcy.
Wymagana forma:
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym (Uwaga: podpis osobisty, to nie podpis odręczny).
3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców oraz pełnomocnictwa dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub umowy, o której mowa w niniejszym ustępie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały wskazane we wzorach umów.Wzór umowy dla poszczególnych części zamówienia stanowią załącznik nr 2a, załącznik nr 2b oraz załącznik nr 2c do SWZ.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagany termin wykonania zamówienia:Dla części 1: do 7 tygodni od dnia zawarcia umowy, w tym:
- termin wykonania zamówienia podstawowego: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy;
- termin wykonania zamówienia w ramach prawa opcji: do 4 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji
Dla części 2: do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy, w tym:
- termin wykonania zamówienia podstawowego: do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 10.06.2025 r.;
- termin wykonania zamówienia w ramach prawa opcji: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji
Dla części 3: do 25 tygodni od dnia zawarcia umowy, w tym:
- termin wykonania zamówienia podstawowego: do 13 tygodni od dnia zawarcia umowy;
- termin wykonania zamówienia w ramach prawa opcji: do 13 tygodni od dnia od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
W formularzu Ogłoszenia o zamówieniu nie ma możliwości wyboru terminu zamówienia liczonego w tygodniach. Zamawiający przeliczył termin tygodniowy na dni 1 tydzień=7 dni.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (podstawy wykluczenia zostały wskazane w Rozdziale VII i VII.I SWZ).
Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza ofertowego, oferta powinna zawierać wszystkie istotne informacje wymagane we wzorze.
UWAGA:
Podpis osobisty to nie podpis odręczny. W przypadku korzystania z podpisu zaufanego, pojedynczy plik wraz z podpisem nie może być większy niż 10 MB.
Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ)
2) Pełnomocnictwo
3) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
- zgodnie z zapisami Rozdziału IX SWZ.
Wykonawca, w dniu podpisania umowy, złoży aktualne na dzień składania oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający wskazał w:
- Rozdziale XVI SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty
- Rozdziale XVII SWZ Sposób oraz termin składania ofert
- Rozdziale XIX SWZ Sposób obliczenia ceny
- Rozdziale XX SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Rozdziale XXI SWZ Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- Rozdziale XXII SWZ Projektowane postanowienia umowy.